http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=42003
držimo fige! [thumbsup]
Brodari bi i ove godine trebali biti sigurna oklada
BURZA – Odreda uspješni poslovni rezultati naših brodarskih kompanija nisu imali značajnijeg utjecaja na izvedbu njihovih dionica[smiley]
Lilian Z (74,461 dwt, 13.5/33.5L 14.5/33.5B, 1999-built) delivery worldwide 15 Oct-1 Dec, redelivery worldwide, 3 years, $46,500 daily. (Setsea)
Tian Tong Feng (74,000 dwt, 14.5/34L 15/34B, 2001-built) delivery Stade 11-13 Apr, redelivery worldwide, 4-6 months, $75,500 daily. (Cargill)
Scythia Graeca (73,991 dwt, 14/35L 15/35B, 2002-built) delivery Shanghai 15-16 Apr, redelivery worldwide, 4-6 months, $70,000 daily. (Cargill)
General Guisan (73,035 dwt, 14/34L 14/28B, 1999-built) delivery San Ciprian 27-28 Apr, redelivery worldwide, 4-6 months, $77,500 daily. (CTP)
Naprijed novi kineski pana(kamsar)maxi ATPL !
Pošto borba samo što nije započela , a na ZSE nikad ne znaš kakvo se ludilo sprema evo današnjih limita za blokadu brodara:
ATPL : 2415/1976
JDPL : 573/469
LPLH : 418/342
TNPL : 4129/3379
ULPL : 2132/1745
Pošto borba samo što nije započela , a na ZSE nikad ne znaš kakvo se ludilo sprema evo današnjih limita za blokadu brodara:
ATPL : 2415/1976
JDPL : 573/469
LPLH : 418/342
TNPL : 4129/3379
ULPL : 2132/1745
[kiss] vidim da si načitan!
http://www.hic.hr/gospodarstvo-arhiv01.htm
2008-veljača
Tankerska plovidba ima devet brodova pod stranom zastavom,
Brodospas sedam,
Lošinjska plovidba – Brodarstvo pet,
Jadroplov tri,
Atlantska plovidba dva i
Uljanik plovidba jedan brod.
Riječ je o podacima s kraja 2007.
…
(nisam ranije vidio članak …)
[smiley]
Brodari bi i ove godine trebali biti sigurna oklada BURZA – Odreda uspješni poslovni rezultati naših brodarskih kompanija nisu imali značajnijeg utjecaja na izvedbu njihovih dionica[smiley]
Sefe obozavam cuti ovakve komentare. Molim te bi li ih potkrijepio analizom svjetskog trzista brodskog prostora. Bilo bi uvjerljivije.
@ špancir
Bilo bi interesantnije prilagoditi grafove korelacije prosječnih dnevnih cijena panamaxa (u 000 us$) i kvartalnog dobitka brodarske kompanije, konkretno za ATPL (u Mio kn) na slijedeći način:
1) ostaviti prosječnu dnevnu cijenu panamaxa (u 000 us$)
2) dodati na graf prosječnu dnevnu cijenu handymaxa (u 000 us$)
3) dodati na graf zbroj prosječnih dnevnih cijena panamaxa i handymaxa podijeljen sa 2. ((1.+2.)/2)
4) prikazati na grafu prosječnu dnevnu dobit brodarske kompanije (u 000 us$) – dakle prevesti Mio kn najprije u 000 us$ prema prosječnom odnosu tečaja us$/kn i podijeliti s brojem dana u kvartalu (365/4=91.25), tako bi se naprimjer brojku od 50Mio kn kvartalne dobiti prema tečajnom odnosu us$/kn od npr. 4.6 moglo prevesti na oko 120 000 us$ prosječne dnevne zarade
5) u konačnici se ukalkulira otprilike da je recimo 72% dobiti kompanije prisutno od brodarskog posla, pa je prema tome prosječna dnevna zarada za gore navedeni primjer oko 86.400 us$ samo od brodarskih poslova
Navedeni podaci bi se mogli korigirati za kupnje/prodaje brodova i takav graf bi mogao poslužiti kao podatak koliko dobro uprava ugovara poslove, odnosno prati li postojeći trend mijenjanja indexa BDI, odnosno konkretnije BPI, BHMI, odnosno BPI t/c avrg, BHMI t/c avrg.
