ako se dobro sjećam tamo je pisalo nešto ili ili.. a 2 različita datuma. u svakom slučaju, to je manje važno. no ne bih željela da, ako uopće do nekih smislenih cifri uspijem doći, zahtjev odbace zbog po njima neispravnog računanja kamata.
pa nece to napraviti. zato i piše da im dostavimo kontakt podatke. ako utvrde nesto nelogično mogu nas eventualno kontaktirati i precrtati nesto ali nikako ne mogu odbaciti zahtjev zbog toga.
[/quote]
ne bih se baš kladio, obrazac je složen kao da namjerno žele da ulagači ne mogu nešto popuniti kako treba pa da im odbace zahtjeve. možda bi trebalo uzeti advokata? možda osnovati i udrugu radi pomoću ljudima?
Priopćenje za javnost – Prva generacija d.o.o.
17.01.2011
Poštovani,
vezano za postupanje Središnjeg klirinškog depozitarnog društva d.d. kao Operatera fonda za zaštitu ulagatelja (dalje: Operater Fonda) obavještavamo javnost o sljedećem:
– Član Fonda Prva generacija d.o.o. (dalje: Član Fonda) po osobi ovlaštenoj za zastupanje dostavio je 17. siječnja 2011. Operateru Fonda podatke o klijentima Člana Fonda čije su tražbine osigurane sustavom zaštite ulagatelja i koji imaju pravo na obeštećenje.
Po primitku predmetne dokumentacije, Operater Fonda će, u skladu s člankom 31. Pravila Fonda za zaštitu ulagatelja, odaslati obavijesti svim klijentima iz navedenog popisa. Uz navedenu obavijest bit će dostavljen i poziv klijentima da podnesu zahtjev za obeštećenje kao i obrazac zahtjeva. Obavijesti će biti poslane na posljednju poznatu adresu klijenta koja je naznačena u dokumentaciji koju je dostavio Član Fonda.
Po pregledu ostale dostavljene dokumentacije, Operater Fonda će u slučaju potrebe pozvati Člana Fonda na dopunu dokumentacije.
Znači da će ipak prvo slati obavijest klijentima?!
Ovo je vrhunac ludila, dobili su svu dokumentaciju, a onda će nama slati obrazac da upisujemo podatke koje nemamo (jer ne možemo na WWW od PG jer ne radi), ali koje je njima već dostavila Prva generacija. Za popizditi!
Ako netko iz uprave PG čita ovaj forum nek bude toliko ljubazan i stavi te podatke negdje na www da ih možemo skidati uz naše stare lozinke jer ćemo ovako svi skupa izluditi! hvala
vidim da se ovog niko nije sjetio pa mozda nekog ipak obraduje 🙂
Članak 6.
Članak 4. mijenja se i glasi:
»(1) U razdoblju do 1. siječnja 2010. Agencija osigurava depozite građana u svakoj banci, štednoj banci i stambenoj štedionici do uključivo visine od 400.000,00 kuna u 100%-tnom iznosu, neovisno o broju bankovnih računa, visini sredstava po njima, valuti i mjestu gdje se ti bankovni računi vode.
(2) Od 1. siječnja 2010. Agencija osigurava depozite vjerovnika u svakoj kreditnoj instituciji do uključivo visine od 400.000,00 kuna u 100%-tnom iznosu, neovisno o broju njegovih bankovnih računa, visini sredstava po njima, valuti i mjestu gdje se ti bankovni računi vode.
(3) Iznimno od odredbi iz stavka 1. i 2. ovoga članka, u slučaju potrebe, Vlada Republike Hrvatske uredbom može propisati i viši iznos osiguranog depozita.«
Sve je to lijepo coolice, ali se ne primjenjuje u ovom slučaju jer brokeraj ne spada ni pod jednu od tih kategorija (banke, štedionice, kreditne institucije), tako da tko je imao veće iznose iznad 150.000 kn morat će se pokušati naknaditi od Maričića privatnom tužbom….
SKDD, Priopćenje za javnost /web. SKDD/
17.01.2011
Poštovani,
vezano za postupanje Središnjeg klirinškog depozitarnog društva d.d. kao Operatera fonda za zaštitu ulagatelja (dalje: Operater Fonda) obavještavamo javnost o sljedećem:
– Član Fonda Prva generacija d.o.o. (dalje: Član Fonda) po osobi ovlaštenoj za zastupanje dostavio je 17. siječnja 2011. Operateru Fonda podatke o klijentima Člana Fonda čije su tražbine osigurane sustavom zaštite ulagatelja i koji imaju pravo na obeštećenje.
Po primitku predmetne dokumentacije, Operater Fonda će, u skladu s člankom 31. Pravila Fonda za zaštitu ulagatelja, odaslati obavijesti svim klijentima iz navedenog popisa. Uz navedenu obavijest bit će dostavljen i poziv klijentima da podnesu zahtjev za obeštećenje kao i obrazac zahtjeva. Obavijesti će biti poslane na posljednju poznatu adresu klijenta koja je naznačena u dokumentaciji koju je dostavio Član Fonda.
