Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Analiza bazirana na ATPL, primjenjiva i na JDPL.

Kažu da je povijest učiteljica života i mislim da je ovo već viđeno. I to ne tako davno. Neki su tada gadno pogriješili, neki nisu. Svim imaocima ATPL prije negoli pomisle prodati dionicu toplo preporučam pročitati ovu analizu. I razmisliti kada će je prodati. I hoće li. I po koliko. Da ne pogriješe…

O čemu govorim:

1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index.

2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI.

3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično.

4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova.

5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %.

6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %.

7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%.

8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI.

9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada.

10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020).

11) Ovom točkom dolazimo do činjenice koju je spomenuo kolega asdfgh123 da je index BDI korigiran 35 % od ATH (2 mjeseca), a dionica ATPL 18 %.

12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije).

13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 23 % na 35 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova.

14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740 %)više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI.

15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.


Analiza bazirana na ATPL, primjenjiva i na JDPL. Kažu da je povijest učiteljica života i mislim da je ovo već viđeno. I to ne tako davno. Neki su tada gadno pogriješili, neki nisu. Svim imaocima ATPL prije negoli pomisle prodati dionicu toplo preporučam pročitati ovu analizu. I razmisliti kada će je prodati. I hoće li. I po koliko. Da ne pogriješe… O čemu govorim: 1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index. 2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI. 3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično. 4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova. 5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %. 6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %. 7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%. 8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI. 9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada. 10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020). 11) Ovom točkom dolazimo do činjenice koju je spomenuo kolega asdfgh123 da je index BDI korigiran 35 % od ATH (2 mjeseca), a dionica ATPL 18 %. 12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije). 13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 23 % na 35 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova. 14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740 %)više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI. 15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.

dobar!!![thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM

Cijene padaju par posto dnevno na velikim prometima.

Kud ces bolje.

ima i dobrih vijesti :

Rio Tinto on Tuesday said it expects a strong demand outlook for iron ore to continue, based on China’s voracious appetite for the steel making ingredient. Sam Walsh, Rio Tinto’s chief executive for iron ore, presented the company’s bullish assumptions for the market during a media tour in Western Australia’s Pilbara region. According to Rio Tinto’s forecasts, China will double its iron ore imports over the next six years, as domestic demand underpins steel consumption.

bit će ovo itekako dobro…

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

počelo je sa cijenama … samo da nam se primiri američka kriza i bit će jako dobro

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?mod=article&cat=commoditynews&article=7470%5Bthumbsup%5D%5Bproud%5D

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Analiza bazirana na ATPL, primjenjiva i na JDPL. Kažu da je povijest učiteljica života i mislim da je ovo već viđeno. I to ne tako davno. Neki su tada gadno pogriješili, neki nisu. Svim imaocima ATPL prije negoli pomisle prodati dionicu toplo preporučam pročitati ovu analizu. I razmisliti kada će je prodati. I hoće li. I po koliko. Da ne pogriješe… O čemu govorim: 1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index. 2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI. 3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično. 4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova. 5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %. 6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %. 7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%. 8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI. 9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada. 10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 40 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 23 % (sa 1250 na 1020). 11) Ovom točkom dolazimo do činjenice koju je spomenuo kolega asdfgh123 da je index BDI korigiran 35 % od ATH (2 mjeseca), a dionica ATPL 18 %. 12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 35 % (koje li koincidencije). 13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 23 % na 35 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova. 14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740 %)više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI. 15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.

sve si ovo odlično opisao ali šta ti vrijedi kad naš narod ide za onom spašavaj šta se može pa i po cijenu velikih gubitaka jer misle kako je krenulo da će svi brodari doći na 1 kunu!!!
ja sam izašao iz JDPL-a čisto zato jer mislim da ću moći u narednim danima jeftinije kupiti!!!
Stari, čisti kapitalizam!!!!!!
možda sam pogodio a možda sam i pogriješio što sam ovo uradio!!!Vrijeme će pokazati!!!
[thumbsup][thumbsup][thumbsup]

Four Star General

molba moderatoru da mi pusti postove ili da ih izbriše , jer ovoliko čekanje na informacije nema smisla .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Puno drhtavih rucica u ovih brodara…
Ali sve manje, izgleda.
Svakim danom sve vise napredujemo.

