optimistično za rasute 🙂
Drewry expects that dry bulk shipping charter rates will continue to recover with firm demand and controlled fleet growth,……
[/quote]
Shvacam te,tesko je prihvatiti relanost,a ona jest rast rasutih i samo rast.zao mi je zbog tebe,ali ja se veselim ovome.
….ima ovdje kolega/ica koji vole citati
[/quote]ne brigaj ti za mene,,,jucer sam uzeo 50% na DRYS intraday
a linkova imas 1 000 000 kao i misljenja a misljenje je ko š…k svatko ga ima
Bravo! Bio si na pravom mjestu u pravo vrijeme… Nije mi samo jasno sto radiš ovdje, jer po tebi, na nasim brodarima nista ne valja. Samo gubis vrijeme bez potrebe
Samo gubis vrijeme bez potrebe
ATPL je jedini hr brodar vrijedan paznje, u smislu trgovanja vrijednosnicom.trenutnu cijenu tek treba opravdati njihovo poslovanje ,ako se to ne dogodi zna se sto sljedi bez obzira na lupetanje miliona ljudi u svojim člancima objavljenih na netu. zivio
postaješ pomalo bezobrazan , a dobro znaš da se ovdje prenosi link novinara sa njegovim komentarom i izjavama profesionalaca .
ako ćemo se uhvatiti navlačenja , što ćemo s višemjesečnim tvojim komentarima o konstantnoj propasti brod.sektora ?….. što misliš jesli li napravio kakvu štetu i dali si nekoga svojim komentarima odvrastio od ulaganja ? a vidimo da brodari i dalje voze, ništa se značajno ne događa, dapače, bdi u plusu (+) , nema negative . što da radimo?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Zapravo bi sad zbog jako niskih narudžbi novih brodova trenbalo doći do većeg oporavka poslovanja brodara i posljedično dionica istih.
Ali vidimo da brodari već u prvoj polovici ove godine posluju itekako pozitivno (ATPL, ULPL), a što će tek biti kad vozarine odu gore?
Zato mislim da nema smisla čuditi se zašto su cijene dionica brodara takve kakve jesu.
Zapravo su cijene pale 15-ak% (s 480 na 405), a u međuvremenu je BDI puno viši, a usto izbačen još jedan dobar izvještaj.
počinje potražnja za ugljenom :
Gotovo idealna situacija za brodare. Čeličane posluju s po njih najpovoljnijim marginima još od daleke 2010. Cijena rude i cijena transporta je još uvijek relativno niska što kineske rudnike drži podalje. Jedini rizik su nagomilane zalihe u kineskim lukama koje se zbog jake potražnje već dugo drže oko 140 mt.
“China steel mill margins strengthened further this week, after spreads between HRC and rebar with imported iron ore and coking coal reached the highest level since at least October 2010, based on data available, analysis by S&P Global Platts showed.”
https://www.platts.com/latest-news/metals/london/analysis-china-steel-spreads-with-iron-
Gotovo idealna situacija za brodare. Čeličane posluju s po njih najpovoljnijim marginima još od daleke 2010. Cijena rude i cijena transporta je još uvijek relativno niska što kineske rudnike drži podalje. Jedini rizik su nagomilane zalihe u kineskim lukama koje se zbog jake potražnje već dugo drže oko 140 mt.
"China steel mill margins strengthened further this week, after spreads between HRC and rebar with imported iron ore and coking coal reached the highest level since at least October 2010, based on data available, analysis by S&P Global Platts showed."
https://www.platts.com/latest-news/metals/london/analysis-china-steel-spreads-with-iron-
Mannu….o tom ja govorim..
A pozitivne vjesti se vezu jedna za drugom..
I to na dnevnoj bazi….uz dakako rast vozarina i cijene brodova…
Pitanje: ukoliko dodje do rata usa-s.k ,sto ce biti sa vozarinama prema kini? Da li d obivamo tzv ratne cozarine koje mogu biti i nekoliko x vise?
Pitanje: ukoliko dodje do rata usa-s.k ,sto ce biti sa vozarinama prema kini? Da li d obivamo tzv ratne cozarine koje mogu biti i nekoliko x vise?
Tako je uvjek bilo kroz povjest..
Vozarine su isle do ekstremnih razina za vrijeme bilo kojeg rata..
Tako da cak i da dode do rata…nazalost sto nikaki nebih ni u najludim snivima zelio..
Vizarine ce u nebo…a samim tim brodarstvo kao glavni nositelj trgovine na svjetu i trgovina oruzijm te zlato i svicarski franak ce postati sigurna utocista kapitala…
“Expectations for continued economic growth across many developed and developing countries and low levels of orderbook for both sectors support our guarded optimism that charter rates will further improve in the latter part of the year and in 2018.”