Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Omjeri na novom maksimumu:
ATPL=11.5xULPL
ATPL=18.7XJDPL
Prema ovim omjerima tek Jadroplov sa 110 brodova bi možda vrijedio kao danas ATPL.

kad se sjetim legendarne 2006. , omjer ATPL/JDPL : ATPL = 4,5 x JDPL

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

China’s increasing demand for higher quality iron ore, along with greater supply coming online from Brazil, has boded well for capesize rates in recent months … we believe this trend will continue going forward,” Gary Vogel, the chief executive of New York-based Eagle Bulk Shipping Inc, told Reuters.

Average rates for capesize vessels — massive ships that typically transport 150,000-tonne cargoes — are expected to jump to about $24,000 next year from less than $14,000 in 2017, Morgan Stanley analyst Fotis Giannakoulis said.

Iron ore demand from China should rise 4 to 5 percent on average over the next three years, in pace with demand in 2017, said Seanergy Maritime Holdings Corp CEO Stamatis Tsantanis.

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

lipo molim ako neki zna i ima voje u par riči opisat proceduru kako kupit usa brodare.
ima li neki broker kod nas da se to more.kome je javit?
ako ne more ovdi more i privatnom porukom
hvala

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Nevjerojatno mi je čitati komentare par nickova ovdje koji već više od godine dana uporno tvrde da je AP precijenjena a istovremeno dionica odradi rast od preko 170%…. pa kolege dragi očito je da niste u pravu, propuštate zaradu i još se uporno trudite kao dobri samaritanci objasniti drugima da griješe što zarađuju…na dionicu treba gledati u smislu potencijala koji ima jer burza ne reflektira trenutno već buduće stanje….osim toga značajan faktor u cijeloj jednadžbi je i gospodin IB… mislim da je malo ljudi spremno riskirati tako velik novac bez dobre analize sektora i firme u koju se ulaže…meni kao malom dionicaru sasvim dobar putokaz…nije sve u fundamentima, treba gledati širu sliku i imati dozu optimizma…
Očekujem da će vozarine već na proljeće dobro povući i da će se pokazati da smo mi optimisti bili u pravu…sektor je ciklički i nakon 10 godina red je da se situacija promijeni na bolje…

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Koliko vidim konačno su se pokrenule cijene dionica DSX i ostalih poznatih brodarskih kompanija . Sve je puno optimizma u ovom sektoru. Prema prvim najavama čini se da ćemo svjedočiti velikom uzletu poslije kineske nove godine.

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]


Koliko vidim konačno su se pokrenule cijene dionica DSX i ostalih poznatih brodarskih kompanija . Sve je puno optimizma u ovom sektoru. Prema prvim najavama čini se da ćemo svjedočiti velikom uzletu poslije kineske nove godine.

Medjimorec, naj bit smešan… DSX ima zanemariv dug u sektoru i po nosivosti 6-7 puta vecu flotu od Atlantske (u vlasništvu). Kapitalizacija DSX-a veća je samo 2,92 puta od one ATPL, sto znaci da ili je DSX dvostruko vredniji od trenutne cijene ili je ATPL dvostruko precijenjena. Sto misliš, sto je bliže istini?

http://m.dianashippinginc.com/

Po mojoj procjeni ATPL je precijenjena i vise od toga.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]

“..To combat severe winter smog, China has slashed iron ore output, pushing steel mills in the world’s second biggest economy to import more high-grade ore.
China also wants to make pollution control a priority for the next three years.
“China’s increasing demand for higher quality iron ore, along with greater supply coming online from Brazil, has boded well for capesize rates in recent months … we believe this trend will continue going forward,” Gary Vogel, the chief executive of New York-based Eagle Bulk Shipping Inc, told Reuters.
Average rates for capesize vessels — massive ships that typically transport 150,000-tonne cargoes — are expected to jump to about $24,000 next year from less than $14,000 in 2017,[/b] Morgan Stanley analyst Fotis Giannakoulis said.
Iron ore demand from China should rise 4 to 5 percent on average over the next three years, in pace with demand in 2017, said Seanergy Maritime Holdings Corp CEO Stamatis Tsantanis.”

Nešto sam računao prije cca mjesec dana vezano za brodare. Složio nekakvu tablicu otprilike, ima sigurno u njoj grešaka. Namjeravao staviti cca 2-3% imovine u brodare. Kupio tada sitno DSX. Ako može kome pomoći evo je:

Po mojoj procjeni ATPL je precijenjena i vise od toga.


Ne želim polemizirati o precijenjenosti ili o podcijenjenosti. To to je slično brojnim polemikama koje se ovih dana vode o precijenjenosti Bitcoina. U svojem komentaru stavio sam naglasak na TREND. Naravno da ne smatram da bi ATPL mogao postaviti novi ATH negdje na 3xxx ali da neće prebaciti 2xxx – ne bih se kladio.

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]


Po mojoj procjeni ATPL je precijenjena i vise od toga.


Ne želim polemizirati o precijenjenosti ili o podcijenjenosti. To to je slično brojnim polemikama koje se ovih dana vode o precijenjenosti Bitcoina. U svojem komentaru stavio sam naglasak na TREND. Naravno da ne smatram da bi ATPL mogao postaviti novi ATH negdje na 3xxx ali da neće prebaciti 2xxx – ne bih se kladio.
[/quote]

Stvarno me nasmijavaš. Jasno je da nemaš pojma o brodarima i lažeš sam sebe. Vidjet ćemo kakva će situacija biti za 6 mjeseci od danas.

Tada će ATPL imati oko 2,1 milijun izdanih dionica ako dokap prodje sto implicira tržišnu kapitalizaciju vecu od 4,2 mlrd. kuna za firmu koja u vlasništvu ima 10-tak Panamaxa. Tržišna kapitalizacija DSX je trenutno cca 440 mil. USD sto je cca 2,8 mlrd. kuna.

Kolega Vauvau!
Vidim da ste prilično neiskusni što se tiče trgovanja na burzi. Nije vam to samo matematika. Osim 4S koje često nalazimo u literaturi (Spoznaja+Sredstva+Strpljenje+Sreća) potrebno je poznavati i psihologiju burze. Dozvolite da vam citiram dvije misli poznatog mahera burze A. Kostolanya:
1. Za razvoj cijena nije bitno što se događa danas, nego što će se dogoditi sutra i prekosutra. Jer ono što se događa danas, već je ugrađeno u cijene.
2. Kod neodlučnih ljudi na burzi cijene su već visoke ili još visoke, a da bi se uključili, već je prekasno ili je još prerano.
a Moliere je napisao: “B.dala koja zna previše, dvostruko je gluplja od neznalice”. Ta se spoznaja točno može primijeniti na burzu.

SERO VENIENTIBUS OSSA[color=black][/color]


Nešto sam računao prije cca mjesec dana vezano za brodare. Složio nekakvu tablicu otprilike, ima sigurno u njoj grešaka. Namjeravao staviti cca 2-3% imovine u brodare. Kupio tada sitno DSX. Ako može kome pomoći evo je:

meni je pomoglo
svaka čast care

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

New Report

Close