Neka mi neko objasni ovu sliku, ADRS2 zadnja cijena 460kn, a zadnja transakcija 450kn!?!?!?!
Neka mi neko objasni ovu sliku, ADRS2 zadnja cijena 460kn, a zadnja transakcija 450kn!?!?!?!
Blok transakcija 10 000 * 460
sigurno blok
ova Xetra je nenadmašna platforma 🙁
nekad je na tom pregledu stajalo veliko ‘B’ da se zna da je blok transakcija, cijena i komadi, sve transparentno, dubina naloga koliko god hoćeš i sl.
no ili naši ne znaju implementirati ili nijemcima to nije bitno?
Pozdrav,
vidim da je nastalo dosta problema prilikom prelaska zse-a na novu platformu pa sam malo pričekao da se sve smiri.
Mislio sam otvoriti račun u HITA-e ili Agrama, ali vidim u prijašnjim komentarima da ste imali problema s njima (a i s ostalima) pa me zanima koje preporučujete, a koje treba izbjegavat pogotovo kad je u pitanju E-Trade.
Koliko su profesionalni i kakva im je komunikacija s klijentima.
jeli se situacija napokon smirila i jeli se može normalno trgovati?
Hita svakim danom napreduje pomalo klijent, pogotovo kada se sjetim prvog dana kako je izgledao, i ne sjećam se da je za vrijeme trgovanja bilo posebnih problema. U krajnjem slučaju možete otvoriti račun kod oboje, besplatno je, pa isprobati oba klijenta da vidite koji vam više paše i čije naknade su vam prihvatljivije. Ali onda bi bilo dobro pripaziti da se jednom dionicom samo preko jednog od njih trguje da bi izvještaj o kapitalnoj dobiti što se dobije od njih na kraju godine štimao.
Moram pohvaliti Hitinu gledalicu, stvarno se vidi da svakim danom rade na tome i dodaju nove mogućnosti. To sad već odlično izgleda.
Slazem se. Poboljsali su se otkad su se makli sa silverlighta. Trgovanje sa smartfona puno bolje izgleda i ne steka ko na silveru
Danas cijeli dan nije se moglo klizati na niže po ekranu (skrolati)
na mobitelu kod HITE. Cijeli dan praktički se nisu mogli zadavati nalozi mobitelom.
Evo sada radi, otklanjali su kvar od početka trgovanja do kraja.
Moram pohvaliti Hitinu gledalicu, stvarno se vidi da svakim danom rade na tome i dodaju nove mogućnosti. To sad već odlično izgleda.
Također pohvale, minimalistički elegantno i nadasve funkcionalno.
Nadam se da, nakon brojnih pohvala, HITA-ina ekipa neće pokleknuti u konstantnom održavanju (visoke) razine kvalitete usluge prema svojim klijentima, a svakako očekujem, i to ne samo od njih, već i od svih ostalih brokerskih kuća u RH, da nam više ne priređuju ovakva i slična iznenađenja: Vaš link …
Ujedno prijedlog i molba uredništvu “Poslovnog dnevnika” da napišu jedan članak o tome može li se i danas, nakon zakonske regulative prilagođene EU standardima, u RH ponoviti afera “Credo banka & račun 13 za posebne namjene” !?
Na mobitelu meni radi danas sve kako treba, jučer nije.
Ali na kompu ne skrola Hita tako da je praktički nemoguće davati naloge.
Prebacite se na mobitel.