Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Hvala Bosun, hvala Techman.

No respect

Može li kakav komentar o Mediteranskoj plovidbi?


Može li kakav komentar o Mediteranskoj plovidbi?

Blagi oporavak. Imaju mogucnost sirenja ship managementa ali su kratki sa ljudskim resursima.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


bragoc: ” Može li kakav komentar o Mediteranskoj plovidbi? ” Blagi oporavak. Imaju mogucnost sirenja ship managementa ali su kratki sa ljudskim resursima.

Kakva je situacija s vlasništvom? Je li gospođa Young još drma ?

Sreo sam na jednom od putovanja u avionu kolegu koji je Upravitelj na Mediteranskoj. Izgleda da su se duhovi smirili i da Korkyra i Mediteranska komuniciraju normalno. Tak obicno biva kad se sve rasturi niko nije kriv i ajmo iz pocetka. Doduše grobar Mediteranske je Gosp. Dulcic, Diabov exponent. Prodao je potrazivanja Mediteranske prema Splitskom brodogradilistu jeftinije Diabu nego sto je za to poptrazivanje davala Mediteranska plovidba. Iduci post zasluzuje da bude sam za sebe.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Novi ATH u vozarinama bulkera. 1T=1USD. Brod od 45000 tona niosivosti zakljucen je na 45000 USD dnevno. Charter jedna godina.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Na stranici http://www.klehn.de/ , imate popis gotovo svih svjetskih brodovlasnika, tamo možete pogledati njihovu flotu i njihove narudžbe, za 2009 i 2010, jako puno bulkera i containera. Oni su jako dobro iskalkulirali prije nego što su naručili, naročito Nijemci.
Na stranici http://www.fairplay.co.uk/ imate najnoviju knjigu narudžbi, trebate biti logirani. Knjiga narudžbi je složena po po brodogradilištima, po vrstama brodova, pa malo proučite. Pokušao sam staviti ovu koju sam ja skinuo početkom godine u PDF, ali je prevelika, smanjivao sam na dvije manje, ali ne ide. Dakle bulkeri i containeri su IN. Vozarine rastu, sve govori da bi trebalo i slijedećih godina, ako je pametnog managementa, ići gore. I to sve većinom handymax bulkeri, cca 50000dwt

Ovo sam sam samo iskopirao s ATPL, jer vrijedi za sve.

Pessimism Is Your Friend

Slijedeća važna stvar, zadnjih dana imam malo vremena više pa pratim forum jer pada kiša. Vidim da su si neke kolege zaista dali truda pa dobro proučili neke stvari. Na stranici njemačkog fonda http://www.fondshaus.de/ koji se inače bavi financiranjem novogradnji diljem svijeta, možete skinuti (download) u pdf, detaljne analize 30-ak brodova, gdje je zaista detaljno napravljena studija isplativosti cijelog projekta za brodovlasnika, a isto tako i za fond. Troškovi eksploatacije, dokovanjam posade, bla bla bla.
http://www.fondshaus.de/pdf/kurzprospekt_kimberley.pdf CONT-Bulker Kimberley, kao primjer.

http://www.fondshaus.de/pdf/fhh-marktreport_1halbj_2007.pdf
Marketreport za prvu polovicu 2007, kako su fondovi ulagački, ili jedan od njih, koji barata s milijardama EUR, ocijenio rizik ulaganja u brodare.
Sjedite, čitajte i uživajte. Pozdrav brodarima, ma gdje bili.[smiley2].

Pessimism Is Your Friend

Evo da se i ja malo uključim kad već pišem po ATPL i JDPL mogu malo i ovdje. Kolege mislim da se svi možemo složiti da su forumi brodara jedni od najstručnijih i najproduktivnijih bez postova tipa “ide ovo na xxxx kn” ili “sada polećemo” i sl. Predlažem da ovu konstruktivnu diskusiju na neki način prenesemo dečkima iz HFP-a jer iako ATPL kroči sigurnim korakom JDPL nam pomalo kaska zbog viseće privatizacije. A kako je zadnji natječaj za izbor konzultanta poništen a izbori su pred vratima moguće je da se u privatizaciji JDPL-a dese neki pogrešni koraci kao što bi bio određivanje cijene paketa HFP-a bez izbora konzultanta na trenutnim tržišnim razinama (što mislim da je štoperima i cilj). Mislim da bi bilo pametno grafove i analize uvaženih kolega Techmana, Strawinskog, Bosuna, ToknEzeva i dr. na neki način tutnuti pod nos onim neupućenim HFP-ovcima pa da vide da je JDPL rastom trebao pratiti ATPL što znači da bi tržišna cijena dionice JDPL-a sada trebala biti 900 a ne 500 kn te da u to nisu uključena buduća kretanja koja bi po predviđanjima tržišta ovu dionicu trebala u tom slučaju gurnuti vrlo brzo i do razine od 1500 kn. Dakle dečki iz HFP-a, ako ovo čitate, ne rasprodajte ovaj biser u bescijenje već slobodno kontaktirajte kolege sa ovog foruma na PM i dobiti ćete vrlo konstruktivna mišljenja. Iz mojih usta u božje uši!

