Ja dobro znam što pričam o padu potrošnje nafte, jer ne pričam na pamet.
Rast cijena nafte i njenih produkata smanjuje potrošnju.
Vrlo vam je jednostavno: Google–>upiši “pad potrošnje nafte” ili slično–> enter
evo samo jedan kratki link sa domaćeg portala:
http://www.poslovni.hr/60465.aspx
ulažite u znanje…
Baš me zanima, kad ce naši bulkeri poceti pratiti uptrend BDI, koji se polako a sigurno bliži ATH… Ovakva diskrepanca stvarno nije normalna..
Evo jedan prikaz korelacije BDI-a i cijene dionica naših brodara. Nalazi se na drugoj stranici ovog apexovog dailya
Ja dobro znam što pričam o padu potrošnje nafte, jer ne pričam na pamet. Rast cijena nafte i njenih produkata smanjuje potrošnju. Vrlo vam je jednostavno: Google–>upiši “pad potrošnje nafte” ili slično–> enter evo samo jedan kratki link sa domaćeg portala: http://www.poslovni.hr/60465.aspx ulažite u znanje…
google ?
što će mi google, da donesem logički zaključak? da li je u hrvatskoj opala prodaja automobila? da li su manje gužve u gradovima? da li ima slobodnih parkinga? da li ljudi stavljaju solarne čelije na svoje kuće? pročitao sam podatak da samo 0,5% energije dolazi iz obnovljivih izvora!
za kraj:
China, the second-biggest oil- consuming country, increased crude-oil imports by 18 percent last month and halted overseas shipments to meet rising demand.
bljumbeg.com
Dobio sam mailom podsjetnik:
Title: 20 LISTED COMPANY CEOs AND ANALYSTS PARTICIPATE IN THE
2nd CAPITAL LINK INTERNATIONAL SHIPPING FORUM
THURSDAY, MARCH 20, 2008 – NEW YORK CITY
7:30 am – 5:00 pm
Presentations by the CEOs / CFOs of:
Capital Product Partners L.P. (NASDAQ: CPLP)
D`amico International Shipping S.A. (Borsa Italiana: DIS)
Danaos Corporation (NYSE: DAC)
DryShips Inc.(NASDAQ: DRYS)
Euroseas Ltd (NASDAQ: ESEA)
Excel Maritime Carriers Ltd. (NYSE: EXM)
Global Oceanic Carriers Limited (AIM: GOC)
Globus Maritime Ltd. (LSE: GLBS)
Goldenport Holdings Inc. (LSE: GPRT)
Hellenic Carriers Limited (AIM: HCL)
Navios Maritime Holdings Inc. (NYSE: NM)
Navios Maritime Partners L.P. (NYSE: NMM)
OceanFreight, Inc. (NASDAQ: OCNF)
Ocean Tankers Holdings (CYPRUS: OCT)
Omega Navigation Enterprises (NASDAQ: ONAV)
Star Bulk Carriers Corp. (NASDAQ: SBLK)
TBS International Limited (NASDAQ: TBSI)
Top Ships Inc. (NASDAQ: TOPS)
Tsakos Energy Navigation LTD (NYSE: TNP)
Sector CEO Panels:
Container CEO Panel
Tanker CEO Panel
Dry Bulk CEO Panel
M&A and Consolidation in Shipping today
Non-US listed CEO Panel
Other Topics:
Freight Forward Agreements
SPACs
Challenges in Shipmanagement
Link to Agenda: http://www.capitallinkforum.com/shipping/2008/agenda.pdf
Link to Registration: http://www.capitallinkforum.com/shipping/2008/signup.html
Dionice domaćih brodara pale usprkos rastu vozarina od 40 posto
Vaš link
Analitičari Raiffeisen banke smatraju da su brodarske dionice ipak precijenjene: “Prisutna je relativna precijenjenost dionica brodarskog sektora u Hrvatskoj u usporedbi sa svjetskim brodarima kao i negativan sentiment na globalnim dioničkim tržištima. U prošlom su razdoblju hrvatski brodari rasli čak mnogo više od indeksa BDI i od indeksa CROEMI koji se uzima kao mjerilo kretanja hrvatskog tržišta kapitala, te sada pad cijena dionica nekih brodarskih kompanija predstavlja fazu korekcije što ne bi trebalo čuditi.”
Brodari najlikvidniji
Poslovanje kompanija osim o indeksu BDI ovisi i o nizu ostalih faktora poput omjera brodova kompanije u “time” i “voyage charteru”, operativnim troškovima koji rastu i predviđa se da će rasti i u budućnosti, ponudi i potražnji kapaciteta brodova, troškovima financiranja i slično. Također se kretanje indeksa ne reflektira u potpunosti na vozarine koje naplaćuju brodari, nego se prihodi ponekad ostvaruju iznajmljivanjem na određeni period (tzv. time-charter), što se ugovara po cijenama vozarina iz prošlog perioda kada se ugovor sklapao”. [/b]
???????
ma to je vjerojatno novinar malo krivo zapisao.
Ili se krivo izrazio.
Htio je reći, po meni, da su iznosi vozarina na TC konstantni, bez obzira na dnevne oscilacije.
hjah…valjda… bolji tekst od onog neki dan, valjda su u PD narucili novi. Ipak, nije mi jasna struktura teksta. Usporedjuje BDI sa vrijednoscu brodara a onda veli da analiticari Raiffaisen kazu da to nije jedino mjerilo?
Cini mi se da se rat nastavlja…