Brokerske kuće u RH

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brokerske kuće u RH

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Posljednjeg dana studenoga u tom fondu bilo je 72,5 milijuna kuna, od čega je 20,4 milijuna bilo u novcu, a 52,1 milijuna činile su bankovne garancije. Početkom prošle godine, u tom je fondu bilo 93,1 milijun kuna, od čega je 25,5 bilo u novcu, dok su bankovne garancije činile 68,7 milijuna kuna.

?? kako je od 93 milje došlo na 72? gdje to odlaze novci iz tog fonda?

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


http://www.poslovni.hr/vijesti/ina-brokerima-donijela-i-probleme-168800.aspx

super informacija, u fondu ima novca za obeštetit klijente PG.

što vrijedi što ima novca, kad je HANFA sve zablokirala i nije donijela rješenje da se ljudima počne isplaćivati uloge. sramota!

moji postovi na forumu su moje mišljenje, nisu financijski savjeti niti poziv na kupnju/prodaju dionica ili ulaganje u iste


bond777:
da ali to samo u slucaju da hoces kes izvadit.
dok trejdas nemora se cekat
btw mislim da je namirba povezana sa skdd i da je to u biti vreme koliko ti transakcija moze biti ponistena

nema veze sa skdd.
u zabi trejdani keš odmah pebaciš na tekući recimo….



bond777:
da ali to samo u slucaju da hoces kes izvadit.
dok trejdas nemora se cekat
btw mislim da je namirba povezana sa skdd i da je to u biti vreme koliko ti transakcija moze biti ponistena

nema veze sa skdd.
u zabi trejdani keš odmah pebaciš na tekući recimo….
[/quote]
moraš čekati 3 radna dana (to ti piše kad želiš prebaciti novce s brokerskog na tekući račun)

svi vi koji trgujete na ZSE preko banaka, čuvajte se da vam zbog nekog malog duga ne blokiraju račune:

Kaos u Fini: Zatrpali ih i ovrhama od sto kn – 2,5 milijuna pljenidbi!

VIP je prošli tjedan Finu zatrpao brojnim prijedlozima za ovrhe s minimalnim iznosima. Apsurd je i što se vjerovnici ne mogu naplatiti s računa na kojima ima novca…

…… Dosad se govorilo o 600.000 predmeta koje su 1. siječnja preuzeli od banaka, no slilo im se 800.000 predmeta u sklopu kojih je pak više od 2,5 milijuna ovrha! U jednom predmetu, naime, ima i više ovrha, a Fina tu količinu pljenidba ne može provesti u kratkom roku.

Novca ima, ali ne i ovrha

Nastaju apsurdne situacije pa klijenti koji imaju novac na računu i mogli bi platiti ovrhu koja im sjeda ne mogu dočekati da stigne nalog za naplatu iz Fine u banku, a osobno također ne mogu do novca na blokiranom računu. Čitatelju koji nam se javio s takvom pričom u banci su u povjerenju otkrili da je "u Fini prava drama s ovrhama i da je cijeli sustav blokiran".

– Nije problem u tome da Fina nema dovoljno službenika koji bi taj posao radili, nego aplikacije, odnosno informatički sustav na kojem rade, ne mogu odjednom "progutati" toliku količinu posla – neslužbeno otkriva izvor iz Fine.

Problem pogoršavaju i sitne ovrhe male vrijednosti. Tako je VIP prošlog tjedna Finu zatrpao brojnim prijedlozima za ovrhe, i to čak za dug od samo sto kuna. To je dodatno povećalo opseg posla Financijske agencije, pa zbog poplave ovršnih prijedloga blokirani ostaju računi građana i zbog minimalnih dugova. ….

moji postovi su odraz osobnog mišljenjaa bez sugestija i odgovornosti te nisu financijski savjeti niti nagovor za kupoprodaju


Slažem se , da je Prva generacije imala NAJBOLJE RJEŠENJE za e-trgovanje, koje je ubrzo osvojilo
i najveći broj korisnika

Ni jedno ni drugo nije točno, imao sam PG jedan dan onako za probu, stvarno smiješna platforma u odnosu na IC trader, a vidi se i po ostvarenom prometu ko je najbolji i preko koga trguje većina fondova. Uglavnom su slične platforme bazirane na istoj tehnologiji kod većine naših brokera, razlikuju se po boji i fontu slova, a IC trader je baziran na ORC tehnologiji.
Nadam se da će i drugi naši brokeri ponudit modernije tehnologije jer bez toga će vrlo brzo ostajati bez klijenata i pomalo putem PG. Samo najbolji opstaju u ovom poslu!
http://www.ictrader.com.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=35

