[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Capesize gains spread to other segments
“Fronthaul and transatlantic trades remain the brightest spots, where a shortage of available early units has forced major Brazilian exporters to split capesize stems destined for China into panamax lots at high cost to secure tonnage,” the brokerage said in a note.
“The Atlantic still shows no sign of slowing,” the Baltic Exchange said of the panamax market.
“Panamaxes fixing for minimum durations within the Atlantic on prompt positions are setting the bar ever higher as the limited tonnage supply continues to cause charterers problems,” it said in a note, adding that South America has recently witnessed an upturn in rates, as had the Pacific region, with period interest strong in all areas.
https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1128368/Capesize-gains-spread-to-other-segments
Ocean Rate Report: Bulker bosses explain freight price resurgence
According to Norton, Capesize operators were afraid to ballast (sail empty) toward Brazil because of the Brucutu mine closure, “so there is a significant shortage of Capes in the Atlantic Basin, and all of the VLOCs controlled by Vale have already been loaded up and are laden and heading east.”
This “almost guarantees high Capesize rates for the next 50 days,” he maintained. In other words, it will take 50 days’ sailing time for enough Capesizes to ballast their way to Brazil and bring down rates.
The next reason for dry bulk strength involves the consequence of the Capesize shortage in the Atlantic Basin for smaller vessel classes. When Capesizes are not available, shippers will split bulk cargo lots in half and employ two smaller ships instead, such as Panamaxes and post-Panamaxes (90,000-100,000 DWT).
Ima toga za promatrat…
Izgleda da cijelo brodarsko tržište ide na bolje, međutim što se tiče usporedbe domaćih brodara neobično mi je da se više spominje ATPL nego TPNG u nekom kratkoročnom smislu. Ako se uzmu kao istinite objave o cca 17.000 dolara po danu za tankere TPNG-a, po mojem shvaćanju bi barem za drugi kvartal njihovo povećanje prihoda trebalo nadmašiti povećanje ATPL-a. Molim nekoga da me razuvjeri ili pronađe rupu gdje postoji.
P.s. držim dionice oba društva, pokušavam gledati objektivno situaciju.
Izgleda da cijelo brodarsko tržište ide na bolje, međutim što se tiče usporedbe domaćih brodara neobično mi je da se više spominje ATPL nego TPNG u nekom kratkoročnom smislu. Ako se uzmu kao istinite objave o cca 17.000 dolara po danu za tankere TPNG-a, po mojem shvaćanju bi barem za drugi kvartal njihovo povećanje prihoda trebalo nadmašiti povećanje ATPL-a. Molim nekoga da me razuvjeri ili pronađe rupu gdje postoji.
P.s. držim dionice oba društva, pokušavam gledati objektivno situaciju.
U TPNG je sve pod kontrolom jednog dioničara koji praktički može raditi što poželi a iskustva pokazuju da će i raditi što poželi. ATPL ima povoljniju strukturu dioničara. Razlika sitna ali bitna.
netko taji poslovanje uljpl
i mene to brine i ne sluti mi na dobro
Izgleda da cijelo brodarsko tržište ide na bolje, međutim što se tiče usporedbe domaćih brodara neobično mi je da se više spominje ATPL nego TPNG u nekom kratkoročnom smislu. Ako se uzmu kao istinite objave o cca 17.000 dolara po danu za tankere TPNG-a, po mojem shvaćanju bi barem za drugi kvartal njihovo povećanje prihoda trebalo nadmašiti povećanje ATPL-a. Molim nekoga da me razuvjeri ili pronađe rupu gdje postoji.
P.s. držim dionice oba društva, pokušavam gledati objektivno situaciju.
U TPNG je sve pod kontrolom jednog dioničara koji praktički može raditi što poželi a iskustva pokazuju da će i raditi što poželi. ATPL ima povoljniju strukturu dioničara. Razlika sitna ali bitna.
[/quote]
Nije istina.
Izgleda da cijelo brodarsko tržište ide na bolje, međutim što se tiče usporedbe domaćih brodara neobično mi je da se više spominje ATPL nego TPNG u nekom kratkoročnom smislu. Ako se uzmu kao istinite objave o cca 17.000 dolara po danu za tankere TPNG-a, po mojem shvaćanju bi barem za drugi kvartal njihovo povećanje prihoda trebalo nadmašiti povećanje ATPL-a. Molim nekoga da me razuvjeri ili pronađe rupu gdje postoji.
P.s. držim dionice oba društva, pokušavam gledati objektivno situaciju.
U TPNG je sve pod kontrolom jednog dioničara koji praktički može raditi što poželi a iskustva pokazuju da će i raditi što poželi. ATPL ima povoljniju strukturu dioničara. Razlika sitna ali bitna.
[/quote]
Nije istina.
[/quote]
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Da li netko ima razumno objašnjenje zašto jedino na zse brodari tonu?
Kako to da nema investitora a izgledno je da ce 3Q, a pogotovo 4Q biti odlično?
Da li netko ima razumno objašnjenje zašto jedino na zse brodari tonu?
na ZSE sve tone…a kako bi i raslo kad svaki dan iz medija vrište naslovi o novoj recesiji koja je pred nama?!?….što ulagači rade u takvoj situaciji? prelaze u keš, naravno….
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Da li netko ima razumno objašnjenje zašto jedino na zse brodari tonu?
Kako to da nema investitora a izgledno je da ce 3Q, a pogotovo 4Q biti odlično?
ocito nema zainteresiranih za brodarski sektor a mi mali ne možemo tu ništa
I turisti tonu, a sezona će opet biti rekordna, pa nek mi to netko objasni.
Svaki dan izađe novi članak o recesiji i to je to. Ekipa se prije opekla i sada
puše i na hladno.