Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Scorpio kreće s isplatom dividendi

New York-listed Scorpio Bulkers has started paying dividends after logging a reduced loss for the third quarter.

“We believe that current market rates are sustainable and will continue to improve through 2018,” he added.
“As a result, we are excited to initiate a quarterly dividend, which is a reflection of our confidence in our company’s financial strength and cash flow generation and the markets in which we operate.”

The company will make a quarterly cash dividend payment of $0.02 per share.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Where is the container shipping industry headed?

Where is the container shipping industry headed?

Rahul: Would the industry continue to make a profit?

Jason: Shipping cycles have gotten shorter. I would say the industry would probably do well in the next 6 months. Anything beyond that is crystal ball gazing. It would depend largely on the discipline of the shipping lines to maintain a sustainable freight rate. A key issue is that there are hardly any barriers to entry to the industry. Hanjin Shipping stopped operations in 2016 and another shipping line took its place.

nitko nije ovo komentirao :

DCIX 11.21 +8.71 +348.40%

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Ta je firma bankrotirala i posljednjih mjeseci radi učestale reverse stock splitove. I bavi se prijevozom kontejnera ne bulk tereta.

danas u usa raspoloženje .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Prošle godine vrijednost imovine dostigla je rekordno nisku cijenu u 25 godina i to bulkeri, kontejnerski i offshore brodovi, s povećanjem broja stečajeva i oduzimanjima od strane banaka. Vlasnici američkih tvrtki kupuju te brodove i do sada su potrošili 624,1 milijuna dolara na 52 broda.

Američke tvrtke u 2017. kupuju većinu brodova na dražbi ili od banaka

Pomalo nevjerojatno, ali Atlantska sada vrijedi kao 10 ulpl ili 15 Jadroplova.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Tko kaže da i ne vrijedi. I tko kaže da ULPL neće nadoknaditi tu razliku. Sjetite se samo da nije bilo NB možda bi Valamar danas vrijedio 25 kn. Neefikasnost našeg tržišta je suluda. Zato nam trebaju jaki investitori a NB i IB to jesu.

使用を信頼し、あなた自身の能力の


Tko kaže da i ne vrijedi. I tko kaže da ULPL neće nadoknaditi tu razliku. Sjetite se samo da nije bilo NB možda bi Valamar danas vrijedio 25 kn. Neefikasnost našeg tržišta je suluda. Zato nam trebaju jaki investitori a NB i IB to jesu.

Pišete gluposti. Očito je da se cijenom ATPL na neki način manipulira od strane pojedinaca i njegove ekipe iznutra. Tržište uopće nije toliko neefikasno. Nije naprosto moguće da nitko drugi od institucionalnih investitora ne prepoznaje tu priliku. Pa čak i da su zakasnili na ATPL kupovali bi ULPL ili JDPL. Tamo su izgleda neka druga, prilično mutna posla u igri.

Ide vam dokap po 600.
A da bi se od fondova uzelo 600 cijena mora biti 600+, zar ne?

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Odakle taj info?

使用を信頼し、あなた自身の能力の

Aha, na HPB ne mogu dostići nominalu za dokap, a ovdje bi kao netko trebao platiti debelu premiju na fer vrijednost?

I odakle ti to znaš? To ti je prišapnuo braco ili?

New Report

Close