Naravno da mi je drago jer s tim potvrđuješ svoje šupačko lice.. :-))
[/quote]
Ovaj post otkriva pravo lice pojedinih forumaša…kada nedostaju argumenti i kad zavlada nervoza…onda se pišu ovakvi postovi…
A i dopuštanje ovakve komunikacije od strane moderatora još jedan je dokaz da je ovaj forum postao dno dna…
Lijepi pozdrav zajednici…
[/quote]
Iako sam u gledanju shippinga u suprotnosti sa kolegom marcipanom,ovdje se slazem sa njim.ovako pisanje i vrijedjanje kolega ne donosi nista,a doticne srozava na ulicu..molim moderatora da ovakve izjave brise.
nisam se pozdravljao, samo sam rekao da nema smisla svakodnevno visiti ovdje i drukati…
ja sam svoj viđenje iznio već ranije što se tiče shippinga i nema smisla se ponavljati…
neki su ovdje tvrdili da će bdi u vrlo skorom roku nakon kineske ng u visine…ja sam rekao da će oscilirati između 700-1200 bodova…ali da to neće uvelike pomoći brodarima u njihovom poslovanju….
uskoro će rezultati za prvi kvartal, pa ćemo vidjeti kako su poslovali…a i uskoro ćemo vidjeti gdje će biti vozarine i da li ima oporavka istih ili ne…
pitanje koje ostaje zajednici….zašto odbijanac i kratkotrajni oporavak vozarina nisu popratile uljanik plovidba i jadroplov?
ima ekipe koja svakodnevno zdušno druka za brodare i kune se u oporavak kako vozarina tako i cijena brodarskih dionica….
neka objasne zašto je jedino atpl odradila rast, dok preostala dva brodara ili stagniraju ili imaju čak nižu cijenu od one kada je bdi bio recimo na 900-1000 bodova….
eto dragi bruxe…možeš možda ti odgovoriti zašto je jadroplov na 35 kn…a nije recimo na 50?
@maratonac
tvoje podržavanje ovakvih postova govori samo o tvojoj kulturi…pardon…ne kulturi….
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Strong drybulk demand fundamentals remain intact
Chinese infrastructure spending YTD has averaged 26% above last year, a trend that we expect to continue. While 1Q17 Chinese iron ore demand strength appears to be taking a breather, fundamentals remain attractive. Even though Chinese PMI fell to a seven-year low of 50.3 in April and port inventories remain elevated, inventories have fallen from March highs. Brazilian iron ore exports fell 33.9% in April to 24.0 MT vs. March’s 36.4 MT, weakening Capesize rates, which have traded down 37% since March to $11,840/day as of yesterday. However, S11D shipments only totaled 2.5 MT in 1Q17. Given the mine’s 90 MTPA throughput, we expect that Brazilian export volumes should ramp up in the near term, taking Capesize rates higher.
A new 21.5 MTPA iron ore mine was approved in S. Australia. The $4.5b Central Eyre Iron Ore Project (CEIP) is moving forward and is expected to include a 145km rail link to the deep-water port at Cape Hardy, which is also expected to export significant grain volumes. The project has been declared a priority by the Australian government and is backed by strategic partner, China Railway Group. Financing is already in place through Chinese banks and FID is expected by year end, with construction beginning in 2018. Although not a near-term catalyst for the drybulk space, long-term demand catalysts continue to develop. We estimate that voyages from Cape Hardy to Qingdao is 8-10 days longer than the Pilbara to Qingdao route.
AXIA Capital Markets – Weekly Note, 4.5.2017.
hoj
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Oporavak je od strane optimista bio najavljen iza kineske nove godine.
Sada su odgodili pišu da će biti 9,10,11 za pola godine i tako bajke iz godine u godine a bdi i dalje nisko, domaći brodar nakon hotela nalagano prodaje i brodove a kapital se topi.
Jedno pitanje za optimiste što mislite hoćete li prije dočekati oporavak ili dokap.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Brodova je zasigurno previše i pored porasta potražnje, ali se dogodio i uragan Debbie koji je napravio poremećaj na tržištu. Početno su vozarine panamaxa na spotu naglo porasle, a zatim značajno pale. Hoće li se trenutno stabilizirati na ovim razinama ili porasti, vidjet ćemo.
