Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]

Brodolomac

Ako se produbi kriza u sektoru nikakvi optimisti neće moći pomoći gore sam ti napisao bdi je bio oko 18 godina od 1985 na manjim razinama i kako je tada prošao sektor.

Opet te pitam da li će se povjest ponoviti?
Hoće li se moći obraniti cijena u takvoj situaciji kao što se sada sa tusućicama kada počme prodaja tući po kupnji.

Ps
Od balona je prošlo tek 9 godina.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]

Robinh,

dok mi ne odgovoriš na moje pitanje iz današnjeg posta u 11:20, ne bih dalje polemizirao niti se vrtio u zatvorenoj petlji. Dotad ću reći samo još da si pažljivije pročitao moje današnje postove, vidio bi da mogućnost ponavljanja povijesti nisam isključio.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]

Brodolomac

Ako se produbi kriza u sektoru nikakvi optimisti neće moći pomoći gore sam ti napisao bdi je bio oko 18 godina od 1985 na manjim razinama i kako je tada prošao sektor.

Opet te pitam da li će se povjest ponoviti?
Hoće li se moći obraniti cijena u takvoj situaciji kao što se sada sa tusućicama kada počme prodaja tući po kupnji.

Ps
Od balona je prošlo tek 9 godina.

Robinho,

Umjesto paušalnog i enciklopedijskog nabrajanja molim te egzaktne slijedeće brojke:

1 Ukupni dry bulk demand po godinama, zadnjh 5 i projekcija budućih 3 po ukupnom ,volumenu i tona milja
2 Ukupna flota sa porastom od 2013 u projekcijom do 2020
3 Netto porast flote od 2013 -2020
4 Potražnja za iron oreom i ugljenom od 2010 -2020
5 Orderbook sa kretanjem od 2013 – 2020
6 Cijena novogradnji i secondhand brodova od 2013 – 2020
Kada odgovoriš na ova pitanja možemo razumno nastaviti dalje. Naravno vodit ću te i pomoći ti da shvatiš trenutno i buduće stanje svjetskog dry bulka,a posebno poziciju AP.
Hvala na odgovorima i povjerenju.
Tvoj forumski drug 😃
p.s. Krajnje sam ozbiljan i dobronamjeran

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]

molim ozbiljan komentar svih onih koji od 12.mjeseca zagovaraju kupovinu jdpl i ostalih brodara na domaćem i inozemnom tržištu…samo osvrt zašto je prva kupnja na 28.55 kn…i ukupno je na kupnji 2305 dionica, dok imamo prodaju na 31.99 kn…do 40 kn skoro 3000 komada…
zašto nitko ne kupuje, a kupovalo se na 45+ kn?
kako se “fantastičan” gubitak od 8 milijuna i “senzacionalni” prihodi u prvom kvartalu odražavaju na cijenu dionice?
zašto ne kupuje Boban Nenad?
Kad će ono zeleno svjetlo iz Bruxsellesa?

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]


molim ozbiljan komentar svih onih koji od 12.mjeseca zagovaraju kupovinu jdpl i ostalih brodara na domaćem i inozemnom tržištu…samo osvrt zašto je prva kupnja na 28.55 kn…i ukupno je na kupnji 2305 dionica, dok imamo prodaju na 31.99 kn…do 40 kn skoro 3000 komada…
zašto nitko ne kupuje, a kupovalo se na 45+ kn?
kako se "fantastičan" gubitak od 8 milijuna i "senzacionalni" prihodi u prvom kvartalu odražavaju na cijenu dionice?
zašto ne kupuje Boban Nenad?
Kad će ono zeleno svjetlo iz Bruxsellesa?

Da, al oni su opet bolje prošli od tebe koji si prodao na dnu i tu već mjesecima zazivaš BDi na nuli?!

