49 minuta su velike. Ims li ideju kako zarazit nase trziste istim virusom.
Eto Geronimo, kad sam bio ljen radit papirologiju, a lijepo si mi reko [lol]
Bome i Tankeri ne zaostaju nimalo [proud]
49 minuta su velike. Ims li ideju kako zarazit nase trziste istim virusom.
Doći će rezultati i onda će ljudi shvatiti.
Techman: ” 49 minuta su velike. Ims li ideju kako zarazit nase trziste istim virusom. ” Doći će rezultati i onda će ljudi shvatiti.
A tada će cijena do 20 posto+ prema gore………..
Raste trava zelena.
Interesantno je pogledati da je većina bulkera prestigla godišnje targete cijene.
A oni koji nisu su prokleto blizu…..
P/E od 5 do 28 , ali nekako se najprirodnije smješta oko 10-15.
“Troškovi goriva utjecat će na profitabilnost kompanija, ponajviše onih koje ih teže mogu prevaliti na potrošače. Primjerice, kod brodara koji imaju dugoročne ugovore i fiksnu naknadu za prijevoz, viši troškovi goriva imat će izravnog utjecaja na dobit. Nadajmo se da domaće kompanije još imaju dovoljno prostora za poboljšanje svoje efikasnosti kako bi uštedom na drugim troškovima mogli pokriti troškove goriva”, kaže Gažić.
jednom sam pitao, pa mi je netko odgovorio da su troškovi goriva troškovi naručitelja i ne ulaze u dogovorenu cijenu plovarine …
“Troškovi goriva utjecat će na profitabilnost kompanija, ponajviše onih koje ih teže mogu prevaliti na potrošače. Primjerice, kod brodara koji imaju dugoročne ugovore i fiksnu naknadu za prijevoz, viši troškovi goriva imat će izravnog utjecaja na dobit.[/b] Nadajmo se da domaće kompanije još imaju dovoljno prostora za poboljšanje svoje efikasnosti kako bi uštedom na drugim troškovima mogli pokriti troškove goriva”, kaže Gažić. jednom sam pitao, pa mi je netko odgovorio da su troškovi goriva troškovi naručitelja i ne ulaze u dogovorenu cijenu plovarine …
Nema Gažić pojma