Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


… from $9,750 per day to $11,500 per day in 2017 …


S obzirom da je za q1 prosjek bio oko 7800 to bi značilo prosjek za preostala tri kvartala oko 12700.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Sad će izvješća za Q1 pa ćemo vidjeti šta kažu i koje nam putokaze pokazuju za nastavak 2017 g. Vrijednost brodova kod svih naših brodara se povećava pa s tim i njihova imovina.. Panamaxi su već na 13000$ i ne zaustavljaju se, Supre već jako blizu 10000$.. JDPL uz dodatne vijesti može prirediti veliko iznenađenje..

Za pokazati povećanje vrijednosti imovine i vrijednost brodova u izvješću, potrebno je napraviti revalorizaciju imovine koja sigurno neće biti u skoro vrijeme. Možda iduće godine, zato nećemo ništa znati nego se uzdati u svoj kalkulator. A taj Jadroplov ja ne bi ni dirnuo. Moje mišljenje

jucerasnje stanje

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

By Peter Sand in Copenhagen, DK 19 April 2017

Chinas import of iron ore will continue to be a key driver for the demand growth in 2017 for the dry bulk shipping industry, alongside shipping of grains. This is emphasised by an accumulated growth rate for Q1-2017 of 9.5% compared to the same quarter of 2016. Furthermore, it is the highest imported amount of seaborne iron ore for a first quarter.

The reason for the increase in imported iron ore originates from China substituting domestically mined ore of low iron content for imported ore of much higher iron content and thereby, squeezing more domestically sourced Iron ore out of the market.

Brazil has grabbed a larger share of the growth in the Chinese iron ore import, as they have exported 12.1% more in 2016 compared to 2015… Brazil being more influential is a substantial benefit to the dry bulk shipping industry, as the Brazil-China route is the longest iron ore voyage and ties up tonnage for a longer time.

https://www.bimco.org/news/market_analysis/2017/20171904-china-import-of-iron-ore

http://finance.yahoo.com/quotes/DSX+DRYS+EGLE+EXM+FREE+GNK+nM+OCNF+SEA+QMAR+BHO+TRMD+ESEA+TBSI+TOPT+PRGN+GDOCF.pk+dnord.co+torm.co+gogl.ol+ceco.ol+bel.ol+jin.ol/view/v1?bypass=true&ltr=1

vani je potop

Pa i nije baš samo pad, Drys plus 3%, Esea plus 2%, ostali blagi minus, jedino Dsx pada više.
Ali i kod nas su brodari pali dobro jučer i danas, tako da bi sad mogli početi i oporavak, a to bi moglo sutra biti i s ino brodarima.
Razloga za pad nema, jer vozarine su sad već poprilične i brodari već ostvaruju dobit, a nakon kratke stagnacije zadnjih dana sad bi opet mogle nastaviti daljnji rast.

dsx, -11.5 %, gap down ,zivjeli

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Zmajki
Je li vam palo na pamet da bi ovoliki pad DSX-a mogao imati veze s prikupljanjem 70 mil. USD svježeg kapitala izdavanjem novih dionica, a za kupnju 3 bulkera?

Brodolomac

Naši su super rasprodali hotele, prodaju brodove a dionica raste.

Robinh
Ako me oči ne varaju, ne raste već pada.


Zmajki
Je li vam palo na pamet da bi ovoliki pad DSX-a mogao imati veze s prikupljanjem 70 mil. USD svježeg kapitala izdavanjem novih dionica, a za kupnju 3 bulkera?
dobro za tebe(valjda) da se informiras,meni to ne treba ..
ne bavim se uzrocima ,bavim se sa cijenom.

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

New Report

Close