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


Ni jedno ni drugo nije točno, imao sam PG jedan dan onako za probu, stvarno smiješna platforma u odnosu na IC trader, a vidi se i po ostvarenom prometu ko je najbolji i preko koga trguje većina fondova. Uglavnom su slične platforme bazirane na istoj tehnologiji kod većine naših brokera, razlikuju se po boji i fontu slova, a IC trader je baziran na ORC tehnologiji.
Nadam se da će i drugi naši brokeri ponudit modernije tehnologije jer bez toga će vrlo brzo ostajati bez klijenata i pomalo putem PG. Samo najbolji opstaju u ovom poslu!

Nije da se reklamiramo, ali eto… [rolleyes]

ne mogu pronaći cijene usluga za IC trader
netko snalažljiviji?

evo linka sa Skdd-a. stize lova klijentima iz fonda, gdje će završiti Davor Maričić http://www.skdd.hr/portal/f?p=100:10:4068031318320511

Svi klijenti koji imaju pravo na obeštećenje, u skladu s Pravilima Fonda, mogu podnijeti samo jedan
zahtjev za obeštećenje. Operater Fonda će u roku od 30 dana od dana objave rješenja HANFE u
suradnji s ovlaštenim revizorom i ovlaštenim zastupnikom Člana Fonda utvrditi iznose zaštićenih
tražbina. U navedenom roku bit će obrađeni i svi uredni zahtjevi koji pristignu Operateru Fonda
unutar tih 30 dana. Dostavom zahtjeva u navedenom roku omogućit ćete Operateru Fonda da pri
utvrđivanju iznosa tražbina koristi i dokumentaciju kojom raspolažete kao klijent Člana Fonda pod
uvjetom da dokumentaciju priložite zahtjevu, u skladu s člankom 34. Pravila Fonda, u izvorniku ili
ovjerenoj preslici (uputstva i napomene za pravilno ispunjavanje zahtjeva za obeštećenje nalaze se
na samom zahtjevu). Operater Fonda će, u skladu s člankom 39. Pravila Fonda, obrađivati samo one
zahtjeve za obeštećenje koji pristignu poštom i koji su podneseni na propisanom obrascu te ispunjeni
u skladu s odredbama Pravila Fonda kao i uputom za popunjavanje naloga. Ako zahtjev ne bude
uredan, Operater Fonda će ga, u skladu s člankom 38. Pravila Fonda, odbaciti. Operater Fonda
može kontaktirati klijente koji su podnijeli zahtjeve i telefonom ili elektroničkom poštom pa se klijenti
upućuju da na zahtjevu upišu i te podatke kako bi ih Operater Fonda mogao lakše kontaktirati, sve s
ciljem da njihov zahtjev bude što kvalitetnije obrađen. Klijenti mogu podnijeti zahtjev za obeštećenje
u redovnom roku od 5 mjeseci od dana objave rješenja HANFE u Narodnim novinama, odnosno, u
naknadnom roku od jedne godine pod uvjetom da su zbog razloga na koje nisu mogli utjecati bili
spriječeni podnijeti zahtjev u redovnom roku (o razlozima su dužni podnijeti dokaze).
Operater Fonda upućuje klijente da naročito obrate pozornost na upute za popunjavanje obrasca
zahtjeva za zaštitu ulagatelja te sljedeće dokumente koje mogu naći na mrežnim stranicama
Operatera Fonda:
– Pravila Fonda;
– Vodič za ulagatelje.
Rokovi isplate obeštećenja određeni su ZTK-om i Pravilima Fonda, a njihov tijek u odnosu na
pojedinog klijenta Člana Fonda uvjetovan je i činjenicom podnošenja zahtjeva za obeštećenje.
U svrhu kvalitetnog, pravilnog i pravodobnog informiranja klijenata Člana Fonda i cjelokupne javnosti,
Operater Fonda će na svojim mrežnim stranicama objavljivati priopćenja o svim bitnim činjenicama u
svezi s postupkom obeštećenja.
S poštovanjem,
PREDSJEDNICA UPRAVE OPERATERA FONDA
Vesna Živković, v.r.

who dares, wins

http://www.hanfa.hr/uploads/3-11-04.pdf


ne mogu pronaći cijene usluga za IC trader
netko snalažljiviji?

[url]http://melaman2.com/cartoons/singles/mp3/mumbly.mp3[/url]

New Report

Close