@Mannu,
uz nominalu Leda od 380 kn, upis novih dionica bio je po najmanje 8.000 kn.
Kako je to bilo moguće?
https://www.vecernji.hr/biznis/ledo-na-burzi-dionica-ce-se-upisivati-po-8000-kuna-48601
Nije mi namjera uspoređivati Atlantsku s Ledom.
Lp
@Mannu,
Glavna skupština Leda na današnjoj je sjednici donijela odluku o povećanju temeljnog kapitala tvrtke izdavanjem najviše 93.750 novih redovnih dionica, navodi se u obavijesti Leda na Zagrebačkoj burzi. Temeljni kapital Leda povećava se sa 83,6 milijuna kuna, na iznos od najviše 119,3 milijuna kuna, a povećanje će se provesti izdavanjem najviše 93.750 novih redovnih dionica, pojedinačne nominalne vrijednosti 380 kuna[/b].
Cijena novih dionica utvrdit će se u iznosu od najmanje 8.000 kuna po dionici. Nove dionice prodavat će se isključivo kvalificiranim ulagateljima, a minimalni upis je 400.000 kuna.
93.750×8000=750 milijuna kn, a povećanje temeljnog kapitala za 119,3-83,6=35,7 milijuna kn
Lp
brodolomac,
I s Đurom se nedavno trgovalo preko 40 dok su bili uvjereni da će ići dokap po 20. Tako da cijena dionice ne mora imati nikakve veze. Pretpostavljam da će uprava štititi svoje udjele i da će ići prvi krug samo za postojeće dioničare.
@mannu,
zbilja ne znam, ali kretanje cijene nakon davanja ovlasti Upravi za izdavanje novih dionica, a pogotovo aktualno trgovanje, ne govore mi u prilog tome da bi se nove dionice izdavale po nominali.
Ne znam što vi gledate, ali jedini normalni brodar kod nas, da nije prezadužen, a radi konstantno sa dobiti je TPNG. K tome jedini isplačuju dividendu.
Kako je cijena pala u prethodnom razdoblju preko 30 % zbog općeg trenda, meni se to čini kao best buy od brodara. Inaće se radi o povijesno najnižim cijenama dionice ( 56 kuna ), nižim i od prvotnog IPO-a koji je išao po 65 kuina, a kasnije i po 68 kuna za institucionalne.
lp
Nažalost očito si jedini koji vidi takvu sliku, da li je slika baš takva hm, hm. To može biti ogromna komparativna prednost, ali i…….
[/quote]
Može biti komparativna prednost, ali i?
Šta je to??
Nego kakva je ta slika?
Što se tiče bulkova stalno se piše o rastućem trendu vozarina, očekivanjima i sl. i tako već godinama. Kao da su vozarine jedino što određuje cijene dionica brodara.
A da tome nije tako, tj. da trend nije dobar možemo vidjeti po Global shipping indexu u kojem su sadržane većinom dry bulk dionice kompanija veće tržišne kapitalizacije: u zadnjih mjesec dana index je u minusu nešto preko 4 %, a zadnja tri mjeseca minus je oko 4,5 %. Tu su znači ATPL i JDPL.
Sa druge strane Baltic clean index uz koji je vezan TPNG je u zadnja dva tjedna porastao preko 10 %.
Ne znam je li i ovo može biti komparativna prednost, možda može, možda ne može.
Samo iznosim činjenice koje mogu i ne moraju imati refleksiju na predmetne cijene dionica.
lp
Ne znam što vi gledate, ali jedini normalni brodar kod nas, da nije prezadužen, a radi konstantno sa dobiti je TPNG. K tome jedini isplačuju dividendu.
Kako je cijena pala u prethodnom razdoblju preko 30 % zbog općeg trenda, meni se to čini kao best buy od brodara. Inaće se radi o povijesno najnižim cijenama dionice ( 56 kuna ), nižim i od prvotnog IPO-a koji je išao po 65 kuina, a kasnije i po 68 kuna za institucionalne.
lp
Nažalost očito si jedini koji vidi takvu sliku, da li je slika baš takva hm, hm. To može biti ogromna komparativna prednost, ali i…….
[/quote]
Može biti komparativna prednost, ali i?
Šta je to??
Nego kakva je ta slika?
Što se tiče bulkova stalno se piše o rastućem trendu vozarina, očekivanjima i sl. i tako već godinama. Kao da su vozarine jedino što određuje cijene dionica brodara.
