Isto problem ,prebacio dionice na fimu ,jer je to tako predviđeno trojni ugovor
ljudi susretljivi u fimi ,ok su
ali imaju prastaru platformu za trgovanje,
to nema ni u avganistanu
tek sad vidim da su oni u total k…
Complite line je bio svemir za njih,tehnička podrška ,ljubaznost,brzina,niske cjene (bajka) i nije mi jasno zašto i kako su morali sad prestati s radom tj nas tako usositi..
U ovoj fimi(ljut sam ko pas) sigurno neću ostati,pa nemaju ni minutne,ni 10 min ,ni 15 grafove ni oscilatore za te grafove ..NIŠTA NEMAJU.
Molim dobre ljude da mi predlože jednu normalnu ,modernu brokersku kuću ,s svim potrebnim alatima za trgovanje koji obvezno uključuju gore navedeno dakle kratkovremneske grafove i pokazatelje-oscilatore,a da nisu preskupi.
Molim na privat.
Ne kuzim te, pa FIMA je za Complete svemirski brod…..
Ja sam presao isto sa CL na FIMU. Isto sam zakasnio i van roka sam poslao trostrani ugovor (i ot u ono vrijeme kada je bio spojen cijeli tjedan, krajem lipnja) i uspio sam se prebaciti. I da, jos je manja provizija nego u CL. U CL je bila 0,60 a tu je 0,47. Nije puno, ali je lijepo za vidjeti:)
I stvarno brzo odgovaraju na upite, ja zadovoljan…. zasada.
Isto problem ,prebacio dionice na fimu ,jer je to tako predviđeno trojni ugovor
ljudi susretljivi u fimi ,ok su
ali imaju prastaru platformu za trgovanje,
to nema ni u avganistanu
tek sad vidim da su oni u total k…
Complite line je bio svemir za njih,tehnička podrška ,ljubaznost,brzina,niske cjene (bajka) i nije mi jasno zašto i kako su morali sad prestati s radom tj nas tako usositi..
U ovoj fimi(ljut sam ko pas) sigurno neću ostati,pa nemaju ni minutne,ni 10 min ,ni 15 grafove ni oscilatore za te grafove ..NIŠTA NEMAJU.
Molim dobre ljude da mi predlože jednu normalnu ,modernu brokersku kuću ,s svim potrebnim alatima za trgovanje koji obvezno uključuju gore navedeno dakle kratkovremneske grafove i pokazatelje-oscilatore,a da nisu preskupi.
Molim na privat.
Ne kuzim te, pa FIMA je za Complete svemirski brod…..
Ja sam presao isto sa CL na FIMU. Isto sam zakasnio i van roka sam poslao trostrani ugovor (i ot u ono vrijeme kada je bio spojen cijeli tjedan, krajem lipnja) i uspio sam se prebaciti. I da, jos je manja provizija nego u CL. U CL je bila 0,60 a tu je 0,47. Nije puno, ali je lijepo za vidjeti:)
I stvarno brzo odgovaraju na upite, ja zadovoljan…. zasada.
[/quote]
Ma kako tako možeš nešto napisati,osim ako radiš u Fimi.
Pa oni npr nemaju (fima)5,10,15,30,60 min oscilatore tj grafove.
Imaju prastaru platformu za trrgovanje,valjd jedino u Albaniji nešto slično koriste.
Zvao sam ih i rekli su mi da će se modernizirati(dakle i sami su svjesni da su zaostali).
Provizija u CL,ja sam imao 0,5 ,to što ste vi imali 0,6 to je Vaš problem odnosno govori o tome koliko ste uopće trgovali.
Sad imam 0,3…vama je ok 0,47 .
Međutim kolega ako je sve to vama dobro i svemirski brod dosta ste rekli o sebi.
pozz
Jel Agram implementirao da se vide skriveni nalozi?
Jel Agram implementirao da se vide skriveni nalozi?
Nije.
Jel Agram implementirao da se vide skriveni nalozi?
još nije, barem ja ne vidim nis na gledalici
abacus radi odlično….još kad uvedu skrivene naloge i ostalo što su najavili, bit će [thumbsup]
***vezano za eZaba brokere, stavim na prodaju u 11:07 sad je 11:19i naravno da nije jos prodano, no posto poklapam vecu kolicinu naravno da je u medjuvremenu pola bida spustilo cijene taman do doljnjeg iznosa kojeg sam stavio…mtrvamhebem lopovsku… u ovoj drzavi si covjek mora i brokersku kucu otvorit da bi mogao trgovat dionicama, nabijem ti i dorh i cijeli kamenjarski drzavni aparat [angry]
***vezano za eZaba brokere, stavim na prodaju u 11:07 sad je 11:19i naravno da nije jos prodano, no posto poklapam vecu kolicinu naravno da je u medjuvremenu pola bida spustilo cijene taman do doljnjeg iznosa kojeg sam stavio…mtrvamhebem lopovsku… u ovoj drzavi si covjek mora i brokersku kucu otvorit da bi mogao trgovat dionicama, nabijem ti i dorh i cijeli kamenjarski drzavni aparat [angry]
Ako smatraš da si oštećen, prvo im pošalji mail s upozorenjem, a onda problem prijavi HANFA-i. A ako i nisi oštećen, bilo bi dobro da ih obavijestiš pisanim putem o svom nezadovoljstvu njihovom uslugom (npr. e-mailom).