Ja sam srećom s njihove web stranice isprintao sav promet koji sam imao s P.G. (os 2006 pa do 2010) uplate, isplate, kupovne i prodajne transakcije gdje je lijepo razvidan konačni iznos sredstava koji potražujem, ali opet tko to šljivi, to je tamo neki print web-a nez ovjere, ako ćemo pravno gledajući….
lp
nemaju potrebe otkrivat, SKDD raspolaže sa svim relevantnim podacima. Složit će te se da isplate provode po nekakvom osnovu, u ovom slučaju po predmetnom Zahtjevu u kojem se potrebno korektno identificirat /preslika nekoliko isprava/ i donekle suvislo opravdati tražbinu /preslika nekoliko neformalnih izvadaka/.Više od ovoga i niste u mogučnosti priredit.
Hvala lijepa kolega na odgovorima.
Lp
nemaju potrebe otkrivat, SKDD raspolaže sa svim relevantnim podacima. Složit će te se da isplate provode po nekakvom osnovu, u ovom slučaju po predmetnom Zahtjevu u kojem se potrebno korektno identificirat /preslika nekoliko isprava/ i donekle suvislo opravdati tražbinu /preslika nekoliko neformalnih izvadaka/.Više od ovoga i niste u mogučnosti priredit.
[/quote]
Ja sam srećom s njihove web stranice isprintao sav promet koji sam imao s P.G. (os 2006 pa do 2010) uplate, isplate, kupovne i prodajne transakcije gdje je lijepo razvidan konačni iznos sredstava koji potražujem, ali opet tko to šljivi, to je tamo neki print web-a nez ovjere, ako ćemo pravno gledajući….
lp
To može samo tebi služiti za evidenciju, a realno to može svatko sam kreirati pa isprintati na compu ….
Čudne neke zahtjeve postvljaju u SKDD-u?!
Jedino logično bi bilo da oni naprave analizu stanja s nekim iz PG, utvrde iznose koje su ljudi imali, pa svakome na kućnu adresu pošalju taj podatak upisan na obrascu koji onda samo treba ovjeriti kod bilježnika pod materijalnom i kaznenom odgovorošću.
Sve ostalo je zahebavanje ljudi u zdrav mozak!
Bilo bi dobro da svi bivši klijenti PG pošalju ODMAH upite u svezi ove problematike u SKDD tako da oni na vrijeme shvate o čemu se radi i to isprave/pojednostave na obrascima jer ako počnu rješavati na način kako piše i kako su zamislili, bojim se da će rijetki ulagači na kraju dobiti svoj novac!
ajde, fala Bogu da su svi skužili o čemu se ovdje radi. oni u SKDD-u su se unaprijed osigurali u smislu nevraćanja novaca klijentima. Sad, ili su tamo svi prilično tupavi, ili im se ta lova baš i ne vraća. Ja znam koliko sam novaca na računu imao unutar plus minus parsto kuna no nemam nikakve šanse to dokazati osim zbrajanjem tisuća transkacija uplatama, isplatama s bankovnog računa unazada 5 godina s dodatnom problematikom naplaćene naknade. Stanje na "virtualnom" brokerskom računu bilo je potpuno točno i sigurno softver pg-a nije nekom dodavao ili oduzimao novce sa stanja računa.
u pravu ste kolege, ako odmah ne podignemo halabuku oko ovog obrasca SKDD-a, bojim se da će nas preveslati i da pare nikad više vidjeti nećemo [angry]
ja sad idem slati prigovor e-mailom SKDD-u, a pozivam i sve vas da isto učinite! borimo se za svoje jer nitko drugi to neće umjesto nas
ja napisala ovako, pa ako netko nema inspiracije slobodno neka se posluži i mijenja po volji..
Poštovani,
Čitajući dokumente i upute Fonda za zaštitu ulagatelja (s naglaskom na Vodič za ulagatelje i Zahtjev za obeštećenje), vezano uz postupak obeštećenja ulagatelja od strane Fonda, konkretno u ovom slučaju, klijenata prve generacije, brzo postaje jasno kako su zahtjevi postavljeni od strane operatera na ulagatelje za povrat svojih tražbina praktično neispunjivi.
Kako vjerujem da operater Fonda radi u najboljoj namjeri i interesu klijenata, ovom prilikom ne bih se želio upuštati u raspravu pravne prirode nego upozoriti na nejasnoće i praktične probleme postupka predloženog od strane Operatera fonda.
U točki 12. Vodiča za ulagatelja stoji sljedeće:
U zahtjevu (za obeštećenje) morate naznačiti sljedeće:
• sve potrebne podatke kako bi Operater mogao nedvojbeno identificirati vas kao podnositelja zahtjeva, vaše tražbine i njihove osnove te člana Fonda,
• konačni iznos koji potražujete od člana odnosno Fonda i broj računa za isplatu zaštićene tražbine,
• svakako navedite i podatke za kontakt, kako bi svaka komunikacija Operatera s vama bila što brža, jednostavnija i efikasnija.