Posve je jasno što tebe svrbi, ali bio si totalno u krivu… a ja osobno vjerujem da ćeš nastaviti biti u krivu. Naprosto jer ne znaš i trabunjaš uglavnom gluposti. To stalno ruganje, “evo vidite, rekao sam vam” bi i imalo smisla da upravo ti nisi jedan od najvećih gubitnika i da nisi počeo lupetati tek kad si sebe upropastio. To ti se u mojem kraju ne zove dobar nos za procjenu i trendove, nego pokvarenost i jalnost.

Ja mislim da će se većina tih brodara dokapitalizirati i preživjeti, što je potpuno suprotno od tvojih dosadnih zanovijetanja.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]


molim ozbiljan komentar svih onih koji od 12.mjeseca zagovaraju kupovinu jdpl i ostalih brodara na domaćem i inozemnom tržištu…samo osvrt zašto je prva kupnja na 28.55 kn…i ukupno je na kupnji 2305 dionica, dok imamo prodaju na 31.99 kn…do 40 kn skoro 3000 komada…
zašto nitko ne kupuje, a kupovalo se na 45+ kn?
kako se "fantastičan" gubitak od 8 milijuna i "senzacionalni" prihodi u prvom kvartalu odražavaju na cijenu dionice?
zašto ne kupuje Boban Nenad?
Kad će ono zeleno svjetlo iz Bruxsellesa?

Da, al oni su opet bolje prošli od tebe koji si prodao na dnu i tu već mjesecima zazivaš BDi na nuli?!

Posve je jasno što tebe svrbi, ali bio si totalno u krivu… a ja osobno vjerujem da ćeš nastaviti biti u krivu. Naprosto jer ne znaš i trabunjaš uglavnom gluposti. To stalno ruganje, "evo vidite, rekao sam vam" bi i imalo smisla da upravo ti nisi jedan od najvećih gubitnika i da nisi počeo lupetati tek kad si sebe upropastio. To ti se u mojem kraju ne zove dobar nos za procjenu i trendove, nego pokvarenost i jalnost.

Ja mislim da će se većina tih brodara dokapitalizirati i preživjeti, što je potpuno suprotno od tvojih dosadnih zanovijetanja.

[/quote]

Ajmo onda vikat…kupujte kupujte svi…ovo je prejeftino…samo zato jer nešto imamo u portfelju…
Ja ništa nisam prodao…ali mi ne pada na pamet navlačit ljude da kupuju…ako sam se ja zahebo jer sam kupovao na višim razinama, ne moraju se i drugi….
To je pravo licimjerje…dakle, neistomišljenici na ovom forumu se nemaju pravo glasati…ili im se poruke komentiraju kao pune jala i optužuje se za prosipanje žući…a stvar je jednostavna…brodari su u šipku…željeli vi to priznati ili ne…

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)[/color]


Super bar ce biti kupovine po dnu

Pa iskreno mislim da je ovo dno…gledajuci realno BDI/BSI je na odličnih 830/674 za ovo doba godine. U ovo doba je pad indexa uvijek, međutim na jesen rastu. Gledajući prosjeke prošlih godina, BDI kad je bio u lipnju oko 800 u listopadu bi išao preko 1300.

Također brodovi se ugovaraju po prosjeku indexa mjeseca teretnica, uz mogućnost i premijskog dodatka (ovisno o prosjeku indexa) tako da mislim da će i Q2 rezultat biti jako dobar za JDPL, posebice u usporedbi sa prijašnjim rezultatima.

Sad zašto se to ne vidi na burzi neznam, očito da poslije Agrokora na burzi nema logičnih događanja.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Ovdje ce China coal import iznenaditi pozitivno u godinama koje dolaze zbog sljedeceg:

1. China proven coal reserves: 114.5 Billion Tons
Kvalitetni ugljen (anthracite & bituminus) 50%
Ugljen niske kvalitete (more pollution) 50%

2. China coal production (top world producer): 3.5 – 4 Billion Tons
Sa ovim tempom proizvodnje Kina ce iscrpiti svoje zalihe ugljena za 30 godina

