ajde ne kakite, svi ste redom plaćeni da prodate što više našega stranoj bandi koja samo štampa štampa štampa voljenu gotovinu i tamo je nikad ne fali .
I nije vas briga što naše pare-penzije propadaju i što vrijede svakog dana sve manje jer banda i dalje štampa.
Dakle stranim investitorima au AC super a našim mirovincima ne valjaju ???
Ako su od 2002. g. prihodi od cestarine narasli sa 80 milijuna eura na 267 milijuna eura u 2010.g., bez obzira na stagnaciju i pad prihoda u zadnje tri godine, onda se može vidjeti da ovaj biznis može nositi itekakvu korist onome tko zna njime upravljati. Druga je stvar što se u državnim kompanijama ne upravlja na način dobrog gospodara ili na način kako to strani koncesionari rade na našim autocestama (Bina i Transceste). Dok svi strani koncesionari rade sa pozitivnim rezultatima, domaće kompanije uslijed 50% viška zaposlenika, loše organizacije i prevelikih kreditnih opterećenja grcaju u minusima.
@georg
klasika je to. Partija je napumpala sve firme (pogotovo one profitabilnije) svojim nepismenim članovima i rodbinom i sad kad buju spušili otkaze svi im budu krivi.
Oni su u stvari neokomunisti i to na onaj najpokvareniji način – masovne korupcije!!!
Dobra mi je spika čelnika sindikata i tipova sa sličnim stavovima, samo ne znam na osnovu kojih parametara su takve stavove izgradili. Dok su se kojekakve svjetske fukare sjatile u RH sa ponudom od cca 4 milijarde eura na koncesiju za AC i još uz ustupke državi, kao što je; izgradnja nove Zgb obilaznice u dužini 100km i zadržavanje cijene cestarine, u isto vrijeme domaći "stručnjaci" sumnjaju u profitabilnost takvog projekta. Što je najgore, njihovo mišljenje je izazvalo pričnu skepsu neukog većinskog dijela stanovništva i sve se bojim da će RH ostati bez zlatne koke. Ako se to slučajno dogodi, onda sam siguran da ćemo ostati i bez ostalih prirodnih resursa kao što su vodne rezerve, priobalje i poljoprivredno zemljište.