Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

To vam je sve karina ljudi moji.
Uzet će vam pare na dokapu,kupiti još brodova novih i napraviti akviziciju.
Istu stvar radi i Drys i eagle i svi.
http://shippingwatch.com/secure/carriers/Bulk/article9706318.ece
http://shippingwatch.com/secure/carriers/Bulk/article9706318.ece
Rezultat: Poraste nove flote u skladu sa potražnjom i replacementom. Bdi će biti malo tu malo tamo, uglavnom posvuda.
Što mislite zašto se radi dokap ? Pa upravo zato jer iz poslovanja se u dosta dugom periodu nije mogla stvoriti dobit za rast. Dionica vam samo ciklira. Kao da imaš restoran 13 godina i nakon 13 godina moraš utuć još para u njega. Alooo. Upravi su vaše pare najeftinije, nema kamata nema ništa,samo obećanja. Banka s druge strane čeka svoju isplatu a vama gaće na štapu.

Dokapitalizacija je drugo ime za ti meni daš pare ko’ investitor i nadas se da cu ih ja oploditi bolje nego zarada od obveznica ili stednje. I to dosta bolje…

Kroz 3-5 godina kad pokuca kriza opet će se svi tuć u glavu.
Dugoročno ako pogledate nećete se baš obogatiti. Jedino uprava i pomorci mogu zaraditi novce dugoročno.
Profit je moguć na mispricingu i timingu kako tržište bude hvatalo korak sa svjetskim. To ne osporavam

Naime od 2003 do 2016 ako pogledate na moje dionice samo zbrojite dobit i podijelite sa 13. U trinaest godina sve skupa ja zaradeno 220 134 000 kuna tj. kakvih 16 miljuna kuna godišnje. U prosjeku!To nije niti za 1/10 novog malog broda na godinu. To vam ispadne u prosjeku da je zarada po dionici samo 11,46 kuna godisnje. Ajde zaokruzite nek bude 12.
Na sadašnjih 400 kuna to vam je historijski P/E od ravno 33. Dakle vi plaćate POVIJESNI p/e od 33. Ne budući. To je 3,03% Earnings yield. To vam je manadžment uspio složiti najbolje što su mogli.

Takoder je isplaćeno 185 kn dividende ali kroz 5 godina od 2006-2010. Na trinaest godina to je 14,23 kune dividende na godinu u prosjeku. Dakle Dividend yield historijski vam je 3,5%

Sve skupa vam daje 6,55% u najboljem slučaju. Nek je inflacija 2%, to je realno 4 i pol posto.
A market cap je fluktirao od maksimalnih 650 miljuna eura do kakvih 20 miljuna eura kad je atpl bila na 100kn te zatim sada na kakvih 75 miljuna eura.+/-

A sada je cijena jedne dionice 400 kuna? Alo brajo, kakvih 400 kuna? I vi tvrdite da će biti 800 ? 1000? Kako molim lijepo? Pa na BDI od 1500-2000 odvezat će svaku kramu sa rezališta i zaploviti. Prosječan BDI je jako nizak u biti a rast potražnje od kakvih 4% sa rastom flote od kakvih 2% aint gonna cut it bro’.

Svaki porast BDI prati i rast proizvodnje brodova. Kako sam već pisao,bulkeri su jednostavniji za napraviti od tankera pa čak i containera a ne daj bože LNG-a. Sami ste pisali da su brodogradilišta na koljenima te su spremni i oni raditi povoljnije i brže da se izvuku iz gabule.

Osim toga mi smo skoro 10 godina u recoveryu u svijetu a tlaplnje od blentavog Trumpa možete objesiti mačku o rep…

skaro@
niti mi nismo kupili dionice da ih sa sobom odnesemo na drugi svijet.-)
vaš je tajming za izlazak i na kratkoročnoj skali mogao biti bolji.
vidjećemo što će donjeti srednjoročni i dugoročni scenarij ali po meni tajming je za pozicioniranje a ne za bježanje.
oprez je dobar ali strah i panika nisu dobar frend na marketu.
najizgledniji screnarij u roku par mjeseci potencijalno nudi nemale bonuse na bonuse.
ako se ostvari taj scenarij koji očekujem netko će i tada kupovati ako ne prije.
imamo nove značajne pozitivne momente u bulku i nije mudro dozvoliti prošlosti da zagospodari emocijama.
ako si postavimo par jednostavnih pitanja možemo doći bliže najizglednijem scenariju:
može li svijet bez brodara? NE
znači pitanje je samo tko će ispasti iz igre ako će se morati da bi ostali na tome profitirali.
dali je realno i mudro kladiti se da će ispasti oni koji su ostvarili među najboljim rezultatima unutar sektora?NE
naši su brodali mali ali u paketu dolazi i flexibilnost,prilagodljivost,brzina reakcije…
ne treba baciti u more i višedesetljetno iskustvo i višestoljetnu tradiciju.
u ovoj situaciji mi pesimizam nije racionalan iako garancije nikad nije bilo niti će je na marketu biti.
tu smo da preuzmemo omjere pot.rizik-pot. dobit
rezimirat ćemo za koji mjesec ili za godinu dana.
sretno

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Dobar taming, ne kažem niti sam rekao da ne može donijeti zaradu. Al općenito…

Zanimljivi odnosi među brodarima. ATPL vrijedi kao 7.5X ULPL i oko 11X JDPL. Evo prilike za još jednu pomorsku ( ali ne sudsku ) arbitražu.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.