Eto, mali konstruktivni prijedlog… [wink]
Uz PM u kojima me forumasi mole za komentare o pomorskim firmama dobivam i neke druge. Sanco mi je poslao PM sljececeg sadrzaja:
Quote
opet si počeo navlačiti na temi brodara…………….cccccc…………a kad su bili povoljni šutiš ko pi.ka!!!
Unquote
Na sto mu sada javno odgovaram:
E moj Sanco Pansa. Prestao sam pisati kad vise svjetsko trziste brodskog prostora, bilance pomorskih firmi, poslovni uspjesi, novogradnje i slicna dogadjanja nisu bili faktori odredjivanja cijene dionice. Jedno vrijeme sam se borio sa vjetrenjacama pa odustao. Sada ponovo spomenuti faktori postaju uticajni i moje pisanje ima smisla. U svakom slicaju iz brodara (osim ULPL sta sam i objavio) nisam izasao vec vjerujuci da ce ludilu doci kraj dodatno u njih ulagao pa sada imam znacajnije vise dionica JDPL i ATPL nego sam imao prije korekcije i jednak broj BDSS. Molio bi te da mi vise ne saljes PM jer se na njih necu obazirati. Over and out.
@ špancir
Bilo bi interesantnije prilagoditi grafove korelacije prosječnih dnevnih cijena panamaxa (u 000 us$) i kvartalnog dobitka brodarske kompanije, konkretno za ATPL (u Mio kn) na slijedeći način:
1) ostaviti prosječnu dnevnu cijenu panamaxa (u 000 us$)
2) dodati na graf prosječnu dnevnu cijenu handymaxa (u 000 us$)
3) dodati na graf zbroj prosječnih dnevnih cijena panamaxa i handymaxa podijeljen sa 2. ((1.+2.)/2)
4) prikazati na grafu prosječnu dnevnu dobit brodarske kompanije (u 000 us$) – dakle prevesti Mio kn najprije u 000 us$ prema prosječnom odnosu tečaja us$/kn i podijeliti s brojem dana u kvartalu (365/4=91.25), tako bi se naprimjer brojku od 50Mio kn kvartalne dobiti prema tečajnom odnosu us$/kn od npr. 4.6 moglo prevesti na oko 120 000 us$ prosječne dnevne zarade
5) u konačnici se ukalkulira otprilike da je recimo 72% dobiti kompanije prisutno od brodarskog posla, pa je prema tome prosječna dnevna zarada za gore navedeni primjer oko 86.400 us$ samo od brodarskih poslova
Navedeni podaci bi se mogli korigirati za kupnje/prodaje brodova i takav graf bi mogao poslužiti kao podatak koliko dobro uprava ugovara poslove, odnosno prati li postojeći trend mijenjanja indexa BDI, odnosno konkretnije BPI, BHMI, odnosno BPI t/c avrg, BHMI t/c avrg.
Eto, mali konstruktivni prijedlog… [wink]
Sve ti piše na brojnim brodarskim stanicama na mreži, preporuka http://www.drybulkindex.com pa pročitaj. Vozarine i dobit brodara determinirati će u narednom razdoblju dobra žetva u Argentini i generalno u Južnoj Americi, te Olimpijske ige i dugoročnije Svjetska izložba u Kini. Rusi u narednih pet godina planiraju postati veliki izvoznik hrane, a Kina će ove godine uvesti 410 miljuna tona željezne rudače u odnosu na 358 mt prošle godine. [thumbsup]