Rezanje brodova se pomaklo s mrtve točke zadnjih tjedan dva dana. U idućima će se vidjeti radi li se o trendu ili iznimci. Godišnji TC za cape-ove je 16250 USD po danu, za panamaxe 11625, za supramaxe 9750, a za handyje 8000. To su relevantniji podaci za procjenu poslovanja naših brodara nego trenutni BDI za spot i znače puno bolje vozarine od prošle godine. Naravno, ako naši brodari uspiju ugovoriti brodove po takvim vozarinama. Za capeove su iznad petogodišnjeg prosjeka, vjerojatno i za panamaxe.
Radi li se pak samo o lažnoj zori, kako kaže Bimco u zadnjoj analizi, bumo vidli. I njima se dogodila ogromna pogreška, kad su procijenili da će 2015. biti godina prekretnice. Nakon toga su se posipavali pepelom, pa sad pušu i na mrzlo. Kakogod, po meni 2017. će biti bolja od prošle, a 2018. bolja od 2017. Ključno je pitanje izdržljivosti naših brodara uzevši u obzir njihova velika financijska zaduženja.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Brodolomac
Upravo tako dugogodisnje iscrpljivanje i gdje je kraj.
Što će na kraju uopće ostati od imovine od brodara?
Prije balona 2008, bdi je vukao oko 18 godina na niskim razinama od 1985.
Prošlo je 9 godina od balona 2008, može li još 9 godina i może li se povjest ponoviti i hoće li onda domaći brodar biti brzinski napucan na cijenu 1 booka?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Robinh
ne bih bio u Atlantskoj da smatram kako neće doći do skorog koliko-toliko održivog oporavka prijevoza rasutih tereta. S tim, da nitko ne može biti siguran, pošto sadašnje postupno poboljšanje fundamenata mogu pohlepnici zatući novogradnjama.
Balon je i kumovao sadašnjoj situaciji, zbog nerazumne pohlepe brodara i privatnih investitora, ali i nesmiljene međusobne konkurencije dogodila se druga krajnost prošle godine.
Kad bih znao gdje je kraj i što će biti, tada bih već imao vlastitu brodarsku tvrtku :-).
Ono što mi je još manje jasno, je što vas drži u području prijevoza rasutih tereta i na ovim temama? Forum pratim 10-ak godina, a kad sam se opekao na Belju (izbjegavanje podnošenja javne ponude za preuzimanje od strane Agrokora) i izašao s gubitkom, rasprodao sam sve iz Todexa i nisam iza toga uopće to pratio na forumu jer mi nije padalo na pamet više kupovati dionice Agrokorovih tvrtki.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Brodolomac
Problem su novogradnje i višak brodova u sektoru.
Domaći brodar je napucan na cijenu 1 booka brzinski zna se na koji način.
Cijena je u odnosu na strane brodare nesrazmjerna, misliš da naši kupci više znaju.
I što misliš ovi što održavaju cijenu na kupnji sa tisućicama da li oni vjeruju u budućnost firme, pa logično je onda da bi im bio cilj kupiti što jeftinije a ne braniti trenutnu cijenu.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Robinh,
problem sam i sam elaborirao, ali on nije statičan već dinamičan i trenutni pokazatelji govore o vjerojatnom smanjenju problema, a ne povećanju.
Nego, iz kojeg razloga brani cijena?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
Na nečiju žalost obranom cijene se smatra,kada je ask totalno šupalj,pa netko zatvori 10 tak dionica i slijedeći ask je 10 kuna viši. Da naravno da postoji stratwgija i u okrupnjavanju i o brizi za dionicu i o uapješnosti firme i o utjecaju cijene dionice kao investitorske poluge na zrcaljenje kompanije itd.
Dragi svi dobro došli u realnost i burzu,pa mada se ona zvala i ZSE.
p.s. Vjerovatno bi se ne brigom trebalo omogućiti destruktivcima i depresivcima ili daily traderima da stvaraju kaos sa dionicom vrhunske kompanije!
Dragi takvi potražite neki drugu dionicu ili promjenite ulagački habitus.
Hvala moderatoru da ne pobriše post
😃😎👍✌
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: BDI – Indikator budućnosti[/color]
vi ste puno optimističniji od mene, koji sam ipak suzdržaniji i nadam se da je to utemeljeni optimizam. Atlantsku ne poznajem iznutra, a rekao bih da ste po tom pitanju u boljoj poziciji.
Lp