Ovo je poslije ATPL najbolja plovidba za investiciju, samo što lopine ne prikazuju stvarnu dobit, niti konsolidiraju svoja izvješća. Trebali ste već saznati kolika je kreditna opterećenost, e kada bi mister Pavletić to htio…
Nisam siguran da je i jedna plovidba više dobra za investiciju…
Sve su vec visoko, treba vidjeti u kojem ce smjeru iduce godine vozarine…
[smiley2]
Jedno pitanje: brodarstvo baš nije jako siguran biznis s obzirom na oscilacije koje se događaju kad je riječ o vozarinama. Ima li Uljanik plovidba dugorocni plan premostavanja krize ako se ona opet dogodi? Ovo s putnickim brodovima je cool, to radi i ATPL, ali oni to rade, a ne odustaju zbog trenutacno dobrog stanja na trzistu brodarstva. Hm.
Dečki moji ne nasjedajte pričama o vozarinama, inače mislim da je ulpl većinu brodova vezala na 5-ogodišnje ugovore što i nije neka radost obzirom na vrlo jaku potražnju za prerađenu naftu. Kina i Indija su velesile ovog tisućljeća i rastu 9,2 i 8,6 godišnje.
Vozarine, vozarine…
Živi bili pa vidjeli…
To je toliko cikličko poslovanje a te vozarine se u jednoj godini znaju ići gore i dole za 300% ?!
Naravno govorim o spot tržištu…
Al kaj je je brodari su def burzovne zvijezde…
Pogotovo ATPL kojoj rukovodstvo radi u korist svih dioničara…
Za razliku od našeg recimo najveceg brodara…
Pogotovo ATPL kojoj rukovodstvo radi u korist svih dioničara… Za razliku od našeg recimo najveceg brodara…
Ti isto mlate lovu, ali vjeruj mi da je ista shema vlasništva nebi ni dubrovčani previše brinuli za ostale dioničare