Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Samo optimizam:
https://www.drybulkmagazine.com/shipping/08082017/bimco-us-coal-export-rebounds-to-support-dry-bulk-shipping-improvements/

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju/prodaju predmetnih dionica.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



947 095 je ukupna nosivost flote atpl..pise Vam u izvjestaju…..tako da nisu daleko od te brojke…..

U izvještaju pise da operiraju sa 17 brodova, ali 6 je u bare boat charteru ili čak i više, dakle ATPL nije vlasnik tih brodova već njima upravlja u operativnom smislu. Očajnički im je trebao keš pa su te brodove prodali. Ipak mislim da ce dionica up jer će i BDI up na jesen sa sezonom grijanja (ugljen).
Osobno bih volio da kupe jeftino JDPL i izvuku tog brodara iz gliba državnog vlasništva, to bi bila win win situacija.
[/quote]

Pa tu i je problem.

Sve više država napušta ugljen i prelazi na alternativna goriva.

Naročito KINA koja je shvatila da ju zagađenje previše košta i prelazi na ruski plin.
Uprava po tome pitanju koliko vidim ne radi ništa.

Tu opet dolazimo do nesposobne Uprave (koje nitko ne spominje) koja ne radi po meni ništa dobro u zadnjih 7 godina, a odluke koje donosi su katastrofalne.

Bilo je bolje da su povećali svoj udjel u turizmu a smanjili flotu.

A na ovim temama se govori samo o nekakvom porastu BDI makar nema nigdje utemeljenosti za te prognoze.

Umjesto nekakvih formula ajmo malo pričati o sržu problema.

A to je imovina i vrijednost ATPL koja je svake godine sve manja.

Možemo pričati i o odnosu Uprave prema dioničarima.

Dijelile su se dionice šakom i kapom Upravi koji su ih rasipali po Bidu kada su rezultati poslovanja bili malo bolji.

Nisam vidio da se trezor uključio na branjenje cijene dionice na 200 kuna.

Što gospoda iz Dubrovnika onda nisu otkupljivali svoje dionice ako su očekivali novu konjukturu?

Što se tiče Jadroplova, zbog čega bi se prodali uspješni hoteli da se kupi vječni gubitaš?

Zbog čega bi uopće ga kupovali.

Što se tiče kvalitete brodova mislim da Kineski brodovi kada će se prodavati će vrijediti puno manje nego brodovi s naših navoza.

Kaj je jeftino i ostane jeftino.

Mogli bi i malo o tome razmisliti, a ne o nekim formula jer brodarstvo ima previše varijabli da bi se moglo prikazati jednom formulom.

Lp

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



947 095 je ukupna nosivost flote atpl..pise Vam u izvjestaju…..tako da nisu daleko od te brojke…..

U izvještaju pise da operiraju sa 17 brodova, ali 6 je u bare boat charteru ili čak i više, dakle ATPL nije vlasnik tih brodova već njima upravlja u operativnom smislu. Očajnički im je trebao keš pa su te brodove prodali. Ipak mislim da ce dionica up jer će i BDI up na jesen sa sezonom grijanja (ugljen).
Osobno bih volio da kupe jeftino JDPL i izvuku tog brodara iz gliba državnog vlasništva, to bi bila win win situacija.
[/quote]

Pa tu i je problem.

Sve više država napušta ugljen i prelazi na alternativna goriva.

Naročito KINA koja je shvatila da ju zagađenje previše košta i prelazi na ruski plin.
Uprava po tome pitanju koliko vidim ne radi ništa.

Tu opet dolazimo do nesposobne Uprave (koje nitko ne spominje) koja ne radi po meni ništa dobro u zadnjih 7 godina, a odluke koje donosi su katastrofalne.

Bilo je bolje da su povećali svoj udjel u turizmu a smanjili flotu.

A na ovim temama se govori samo o nekakvom porastu BDI makar nema nigdje utemeljenosti za te prognoze.

Umjesto nekakvih formula ajmo malo pričati o sržu problema.

A to je imovina i vrijednost ATPL koja je svake godine sve manja.

Možemo pričati i o odnosu Uprave prema dioničarima.

Dijelile su se dionice šakom i kapom Upravi koji su ih rasipali po Bidu kada su rezultati poslovanja bili malo bolji.

Nisam vidio da se trezor uključio na branjenje cijene dionice na 200 kuna.

Što gospoda iz Dubrovnika onda nisu otkupljivali svoje dionice ako su očekivali novu konjukturu?

Što se tiče Jadroplova, zbog čega bi se prodali uspješni hoteli da se kupi vječni gubitaš?

Zbog čega bi uopće ga kupovali.

Što se tiče kvalitete brodova mislim da Kineski brodovi kada će se prodavati će vrijediti puno manje nego brodovi s naših navoza.

Kaj je jeftino i ostane jeftino.

Mogli bi i malo o tome razmisliti, a ne o nekim formula jer brodarstvo ima previše varijabli da bi se moglo prikazati jednom formulom.

