Mene živo interesira tko i kak dolazi do tih smiješnih brojki od 40, 50 km/h.
Imho, to je čak ispod razine kad bi svakog trebalo pitati da li je uopće u stanju voziti osobno vozilo, šta će mu uopće auto….i tak. A isto tak i “stručnjake” …. koji će ti qrac cesta po kojoj se voziš malo brže nego z biciklinom. 😛
Mene živo interesira tko i kak dolazi do tih smiješnih brojki od 40, 50 km/h.
Imho, to je čak ispod razine kad bi svakog trebalo pitati da li je uopće u stanju voziti osobno vozilo, šta će mu uopće auto….i tak. A isto tak i "stručnjake" …. koji će ti qrac cesta po kojoj se voziš malo brže nego z biciklinom. 😛
ta ogranicenja su samo radi deranja vozaca kaznama! na puno mjesta vidio sam kad izadjes iz naselja ogranicenje od 50/60 na sat iako je cesta prakticki ravna i nema spojnih cesta,dakle samo da se ljudima uzme novac iz dzepa! normalna drzava maknula bi sva ta nepotrebna ogranicenja pa bi vrijedilo pravilo do 90 na sat van naselja, ali vozac je svejedno kriv ako npr. izleti s ceste jer nije brzinu prilagodio uvjetima na cesti, svojim vozackim sposobnostima i kvaliteti vozila kojim upravlja! ogranicenja bi trebala biti samo gdje je to nuzno, npr kad se dolazi na krizanje s drugom cestom i sl.