Ali kdo ve kaj več informacij o manjšim firmama kot Mediteranska, Lošinjska in Splitska plovba?
Za lošinjsku i splitsku imaš posebne teme. Možda tamo nađeš koju korisnu informaciju. Osim toga lošinjska baš i nije tako mala firma. Ima tu i velikih brodova i brodogradilište i turizam…
Za lošinjsku i splitsku imaš posebne teme. Možda tamo nađeš koju korisnu informaciju. Osim toga lošinjska baš i nije tako mala firma. Ima tu i velikih brodova i brodogradilište i turizam…
Se opravičujem. Sem menila v primerjavi z Splošno plovbo.
Indexi brodara nastavljaju sa rastom :
Baltic Dry Index (BDI) +33 3964
…..hoće li naši brodari reagirati? [smiley4]
Clanak u Jutarnjem by Silvana Milic
Evo i grafa
Čudi me da nitko nije prokomentirao vijest da Orco ulazi u vlasničku strukturu Split toursa.
http://www.poslovni.hr/24647.aspx
A mene ovo ne čudi:
http://www.glasistre.hr/?92d98a88ca27e209a3aed47eea606fe4,TS,1710,,10679,,138880,
Vozarine za suhe terete su dosta visoke već duže vrijeme, pa se to treba reflektirati na bilancama JDPL i ATPL-a, također dio na ULPL i TNPL.
Vani su brodarske dionice od ljeta napravile po 70% i više…(EXM, DRYS, GOGL.+200%.)
Navodno i Aureus uzima neke od naših.
Premješteno iz teme: [color=blue]Usporedba brodara[/color]
Kako na ovom forumu ima dosta pravih znalaca vezano uz problematiku brodara, a isto tako i dosta onih koji to žele postati, duboko vjerujem da nam fali ovakva tema.
Predlažem argumentiranu raspravu o fundamentima i perspektivama/prilikama pojedinih brodara u Hrvata (ULPL, ATPL, LPLH, TNPL,…) kako bismo imali kvalitetan uvid u to kako koji brodar zapravo stoji i kojim smjerom bi dionice istih se mogle kretati u narednim razdobljima.
Također, molim upućene da daju svoj doprinos vezano uz strukturu flote pojedinih brodara.