Lp

[/quote]

hasanfefer

nemoj se blamirati nego se educiraj

Sto se ugljena tice do 2050. godine Kina ce povecati svoje kapacitete 40% s tim da ce morati smanjiti proizvodnju iz strateskih razloga, Ja sam pisao o tome vec ovdje detaljno

Ono sto ti ne razumijes jest da ce udio obnovljivih izvora prerasti Ugljen, ali to ne znaci da ce konzumacija Ugljena pasti vec samo znaci da ce Instalirani Coal GWs rasti sporije od instaliranih renewable energy GWs

U narednom desetljecu ce upravo Kineski uvoz ugljena biti najbitniji kotac demand-a za sirovinama


[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]



947 095 je ukupna nosivost flote atpl..pise Vam u izvjestaju…..tako da nisu daleko od te brojke…..

U izvještaju pise da operiraju sa 17 brodova, ali 6 je u bare boat charteru ili čak i više, dakle ATPL nije vlasnik tih brodova već njima upravlja u operativnom smislu. Očajnički im je trebao keš pa su te brodove prodali. Ipak mislim da ce dionica up jer će i BDI up na jesen sa sezonom grijanja (ugljen).
Osobno bih volio da kupe jeftino JDPL i izvuku tog brodara iz gliba državnog vlasništva, to bi bila win win situacija.
[/quote]

Pa tu i je problem.

Sve više država napušta ugljen i prelazi na alternativna goriva.

Naročito KINA koja je shvatila da ju zagađenje previše košta i prelazi na ruski plin.
Uprava po tome pitanju koliko vidim ne radi ništa.

Tu opet dolazimo do nesposobne Uprave (koje nitko ne spominje) koja ne radi po meni ništa dobro u zadnjih 7 godina, a odluke koje donosi su katastrofalne.

Bilo je bolje da su povećali svoj udjel u turizmu a smanjili flotu.

A na ovim temama se govori samo o nekakvom porastu BDI makar nema nigdje utemeljenosti za te prognoze.

Umjesto nekakvih formula ajmo malo pričati o sržu problema.

A to je imovina i vrijednost ATPL koja je svake godine sve manja.

Možemo pričati i o odnosu Uprave prema dioničarima.

Dijelile su se dionice šakom i kapom Upravi koji su ih rasipali po Bidu kada su rezultati poslovanja bili malo bolji.

Nisam vidio da se trezor uključio na branjenje cijene dionice na 200 kuna.

Što gospoda iz Dubrovnika onda nisu otkupljivali svoje dionice ako su očekivali novu konjukturu?

Što se tiče Jadroplova, zbog čega bi se prodali uspješni hoteli da se kupi vječni gubitaš?

Zbog čega bi uopće ga kupovali.

Što se tiče kvalitete brodova mislim da Kineski brodovi kada će se prodavati će vrijediti puno manje nego brodovi s naših navoza.

Kaj je jeftino i ostane jeftino.

Mogli bi i malo o tome razmisliti, a ne o nekim formula jer brodarstvo ima previše varijabli da bi se moglo prikazati jednom formulom.

Lp

[/quote]

hasanfefer

nemoj se blamirati nego se educiraj

Sto se ugljena tice do 2050. godine Kina ce povecati svoje kapacitete 40% s tim da ce morati smanjiti proizvodnju iz strateskih razloga, Ja sam pisao o tome vec ovdje detaljno

Ono sto ti ne razumijes jest da ce udio obnovljivih izvora prerasti Ugljen, ali to ne znaci da ce konzumacija Ugljena pasti vec samo znaci da ce Instalirani Coal GWs rasti sporije od instaliranih renewable energy GWs

U narednom desetljecu ce upravo Kineski uvoz ugljena biti najbitniji kotac demand-a za sirovinama
[/quote]

Umjesto da govoriš s visoka objasni ugovore Kine s Rusijom o isporuci plina (plinovodom) plus ulaganja u alternativna goriva (vodik).

Pogledaj kolika je cijena ugljena na tržištu pa će ti sve biti jasno.
Otiđi u Peking ili Šangaj po ljeti pa ćeš vidjeti zbog čega su Kinezi odustali od ugljena.

Kinezi nisu g.lupi. Radije će prijeći na nove tehnologije i nuklearnu energiju nego ulagati u staru tehnologiju, naročito zbog činjenice da su njihove rezerve ugljena na kraju.

Na kraju krajeva Kina sve više pokušava biti vojna sila.

Kada im Amerikanci pukneju sankcije kome će to Atlatnska plovidba voziti ugljen.

Marsovcima?