Potkralo se par sitnih greškica, pa evo ispravak.

1) Zarada ATPL vezana je prvenstveno uz stanje na tržištu vozarina i pratimo je uglavnom kroz BDI index.

2) Zarada TNPL vezana je također uz stanje na tržištu vozarina, a nju pratimo također kroz Baltic Exchange index, naravno tankerski BDTI.

3) Ono što se događa na BDI indeksu danas događalo se na BDTI prije 3.5 godine. Gotovo identično.

4) Nakon konstantnog rasta od ljeta 2004. dosegnut je ATH tankerskog indeksa na dan 17/11/2004, a iznosio je 3194 bodova. Tada je to značilo da je rast od prvog dana ljeta 2004 (datum uzet proizvoljno) do ATH (17/11/2004) iznosio 121 %. 21/06/2004 BDTI iznosio je 1445 bodova.

5) ATH BDI indeksa od 11039 bodova imali smo 13/11/2007. Slično kao kod BDI. Rast od prvog dana ljeta (1445) do ATH iznosio je 94 %.

6) U vremenu rasta BDI-a od prvog dana ljeta do ATH (nešto manje od 5 mjeseci) dionica ATPL narasla je s 1650 kuna na 3300 kuna, tj. točno za 100 %.

7) U vremenu rasta BDTI od prvog dana ljeta do ATH (također nešto manje od 5 mjeseci) dionica TNPL narasla je s 375 kuna na 1250 kuna, tj. za 233%.

8) Ovdje je bitno za napomenuti da je ATH BDI-a u apsolutnom iznosu (TCE) bio izraženiji nego BDTI.

9) Naravno nakon svakog vrhunca dolazi do neminovnog pada.

10) Mjesec dana nakog ATH tankerskog indeksa imamo korekciju BDTI od 28 %. 17/12/2004 iznosi 2290. U istom periodu (mjesec dana od ATH BDTI-a) dionica TNPL prolazi kroz korekciju od 18.5 % (sa 1250 na 1020).

11) Nepuna 2 mjesea nakog ATH BDI-a imamo korekciju indexa od 33 %. Današnji index iznosi 7336. U istom periodu dionica ATPL prolazi kroz korekciju od cca 18,5 % (sa 3750 na 3050).

12) Nakon 17/12/2004 BDTI index i dalje nastavlja padati i svakim danom tone sve dublje sve do 31/01/2005. Na dan 31/01/2005 BDTI je 1357, a korekcija indeksa od ATH iznosi 57 %.

13) Međutim, u vrijeme korekcije BDTI indexa sa 28 % na 57 % od ATH dionica TNPL rasla je, a ne padala. I to 80 %. Vrijednost dionice 31/01/2005 iznosila je 3800 kuna. Vijesti objavljene o kupnji novih brodova i prodaji starih već su bile objavljene kroz 2004-u prije ovog rasta, a financijsko izvjesce izašlo im je nakon rasta, tako da ni jedno od toga nije utjecalo na rast.. Koje li opet koincidencije, i ATPL prodaje stare, a u fazi je naručivanja novih brodova.

14) Ostalo je povijest, TNPL danas je 6700, a dotakla je i bila preko 8000 kuna, što je 550 % (odnosno 740%) više od vremena kad su se tresle gaće zbog pada BDTI indeksa, kao što se danas mnogima tresu zbog pada BDI.

15) Pod točkom 15. forumaši su slobodni izvesti svoj zaključak iz ove analize, odnosno mišljenje dali je povijest učiteljica ili nije.

Moje mišljenje je da je bit posta je pod točkom 8 i da za ozbiljnog investitora nebi smjelo biti straha, kako za ATPL tako ni za JDPL.

U prilogu kako je slikovito izgledao tankerski index.


Svakim danom sve vise napredujemo.

ajde Boga ti, kuda napredujemo ?!?!

I love the Smell of Profits in the Morning

markko:

Svakim danom sve vise napredujemo.”

ajde Boga ti, kuda napredujemo ?!?!


Ma otkud on zna,mi ronimo ,samo dokle……………..nadam se da necemo ostat bez kisika[lol]

Ako me nema ,znaci da nisam tu.


markko: ” Svakim danom sve vise napredujemo.” ajde Boga ti, kuda napredujemo ?!?!

Pa prema nominali [lol]

Ignore: KressoM, delux

New Report

Close