Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Dry-bulk vessel scrapping set to rise Shipping managing director Khalid Hashim SCRAPPING of aging ships that carry coal, iron ore and other commodities may rise because of an increase in new vessel deliveries starting this year. Only eight dry-bulk ships were scrapped globally last year while 88 new vessels were delivered, resulting in a 2.6% increase to 3,164 ships across the world For cape-size ships with 175,000 tonnes cargo capacity,13% of the supply would be more than 22 years old and were likely to be scrapped during 2008 to 2011 should freight rates reached low enough levels. A total of 47 new cape-sizes are scheduled for delivery this year, 139 in 2009 and 263 in 2010. He said a total of 436 panamax-size vessels of 70,000 tonnes capacity each were contracted for delivery from 2008 through 2010. “About 228 ships will be over 24 years by 2011 and may be scrapped between 2008 and 2011,” he said. He added that some 1,141 smaller handy-size ships would exceed 27 years old by 2011 and would be likely be removed for demolition this year through 2011 should freight rates drop sharply. About 332 new handy-size vessels will be delivered between 2008 and 2010. Handy-size ships can each carry 10,000 to 39,999 tonnes of cargo. “Precious Shipping will need to sell or scrap 26 of its ships, which are more than 20 years old, over the next five to seven years

Ovo se nece dogoditi ove godine. Mozda ni sljedece…
Pa ce Grk poslat brod u rezaliste kad su vozarine ovolike?
Skandinavci ce se prvi rjesavat starudije ali ne u scrap vec prodajom nekim sporednim zicarima kad porastu cijene novogradnji.
Bulkovi nemaju nikakva ogranicenja (single skin – double skin) osim kad se pocnu raspadat.
Clanak je ili tendenciozan ili [embarass]

Wall Street i banke protiv ljudi. Drzave i vlade izmedju.

Brojke i slova: Fearnleys.

dborak
Ovo se nece dogoditi ove godine. Mozda ni sljedece…
Pa ce Grk poslat brod u rezaliste kad su vozarine ovolike?
Skandinavci ce se prvi rjesavat starudije ali ne u scrap vec prodajom nekim sporednim zicarima kad porastu cijene novogradnji.

Ja mislim da će slijedeće 2-3 godine dry-bulkeri imati posla preko glave i vozarine će sigurno ići gore,
a poslije će doć do zasićenosti tržišta i posla će bit samo za novije i brže brodove
Evo pogledaj samo ovog Norvežana,ima u svom vlasništvu samo 2 broda a naručio je 28 novogradnji,od
toga 13 brodova će mu bit isporučeno poslije 2010g.
http://www.goldenocean.no/fleetlist/
Tako da nema zime još barem 2-3g.[thumbsup]

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

U pravu ste u potpunosti kolega Malibu.

Da li ste vidjeli što DRY-S radi!?,uopće ne želi dati brodove u dugoročne vozarine!!!!

Cijena dugoročnih vozarina ( 365 dana ) ili ( 730 dana ) ukoliko se danas zaključe samo su 10% niže u odnosu na dnevnu vozarinu, odnosno direktnu naudžbu.

A DRY-S ne želi čak ni to, mada iz ove perspektive to je idealan deal!!!

Iz navedenih činjenica, razvidno je slijedeće, da ovo uistinu ide sve snažno gore čak iznad 110 $ i to vrlo stabilnih, čvrstih i dugoročnih vrijednosti.

Ukoliko stavimo u paritet cijenovne vrijednosti naših brodara, u odnosu na strane vidljivo je da imaju opravdani razlog za rast od 70% – 80% minimalno, zbog činjenice da su brodari vani zabilježili samo u siječnju 65% porast vrijednosti.

Ovo je moje viđenje događaja na tržištu brodara i onog što bi se trebalo, tj. što će se dešavati idućih 2-3 mj., to tvrdim i potisujem, možda je pomalo nezahvalno, upadati u sfere babe Gatare, ali isto tako treba jasno izreći realna očekivanja na temelju činjenica koja su trenutno evidentna na svjetskom tržištu.

[proud][proud][proud]

Vaš link

Dok čekamo FI naših brodara , poslužit’ će i onaj EAGLE BULK-a…..


Vaš link Dok čekamo FI naših brodara , poslužit’ će i onaj EAGLE BULK-a…..

Ovo je isto FI od EAGLE BULK-a samo sa popisom vozarina za svakog broda
posebno i usporedba 2006-2007
http://www.foxbusiness.com/markets/industries/transportation/article/eagle-bulk-shipping-reports-fourth-quarter-fiscal-year-2007-results_498141_8.html

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Imas i na genco shipping izvjestaje za 2007 sa popisom brodova i vozarina za svaki od njih. Prilicno konzervativna kompanija. Samo kad pogledas izvjestaje napisi kako ti se cine nasi brodari u usporedbi sa americkima odnosno grckima (cijene dionica). Moje misljenje je bolje je kod nas uzeti jos jer smo debelo ali debelo podcijenjeni


Imas i na genco shipping izvjestaje za 2007 sa popisom brodova i vozarina za svaki od njih. Prilicno konzervativna kompanija. Samo kad pogledas izvjestaje napisi kako ti se cine nasi brodari u usporedbi sa americkima odnosno grckima (cijene dionica). Moje misljenje je bolje je kod nas uzeti jos jer smo debelo ali debelo podcijenjeni

[thumbsup]

opala!


” Ovo je isto FI od EAGLE BULK-a samo sa popisom vozarina za svakog broda posebno i usporedba 2006-2007 http://www.foxbusiness.com/markets/industries/transportation/article/eagle-bulk-shipping-reports-fourth-quarter-fiscal-year-2007-results_498141_8.html

Bogami , ovi nose i remen i hozntregere….ne riskiraju ništa.

http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/02-26-2008/0004762678&EDATE=

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


e to sam htio znati… koriste li nasi brodari FFA?

Koriste forward fixing koji trenutno u nekim segmentima stoji bolje nego FFA.


Diamond Type (53,500 dwt, 2008-built) delivery Far East Oct-Dec 2008, redelivery worldwide, 3 years, $39,000 daily. Izgleda , ipak manje ,ako ovaj preuzet u 10/08 dobiva 39.000. Za Supramax preuzet godinu kasnije koliko bi moglo biti ? Malo više od 30.000 ili još manje ?

Ja nisam pobornik pravljenja ražnja dok je zec u šumi, tako ni zaključivanja brodova dok su u gradnji, stoga discount mora postojati, ali kad vec teoretiziramo 30.000 usd moglo bi se dobiti na 3 godine. Bez problema.

New Report

Close