Zahtjev morate osobno potpisati i svoj potpis ovjeriti kod javnog bilježnika ili u uredu državne uprave odnosno kod drugih ovlaštenih tijela. Uz zahtjev priložite i:
• original ili ovjerenu kopiju dokumentacije kojom potkrepljujete navode iz svog zahtjeva te kopiju važeće identifikacijske isprave (osobne iskaznice, putovnice…).
Tu se već ukazuju problemi. Kako su točni iznosi tražbina i sva potrebna dokumentacija bili pohranjeni na softverskoj platformi prve generacije, i više nisu dostupni ulagateljima (iako su dostupni HANFI i Operateru) klijent nema mogućnosti uvida u sve potrebne transkacije i točno stanje brokerskog računa, pogotovo uzevši u obzir obračunavanje brokerskih naknada. Želio bih napomenuti kako je evidentirano stanje računa na softverskoj platformi pg na dan zamrzavanja odgovaralo stvarnom stanju potraživanja u mojem osobnom slučaju, a pretpostavljam i u svim ostalim slučajevima korisnika e-trade usluge. Tako je točan iznos tražbine nemoguće utvrditi bez uvida u evidenciju prve generacije.
Nadalje, na što se odnose original ili ovjerena kopija dokumentacije kojom potkrepljujemo navode iz svojeg zahtjeva? Do istih je također nemoguće doći bez uvida u evidenciju same pg. Teoretski je moguće da ulagatelj krene 5 i više godina unazad, zbraja i oduzima uplate i isplate na relaciji pg i osobnog bankovnog računa, te zbraja i oduzima stotine i u nekim slučajevima tisuće kupo-prodajnih transakcija između člana i SKDD-a, no osim što je takav proces mukotrpan, pun praktičnih prepreka i nepotreban, jednako tako ne može rezultirati točnim iznosom stanja na brokerskom računu u trenutku zamrzavanja ako uzmemo u obzir obračunavanje brokerske naknade koja nije bila konstantna u periodu unazad nekoliko godina. Greške u obračunu lako su moguće i gotovo neizbježne bez specijalizirane platforme kojom je raspolagao član (prva generacija).
Kako u točki 14. Vodiča za ulagatelje Operater zadržava pravo da zahtjev odbaci po vlastitom nahođenju čitava priča je vrlo uznemirujuća.
U točki 10. Vodiča za ulagatelje stoji kako će operater poslati obavijest o nastanku osiguranog slučaja svim poznatim klijentima člana Fonda.
Iz navedenih razloga predlažem da Operater, ako već inzistira na opisanom postupku i ponuđenom Obrascu za obeštećenje, uz Obavijest o nastanku osiguranog slučaja svim klijentima člana Fonda na njihovu adresu pošalje i sve relevantne podatke iz evidencije vođene u PG (stanje brokerskog računa i knjigu naloga), kao i evidenciju samog SKDD-a
kako bi klijenti bili u stanju što brže, bolje i jednostavnije ispuniti uvjete pred njih postavljene postojećim Obrascom za obeštećenje.
Alternativno, predlažem da se čitav proces obeštećenja klijenata nanovo promisli, a u svrhu izbjegavanja neželjenih komplikacija i uspostavljanja što boljeg, bržeg i jednostavnijeg postupka za obeštećenja klijenata člana Fonda.
Također, što se tiče potraživanih kamata, nije jasno objašnjen način izračuna, vremenski period i visina kamata na koje klijenti člana Fonda imaju pravo.
Nadam se da će Operater, u cilju što bolje, jednostavnije i plodonosnije suradnje sa klijentima, ispraviti nastale nedostatke na obostrano zadovoljstvo, kako Operatera, tako i klijenata.
S poštovanjem
Pitali su neki za kamate, po meni obračun je sljedeći:
Imamo pravo na kamate od 1.12.2010 (odluka Hanfe o blokadi) do 13.1.2011 (odluka Hanfe o proglašenju osiguranog slučaja). Zakonska zatezna kamatna stopa imeđu fizičkih osoba i pravnih osoba je 14% u ovom trenutku. Dakle obračun je sljedeći:
1.12.2010 – 13.1.2011 = 43 dana
Iznos zatezne kamate = (43 / 365) x (14 / 100) x (iznos blokiranog keša)
ako se dobro sjećam tamo je pisalo nešto ili ili.. a 2 različita datuma. u svakom slučaju, to je manje važno. no ne bih željela da, ako uopće do nekih smislenih cifri uspijem doći, zahtjev odbace zbog po njima neispravnog računanja kamata.
ako se dobro sjećam tamo je pisalo nešto ili ili.. a 2 različita datuma. u svakom slučaju, to je manje važno. no ne bih željela da, ako uopće do nekih smislenih cifri uspijem doći, zahtjev odbace zbog po njima neispravnog računanja kamata.
pa nece to napraviti. zato i piše da im dostavimo kontakt podatke. ako utvrde nesto nelogično mogu nas eventualno kontaktirati i precrtati nesto ali nikako ne mogu odbaciti zahtjev zbog toga.