3. China Import combine steam & coke coal: 250 Million Tons cca 2016

4. China Coal imports relative to China production: under 7% (ovo je jako bitno)

5. Ljudi su u generalnoj zabludi kada misle da ce Kina konzumirati manje ugljena u narednim godinama.

Kina ce smanjiti ovisnost o ugljenu, ali to ne znaci automatski pad u potrosnji ugljena nego relativni omjer prema ostalim energentima. Primjer za to:

China power capacity on Coal:

2015 –> 933 GW eq. sto je predstavljalo 65.3% ukupne instalirane snage

2050 –> 1400 GW eq. sto ce predstavljati 48.3% ukupne instalirane snage

Kina mora smanjiti proizvodnju ugljena zbog zagadjenja, ali i iz strateskih razloga, jer ce ostati bez ugljena prije 2050. godine ako nastavi s ovim tempom proizvodnje.

http://www.dryships.com/pages/report.php

prema ovome,moglo bi se lijepo odbiti,….

Dry Bulk FFA: Capesize Market Back on Buying Mode, As Rates Improve

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

The worst dry cargo slump in 30 years has spared few owners in the past several years, whether they were public company behemoths such as New York-listed Scorpio Bulkers or smaller, low-profile types like Croatian operator Atlantska Plovidba.

Such owners faced clear choices: take quick action to get ahead of the problem through some sort of financial restructuring with lenders or face the prospect that their company may no longer be around to see an eventual market rebound.

This was the sort of behind-the-scenes process that led to recent vessel sales by the 62-year-old Zagreb-listed Atlanska, as reported by TradeWinds last month.

Company president Pero Kulas sought out TradeWinds this week to break the company’s silence on those sales, and to explain how a successful restructuring had placed his outfit in a good position to profit from a budding recovery.

Kulas was joined by Evan Cohen, the former DVB banker who launched a restructuring practice — DC Maritime — in 2016 and assisted Atlantska with its recent negotiations.

“Like all the other dry bulk owners, we experienced a tough market the last few years,” Kulas said.

“Really, it’s been going on for a while. Even in the period of 2008 or 2009, it was starting to turn very negative.

“I would say that even though we needed to pass through a restructuring, we never experienced cash flow problems like some others in the market. I attribute that to a conservative strategy fixing our vessels and a long-standing relationship with our partners.”

Still it was clear by late 2015 that Atlantska needed to take steps, he said. The company began on its own by cutting general and administrative costs but, going through 2016, it became apparent it needed to do more.

Atlantska retained DC Maritime in late 2016 and engaged in talks with its core banking group of DVB, DNB and Credit Agricole for covenant and amortisation relief, which should see the company into 2018, Kulas said.

It also renegotiated bareboat charters with long-time client Oldendorff Carriers of Germany, although Kulas did not want to discuss details.

However, banks rarely render such relief for free and this is what led to the requirement that Atlantska trim its fleet.

Kulas confirmed TradeWinds’ reports that his company sold its 75,500-dwt Imperial and 74,900-dwt Libertas (both built 2007) to Navios Maritime Partners in a $27m transaction.

The vessels were built at South Korean shipyard STX Offshore & Shipbuilding and reportedly were financed by DVB.

Atlantska also is in the process of selling a third bulker that had been financed by French bank Calyon.

The 57,000-dwt AP Ston (built 2012) is on the market and can be inspected in Mumbai, India.

The vessel is one of three sisterships ordered at STX Offshore & Shipbuilding, probably for $35m each, and is now probably worth $17.5m to $18m, TradeWinds has reported.

“The banks have been very supportive to us,” Kulas said “But of course the process is a give and take, and in order to get their help we had to give something. I think we have sold at the right point in time.”

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Usporedba TCA prosjeka do sada u odnosu na prošlu godinu:
***** 2017* 2016*YoY
pnmx 8594 5566 +53.6%
supre 8471 6212 +36.4%
Izvor:
http://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2017/07/ALLIED-Weekly-Market-Report_14_07_2017.pdf

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close