Hogar vozi Volvo


Evo da se i ja malo uključim kad već pišem po ATPL i JDPL mogu malo i ovdje. Kolege mislim da se svi možemo složiti da su forumi brodara jedni od najstručnijih i najproduktivnijih bez postova tipa “ide ovo na xxxx kn” ili “sada polećemo” i sl. Predlažem da ovu konstruktivnu diskusiju na neki način prenesemo dečkima iz HFP-a jer iako ATPL kroči sigurnim korakom JDPL nam pomalo kaska zbog viseće privatizacije. A kako je zadnji natječaj za izbor konzultanta poništen a izbori su pred vratima moguće je da se u privatizaciji JDPL-a dese neki pogrešni koraci kao što bi bio određivanje cijene paketa HFP-a bez izbora konzultanta na trenutnim tržišnim razinama (što mislim da je štoperima i cilj). Mislim da bi bilo pametno grafove i analize uvaženih kolega Techmana, Strawinskog, Bosuna, ToknEzeva i dr. na neki način tutnuti pod nos onim neupućenim HFP-ovcima pa da vide da je JDPL rastom trebao pratiti ATPL što znači da bi tržišna cijena dionice JDPL-a sada trebala biti 900 a ne 500 kn te da u to nisu uključena buduća kretanja koja bi po predviđanjima tržišta ovu dionicu trebala u tom slučaju gurnuti vrlo brzo i do razine od 1500 kn. Dakle dečki iz HFP-a, ako ovo čitate, ne rasprodajte ovaj biser u bescijenje već slobodno kontaktirajte kolege sa ovog foruma na PM i dobiti ćete vrlo konstruktivna mišljenja. Iz mojih usta u božje uši!

Kolega Hogar vrlo nadahnuto. Na zalost dok u HFP sjede likovi poput onih koji su organizirali sramotan odabir konzultanta Jadroplova (gradjevinsku firmu) nema nade. Da je natjecaj bio posten mozda bi danas JDPL imao vlasnika i sve ovo se nebi dogadjalo. U posjedu sam nekoliko interesantnih dokumenata koje cu objavitiu na forum kad za to dodje vrijeme. Iste papire imaju i “Strucne sluzbe” pa im ostavljam jos malo vremena da djeluju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Za kontejnerske brodove bilo je znakovito razdoblje od početka 2003 (300 kom), odnosno sredinom 2003 kad su zapravo počele veće narudžbe, da bi tijekom 2004 ( cca700kom) pa sve do 2006 toliko progresivno rasle da ni Koreja nije mogla pratiti. Tu se uključila Kina.

Za Bulk Carriere, početkom 2003, bilo je negdje cca 400 brodova u narudžbi, da bi početkom 2005 bilo cca 800, dakle 100% povećanje narudžbi, što dovolnjo govori o potražnji. Sada već svi ti brodovi plove i ubiru novac. Taj broj se zadržao do početka 2006, da bi nagla ekspanzija narudžbi krenula ponovo početkom ove, 2007 godine, kad je ukupan broj narudžbi iznosio preko 1300 brodova.

Trenutno dok ovo čitate naručeno je preko 2000 (dvije tisuće) novih bulk carriera, brodova za prijevoz rasutih tereta.

Ovo sam iskopirao post s ATPL. Sorry, ali da se informiramo.

Pessimism Is Your Friend

Moram priznati da ne razumijem na čemu se temelje vaše pretpostavke o velikom potencijalu Jadroplova,
i neostvarena očekivanje o nekakvoj puno većoj cijeni dionice.
Flota od sedam brodova, 50 zaposlenih u administraciji,toliko ih je u administraciji Atlantske koja je pet puta veća firma, zavrzlame sa privatizacijom kojoj se ne nazire početak,
potpuna neaktivnost uprave i managementa u svezi s kupnjom novih brodova i proširenjem flote sad kad cijeli svijet kupuje kao sumanut, neću ulaziti u to da li je to zasluga nesposobnog managementa ili vezanih ruku zbog privatizacije.
Nadalje, navodna potraživanja nekih iz bivše vlasničke strukture i neraščišćeni računi,
Hypo koji izlazi i hrpa neizvjesnosti itekako utječu na ovu dionicu.
Po meni tržišna cijena je uvijek ona realna, a da li su vaša očekivanje realna to treba vidjeti.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

New Report

Close