Zanimljivi odnosi među brodarima. ATPL vrijedi kao 7.5X ULPL i oko 11X JDPL. Evo prilike za još jednu pomorsku ( ali ne sudsku ) arbitražu.

Oprosti na pitanju. Imam sve tri dionice, da li bih trebao prodati ULPL i JDPL pa dokupiti ATPL.😉 Hvala na odgovoru.
p.s.
Naravno arbitraža ima smisla ako imaš info da će i po kojoj cijeni AP preuzeti i koga.
☺😃👍✌

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Ja bas mislim obratno, prodat ATPL i nadokupit JDPL i ULPL iz razloga sto je ATPL umjetno odrzavana dionica dok su JDPL i ULPL dotakli dno dna i nitko ih nijebumjetno odrzavao.


Ja bas mislim obratno, prodat ATPL i nadokupit JDPL i ULPL iz razloga sto je ATPL umjetno odrzavana dionica dok su JDPL i ULPL dotakli dno dna i nitko ih nijebumjetno odrzavao.

Baš me ovo o “umjetnoati” zanima. Što bi to značilo?
Da netko tko se želi okrupniti i jako kupuje je umjetnik ili da kupuje po manjei čeka da cijena ode na 5xx, 6xx …… je realist. Hvala na odgovoru 😎👍

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Cape-ovi opet u plusu 3,4%…

Ovaj tekst nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Cape-ovi opet u plusu 3,4%…


E moj vjekiša, ovakve igrice ne idu ti nimalo na čast. Njegov post je s jučerašnjim datumom.
danas je
Cape-ovi opet u plusu 4.9%…

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Polaris suffers another mishap


Još jedan incident s Polarisovim VLOC-om.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Ovdje ce China coal import iznenaditi pozitivno u godinama koje dolaze zbog sljedeceg:

1. China proven coal reserves: 114.5 Billion Tons
Kvalitetni ugljen (anthracite & bituminus) 50%
Ugljen niske kvalitete (more pollution) 50%

2. China coal production (top world producer): 3.5 – 4 Billion Tons
Sa ovim tempom proizvodnje Kina ce iscrpiti svoje zalihe ugljena za 30 godina

3. China Import combine steam & coke coal: 250 Million Tons cca 2016

4. China Coal imports relative to China production: under 7% (ovo je jako bitno)

5. Ljudi su u generalnoj zabludi kada misle da ce Kina konzumirati manje ugljena u narednim godinama.

Kina ce smanjiti ovisnost o ugljenu, ali to ne znaci automatski pad u potrosnji ugljena nego relativni omjer prema ostalim energentima. Primjer za to:

China power capacity on Coal:

2015 –> 933 GW eq. sto je predstavljalo 65.3% ukupne instalirane snage

2050 –> 1400 GW eq. sto ce predstavljati 48.3% ukupne instalirane snage

Kina mora smanjiti proizvodnju ugljena zbog zagadjenja, ali i iz strateskih razloga, jer ce ostati bez ugljena prije 2050. godine ako nastavi s ovim tempom proizvodnje.

China on track to hit 1bn tons of iron ore imports for the year early


2017 1H= +9,3%

evo malo CnB dokaza u kojem će smjeru ići rasplet kao posljedica pojačanih infrastrukturnih radova,pojačane profitabilnosti kineskih čeličana,pojačane potreba za energijom u godinama pred nama.
+ rezerve im se se tope kao ….
iz tih istih rezervi se namiruje 90% potreba
znači prostor za povečanje uvoza je blago rečeno impresivan
dima ima a vatre?
držim nemudrim u tom dimu ne participirati jer ako će biti samo dio onog kako je znalo biti,teći će opet SŽJ i šampanjac u rijekama a ni mora nebi bila senzacija.

p.s.
na palubi sam + megla je pri ruci pa…
🙂

ne pozivam na kupnju-prodaju,očekujem da me netko svojim razmišljanjima i argumentima potakne na novo razmišljanje.isprike na dužini posta,tipfelerima...

Jel’ se ovo meni pričinjava ili je na svim brodarima bid uvjerljivo jači od aska?? :-))
Moglo bi bit dobrih vijesti ovih dana.. Skupština Atlantske je kroz prvu polovicu kolovoza ako se ne varam, je li tako??

New Report

Close