Brodovi Uljanik Plovidbe zaposleni su i do 364 dana u godini (objavljeno 06.12.2005.)

Naslovnica Forum Komentari članaka Brodovi Uljanik Plovidbe zaposleni su i do 364 dana u godini (objavljeno 06.12.2005.)

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Ovo je poslije ATPL najbolja plovidba za investiciju, samo što lopine ne prikazuju stvarnu dobit, niti konsolidiraju svoja izvješća. Trebali ste već saznati kolika je kreditna opterećenost, e kada bi mister Pavletić to htio…

Nisam siguran da je i jedna plovidba više dobra za investiciju…
Sve su vec visoko, treba vidjeti u kojem ce smjeru iduce godine vozarine…
[smiley2]

Jedno pitanje: brodarstvo baš nije jako siguran biznis s obzirom na oscilacije koje se događaju kad je riječ o vozarinama. Ima li Uljanik plovidba dugorocni plan premostavanja krize ako se ona opet dogodi? Ovo s putnickim brodovima je cool, to radi i ATPL, ali oni to rade, a ne odustaju zbog trenutacno dobrog stanja na trzistu brodarstva. Hm.

Dečki moji ne nasjedajte pričama o vozarinama, inače mislim da je ulpl većinu brodova vezala na 5-ogodišnje ugovore što i nije neka radost obzirom na vrlo jaku potražnju za prerađenu naftu. Kina i Indija su velesile ovog tisućljeća i rastu 9,2 i 8,6 godišnje.

Vozarine, vozarine…
Živi bili pa vidjeli…
To je toliko cikličko poslovanje a te vozarine se u jednoj godini znaju ići gore i dole za 300% ?!
Naravno govorim o spot tržištu…
Al kaj je je brodari su def burzovne zvijezde…
Pogotovo ATPL kojoj rukovodstvo radi u korist svih dioničara…
Za razliku od našeg recimo najveceg brodara…


Pogotovo ATPL kojoj rukovodstvo radi u korist svih dioničara… Za razliku od našeg recimo najveceg brodara…

Ti isto mlate lovu, ali vjeruj mi da je ista shema vlasništva nebi ni dubrovčani previše brinuli za ostale dioničare

New Report

Close