@hasenf..,kinezi nikako nece preci na nove tehnologije i nukl.energiju jer su i dalje u zaostatku za zapadnjacima,bez obzira koliko se trudili.dalje,ima ih najvise na svijetu tehnologija,grijanje im je bazirano na ugljenu,tako da ce se na neke nove nacine jos trebati cskati.i dalje ce se tamo zagadjivati

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

hasanfefer

u pravu si, nemam pravo govoriti s visoka i nemam pravo reci da se blamiras tako da se izvinjavam za to

Ja sam dosao na ovaj forum da pisem objektivno, ali ogromna vecina ljudi je polarizirana i filtrira informacije ovisno o poziciji, tako da sam se i ja cini se prikljucio krdu

Sada da se vratimo na temu

U pravu si sto se tice smoga u velikim Kineskim gradovima, ali pored Coal Power Plants koje su locirane u blizini velikim dijelom razlog je koncentracija ljudi na jednom mjestu i topologija gradova

Coal Power Plants se jednostavno mogu ugasiti i zgraditi 150 km dalje, ali ispusni plinovi automobila i household pollution su direktno vezani za koncentraciju ljudi na jednom mjestu. Zato Kina namjerava izgraditi nekoliko novih velikih kako bi smanjila koncentraciju ljudi na jednom mjestu

Razlozi zasto ugljen nece umrijeti:
1. Rast populacije u Kini i svijetu, globalni GDP bi 2035 trebao biti dvostruki od danasnjeg
2. Global energy growth-u ce najvise doprinijeti Zemlje u razvoju (predvodjene Kinom i Indijom)
3. Alternativni izvori Wind, Solar, Hydro u velikoj mjeri ovise o vremenskim prilikama, pored toga wind and solar nije moguce spremiti
4. S obzirom da rapidno rastuce zemlje u razvoju moraju svojoj populaciji koja se urbanizira i multiplicira osigurati energiju, nemaju previse mogucnosti osim fokusirati se na “cheap and stable coal” kao primarni izvor za proizvodnju el. energije
5. Problem Kine kao i drugih zemalja u razvoju jest da nemaju plin i strateski se ne mogu osloniti na nesto sto nemaju i sto je skuplje od ugljena koji imaju
6. Kina bi se mogla radije fokusirati na Coal burning efficiency i Carbon Capture & Storage technologies

Iduca stvar je da treba razlikovati Kineski Coal Consumption i Kineski Coal trade balance u iducim godinama

Kina je danas najveci proizvodjac Ugljena u Svijetu. Govorimo o 3.5 – 4 Milijarde Tona
Ako nastave ovim tempom potrosit ce svoje proven reserves unutar 30 godina
Kina uvozi mizernih (usporedivo s proizvodnjom) 260 Miliona Tona sto je cca 7% od ukupne proizvodnje/potrosnje

Iz strateskih razloga Kina mora smanjiti proizvodnju ugljena sto su uostalom i najavili (500 MT u narednih 5 godina).

Efekt kako ga ja vidim jest da smanjenje proizvodnje Ugljena uvelike nadmasiti smanjenje potraznje tako da cemo gledati vece cijene ugljena na svjetskom trzistu kao i veliki rast uvoza ugljena u Kinu iz Australije, ali takodjer i iz USA

Toliko o Ugljenu

Mislim da podcijenjujete Kineze.
Mislim da oni sada s poslova kopiranja tehnologije zapada i proizvoda prelaze na samostalno razvijanje znanja i tehnologija.

Slažem se s vašom procjenom da još malo neće uopće biti isplativo vaditi ugljen.
To samo pokazuje koliko se smanjila potreba za tim energentom.
Također je moguće da zbog toga cijene ugljena na tržištu skoče.

Uopće ne smatram da će doći do prestanka upotrebe ugljena kao goriva.
Uostalom on je među najjeftinijim energentima.
Imamo danas dovoljno razvijenu tehnologiju da termoelektrane na ugljen ne moraju više zagađivati zrak, a postoji i tehnologije za hvatanje CO2.
A Kina doslovno leži na dolarima tako da nije problem da iskešira malo i za zaštitu okoliša.

Ono što griješite je da Kina nema plina.
Prošle godine je sklopljen ugovor između Kine i Rusije po kojem će Rusija isporučivati više plina Kini nego Europi.

Sve to ukazuje da će potreba za prijevozom ugljena smanjiti, a samim time i vozarine.

Moguće da će doći do danjeg zaoštravanja na relaciji USA, KINA , Sjeverna Koreja.

Ako dođe do vojnog sukoba (a Trump bi volio negdje ispaliti sve te rakete da može naručiti nove je USA u banani) doći će do sankcija.

Tada možete zaboraviti prijevoz ugljena od Australije do Kine.

Isto tako očekujem da će rast Kine usporiti, ako ništa zbog drugog što će Trump na sav uvoz nabaciti carine.

I pustimo moja predviđanja koja se ne moraju ostvariti.

Glavno je pitanje da li ATPL ima plan B ako cijena za prijevoz rasutih tereta počinje padati.

Ja ga ne vidim.

Lp

A tu imamo i Indiju, kod njih se dosta dimi

Krenili su brodari…idemo…

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE

u jadroplovu se još nisu vratli sa godišnjih , spavaju…

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


u jadroplovu se još nisu vratli sa godišnjih , spavaju…

Pomalo…jdpl ne raste pomalo…jdol samo grune i iz kolpa ide gori…
Strpljenja…mnogi jos ne kuze sto se desava…

MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE

New Report

Close