Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Uspoređujem malo činjenice i psihologiju ulagača u brodarske dionice pa dolazim do zaključka da je masa ulagača u dionicama bez neke čvrste osnove.

Htio bih samo komentirati, da je psihologija jaaaaaaako bitna kod ulaganja. Isto tako što se ti čudiš što ljudi ulažu u brodare a da ne znaju osnovne stvari oko brodova, ja se čudim što ti uopće ulažeš u dionice ako ne shvaćaš moć i snagu psihologije (naročito krda).

Ovi o kojima govoriš na ATPL su kratkoročni ulagači, zadovoljni s 10%, a 30% je za njih svemir. Ako si dugo u dionici, i ako još dugo planiraš, onda te oni ne trebaju zabrinjavati. Tu su fondovi da takve ošišaju, pa će onda doći stvari na svoje mjesto. Kao što si napisao strpljen – spašen.

I love the Smell of Profits in the Morning

January 07, 2008 09:53 AM
Atlantic Handies offer impressive rumours like that of a 1983-built, 37,000dwt vessel booked with delivery passing Gibraltar for a trans-Atlantic round voyage and redelivery Black Sea at US$48,500 daily. -bmti.de

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Grain Harvester (76,265 dwt, 14L(A), 2004-built) delivery Praia Mole 20-22 Jan, redelivery Malaysia, $83,000 daily plus $1,300,000 ballast bonus.
Yasa Unity (75,500 dwt, 14L(A), 2006-built) delivery Kinuura 17-20 Jan, redelivery worldwide, $75,000 daily.
F. D. Cris De Angelis (74,408 dwt, 14L(A), 2007-built) delivery Kaohsiung 19-20 Jan, redelivery worldwide, 65 days, $65,000 daily.
Endless (73,427 dwt, 14/34L 15/34B, 1999-built) delivery Oita 13-15 Jan, redelivery worldwide, 4 months, $72,500 daily.
Full Sources (69,573 dwt, 13.5/30L, 1994-built) delivery Tampa 22-24 Jan, redelivery India, $77,500 daily plus $1,300,000 ballast bonus.

Bi Kan (52,068 dwt, 14.5/30.5L, 2001-built) delivery Xingang 14-16 Jan, redelivery worldwide, 3-5 months, $60,000 daily.
Jin Yao (52,050 dwt, 14.7L(A), 2004-built) delivery Far East 1 Feb-30 Apr, redelivery worldwide, 8-11 months, $58,500 daily.
Navios Vector (50,296 dwt, 14/28.5L 14.5/28.5B, 2002-built) delivery Tema 30 Dec, redelivery Malaysia, $74,500 daily.
Seven Seas (24,290 dwt, 15.50/20.20, 1996-built) delivery Singapore 10-15 Jan, redelivery Spore/Jpn Rge, $32,000 daily.

Handy-ji i dalje vrlo pristojne vozarine , Panamaxi se popravljaju (potvrda rasta BPI-ja).

Zna li itko današnje kretanje BDI (BPI , BSI) – ja ???
Ne mogu pristupiti.

ni meni ne otvara, zblokirano

Efi Theo (45,423 dwt, 14.5/29L 14.5/275B, 1997-built) delivery Lagos 18-20 Jan, redelivery worldwide, 5 months, $64,500 daily.
Elise D (42,628 dwt, 13/21L, 1985-built) delivery Bremen 13-15 Jan, redelivery Turkey, $60,000 daily.
Eastern Star (28,437 dwt, 13.9L(A), 1997-built) delivery Dunkirk 15-20 Jan, redelivery Turkey, $50,000 daily.
Chalothorn Naree (27,079 dwt, 13.3/20L 13.8/20B, 1996-built) delivery Casablanca spot, redelivery Med, $40,500 daily.

BPI i BSI praktično bez promjene.
Međutim , iz gore navedenog vidljivo je da za handy-je nema zime.


Efi Theo (45,423 dwt, 14.5/29L 14.5/275B, 1997-built) delivery Lagos 18-20 Jan, redelivery worldwide, 5 months, $64,500 daily.
Elise D (42,628 dwt, 13/21L, 1985-built) delivery Bremen 13-15 Jan, redelivery Turkey, $60,000 daily.
Eastern Star (28,437 dwt, 13.9L(A), 1997-built) delivery Dunkirk 15-20 Jan, redelivery Turkey, $50,000 daily.
Chalothorn Naree (27,079 dwt, 13.3/20L 13.8/20B, 1996-built) delivery Casablanca spot, redelivery Med, $40,500 daily.

BPI i BSI praktično bez promjene.
Međutim , iz gore navedenog vidljivo je da za handy-je nema zime.

Handy= JDPL[thumbsup]

09 January 2008

Baltic Dry Index (BDI) -109 8621
Spot Rates
BCI(Cape index) BPI(Panamax index) BSI(Supramax index)
12400-310 8109 -33 5561 -22

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

Indeksi vozarina padaju k’o kamen!!!!

Pa sunac mu poljubim, gdje su sada svi koji su govorili da će to rasti sljedeće 2 godine jer Kinezi uvoze tone ugljena. Pa nije valjda da su se nabrzinu prešaltali na obnovljive izvore energije.

I love the Smell of Profits in the Morning

Nestalo im ugljena za pisanje.
Velika nestašica. Kinezi sve pokupovali…

Iz prošlosti se može izvući samo pouka, da ljudi nikad neće izvući pouke iz - prošlosti. wb

BDI ga nije volio….

Baltic Dry Index (BDI) -384 7949

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

New Report

Close