Po pregledu ostale dostavljene dokumentacije, Operater Fonda će u slučaju potrebe pozvati Člana Fonda na dopunu dokumentacije.
ako se dobro sjećam tamo je pisalo nešto ili ili.. a 2 različita datuma. u svakom slučaju, to je manje važno. no ne bih željela da, ako uopće do nekih smislenih cifri uspijem doći, zahtjev odbace zbog po njima neispravnog računanja kamata.
pa nece to napraviti. zato i piše da im dostavimo kontakt podatke. ako utvrde nesto nelogično mogu nas eventualno kontaktirati i precrtati nesto ali nikako ne mogu odbaciti zahtjev zbog toga.
[/quote]
sve je to lijepo, dobra volja i tako dalje. ja ne sumnjam da tamošnji zaposlenici žele korektno obaviti posao, no dosadašnje službene objave su prilično neodređene. Što se tiče te obavijesti klijentima, treba sačekati i vidjeti što će ona sadržavati. Valjda će tamo pisati nešto više? Idealno bi bilo kad bi tamo točno pisalo kako ispuniti taj njihov formular.
sve je to lijepo, dobra volja i tako dalje. ja ne sumnjam da tamošnji zaposlenici žele korektno obaviti posao, no dosadašnje službene objave su prilično neodređene. Što se tiče te obavijesti klijentima, treba sačekati i vidjeti što će ona sadržavati. Valjda će tamo pisati nešto više? Idealno bi bilo kad bi tamo točno pisalo kako ispuniti taj njihov formular.
Najnormalnije bi bilo da se Fond za zaštitu ulagatelja obrate dopisom svakom klijentu te da u dopis navedu iznos koji je utvrđen kao dug. Tko je s time suglasan, samo bi upisao taj iznos u obrazac i to ovjerio kod bilježnika, pa poslao nazad u Fond za zaštitu ulagatelja (s preslikom osobne, broja tekućeg i sl.) koji bi potom izvršio isplatu.
Tko smatra da nešto ne štima, samo on bi po meni trebao napisati što ne štima i obrazložiti.
Sve van tog je besmisleno i sa strane oštećenih klijenata koji nemaju dokumentaciju/transakcije teško dokazivo.
jel ih netko kontaktirao?
jel ih netko kontaktirao?
Ja sam ih skoro (?) dobio, kad ih dobijem onda mi kažu da nazovem neki drugi broj (kao to će mi kolega objasniti što me zanima) i tada se naravno opet nitko ne javlja (na mail mi nisu odgovorili).
Uglavnom u jednom od pravilnika piše ako nešto nije jasno za ispuniti neka ih se kontaktira,a sad što ih ne možeš dobiti to je nešto sasvim drugo.
Eto toliko, pozdrav!
ja sam im također postavio par pitanja na e-mail oko ovih nejasnoća o kojima svi pišemo, pa su odgovorili da će objasniti na telefon ako me nešto zanima,pa kad sam probao zvati, bilo je kao kod kolege iznad. treba ih zasipat svaki dan pitanjima na mail,pa će vljda nekome odgovoriti, a onda taj neka stavi ovdje da imamo crno na bijelo
općenito, ako bilo tko sazna nešto korisno neka stavi ovdje da imamo sve informacije na istom mjestu
1. gen.
Ja san razgovara s nikon gđom gori na onom broju u SKDD. Bila je skroz fina i rekla mi da će svi dobit (danas šalju poštom) formular zahtjeva za odšteton i sve druge upute. E sad, kaže da je i njima problem što je nestala web stranica Prve generacije, tako da ni oni nemaju nikakvog uvida u to, pa će revizori morati utvrditi i rekonstruirati pravo stanje stvari. I kaže da in se čovik sam, vlasnik osobno prijavija da je sve zabrlja. E sad, šta se tiče oni stvari i pusti podataka, to kaže da in je važno da in ljudi dadu što moguće više podataka da bi in bilo lakše rekonstruirat cilo stanje, jer onda lakše mogu u SKDD prigledat sve podatke i doći do konačne cifre. Npr. ako netko nije ništa uplatija na brokerski račun u kunama 1. gen. nego možda samo prinija npr. 1.000 dionica xxx-r-a i kasnije trgova time, onda in je lako utvrditi konačno stanje, jer imaju kompletno sve transakcije i odma mogu vidit razliku, tj. konačno stanje. Problem je novi uplata, jer u to nemaju direktni uvid…. Oću reći znači da ne triba se ubijati ako neko nema sve podatke, nego samo da in pošalje što više stvari vezani uz trgovanje (od otvaranja ugovora pa nadalje) priko 1. gen.
Nadan se da san komu pomoga ovin objašnjenjen, ka šta je i meni sad jasnije kad mi je ženska sve lipo objasnila. [bye]