A da tome nije tako, tj. da trend nije dobar možemo vidjeti po Global shipping indexu u kojem su sadržane većinom dry bulk dionice kompanija veće tržišne kapitalizacije: u zadnjih mjesec dana index je u minusu nešto preko 4 %, a zadnja tri mjeseca minus je oko 4,5 %. Tu su znači ATPL i JDPL.
Sa druge strane Baltic clean index uz koji je vezan TPNG je u zadnja dva tjedna porastao preko 10 %.
Ne znam je li i ovo može biti komparativna prednost, možda može, možda ne može.
Samo iznosim činjenice koje mogu i ne moraju imati refleksiju na predmetne cijene dionica.
lp
[/quote]
Plavi simpatican si nick, ali nije ulaganje i analizika shippinga tako jednostavna kako ju ti.vidis, sorry.
Provjeri inicijalne paraametre sa 31.12.17.
Provjeri orderbook tankera i bulkera, pa onda lagani….
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Makalu,
ostvari li se ta prognoza, biti će veliko veselje. Očekivanja pojedinih brodara su, da će 2018.biti puno bolja od 2017. U najmanju ruku, trebala bi biti bolja zbog fundamenata. Bumo vidli..
Samo ovih optimističnih ocekivanja iz ATPL smo se naslušali posljednjih godina i svaki put su bili u krivu. Al očito su investitori još optimističniji kad pumpaju samo ATPL dok drugi brodari stoje.
https://finviz.com/quote.ashx?t=nm&ty=c&ta=1&p=d [finviz.com]
https://finviz.com/quote.ashx?t=dsx&ty=c&ta=1&p=d [finviz.com]
https://finviz.com/quote.ashx?t=egle&ty=c&ta=1&p=d [finviz.com]
https://finviz.com/quote.ashx?t=DRYS&ty=c&p=d&b=1 [finviz.com]
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Vauvau,
ne i od mene.
Lp
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
A ti si kao bitan za ATPL?
Njezino poslovanje i budućnost?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Ne, samo kažem da nisam u grupi onih koji su prethodnih godina imali optimistična očekivanja. Da sam bitan za Atlantsku, ne bih bio na forumu.
U svakom slučaju, veća je vjerojatnost da će iduća godina za dry bulk biti bolja, a ne lošija od ove. Knjiga narudžbi je poznata – manja je od ovogodišnje. Rezanje će najvjerojatnije biti barem na razini ovogodišnjeg. Vezano uz Kinu, potražnja za kvalitetnom željeznom rudom će rasti – uvoz iz Australije i Brazila (tonmilesx3 u odnosu na Australiju). Zbog toga će uvoz koksa stagnirati ili malo pasti. Nepoznanica je ugljen za termolektrane i grijanje. Vjerojatno će biti malo manji od ovogodišnjeg. Ljudi je sve više, trebaju jesti, pa će promet žita i soje biti veći. Summa summarum – nastavak oporavka.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Pa to čak ni ja ne sporim. Stabilizaciju stanja i mogućnost oporavka. Ono sto je sporno je pretjerana reakcija tržišta koja precjenjuje dionicu. Toliko los menadžment koji je prepolovio vrijednost imovine proteklih godina, kad su drugi kupovali nove i rabljene brodove ne može iskoristiti bilo kakav izdašniji oporavak na trzistu jer jednostavno nema osnovna sredstva na kojima bi boost-ao zarade. S takvim “igračima”, ATPL nema svjetle budućnosti.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
brodolomac
sto se tice Ugljena, ne bih se slozio, mislim da ce biti upravo suprotan scenarij gdje ce uvoz ugljena u Kinu znatno porasti.
Razlog lezi u cinjenici da je Kina najveci proizvodjac ugljena i uvoz im je na razini 7.5% njihove proizvodnje.
Ovdje imamo par varijabli koje imaju razliciti moment djelovanja na uvoz ugljena:
1. Smanjenje Coal consumption u Kini
2. Zatvaranje Coal Mines u Kini
Ak promatramo kako ce ove dvije stavke djelovati na uvoz ugljena u Kinu, tada je jasno da neusporedivo vecu tezinu ima cinjenica da Kina zatvara rudnike ugljena (upravo zbog cinjenice da kineski rudnici proizvode 92% kineskih potreba za ugljenom)