brodari i dalje kako treba :
Capesize Market Still on Bullish Mode for the Long Term, Despite Recent Drop
v.hellenic
Dovoljna je jedna revalorizacija imovine kod brodara da im nav tj book skoci za 40%…nakon sto su cijene brodova otisle gore… Cijena jesnog bulka od 5 godina starosti je dosla al pari sa novogradnjom..
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Copper: China imported 430,000 tonnes, versus 340,000 tonnes in February
Crude oil: China imported 38.95 million tonnes, versus 31.78 million tonnes in February
Iron ore: China imported 95.56 million tonnes, versus 83.49 million tonnes in February
Soybeans: China imported 6.33 million tonnes, versus 5.54 million tonnes in February
Coal: China imported 22.09 million tonnes, versus 17.68 million tonnes in February
http://in.reuters.com/article/china-economy-trade-commodities-idINKBN17F0FH
Za dan-dva smo na x5 od najniže (100 kn). Koliko će nam trebati za idućih x5, sa 500 do 2.500 kn? :-)))
Da čujem prognoze…
2500 nebus vidio u ovom stoljecu
Za dan-dva smo na x5 od najniže (100 kn). Koliko će nam trebati za idućih x5, sa 500 do 2.500 kn? :-)))
Da čujem prognoze…
2500 nebus vidio u ovom stoljecu
[/quote]
To ti je TA pokazala?
Ovaj pada brodara dok su rasle vozarine pripisujem ekipi koja je rasprodavala brodare i ulazila u todex vjerujuci da je dno svaki dan..
Buduci da su tu osisani za najmanje 30-50%..
Njihov povratak u brodare ce dodatno dignut za 30-50% kada shvate da je parkiranje novca u todex ravno ostavljanju novcanika na ulici..
U ovoj situaciji kada se zaljuljala cijela hr ekonomija dionice koje svoj kruh zaraduju vani na svjetskom trzistu ce postati sigurno utociste… koliko god to nekima smjesno ili nestvarno izgledalo…
Čudim se da ste “zaboravili” na ovaj Graf.
Dajte malo bolje pogledajte – valjda cete prestati nakon toga uvjeravati sebe i ostale u pogrešne zaključke
Kakve veze ledo ima sa brodarima…
Ja nikog u nista ne uvjeravam….
Ovdje govorimo o brodarima ….a da su mnogi u nedostatku likvidnosti prodavali brodare da bi kupovali todex i pri tom popusili nike nista novo..
Hvatati dno trenutno na todexu mi nije zanimljivo…
Zanimljivije mi ono sto ce se uskoro poceti desavati sa pojedinim brodarima… Pod zanimljivo osim nastavka rasta vozarina i cijene brodova mislim i na jednog naseg brodara koji ce od ruznog paceta postati labud..
Za dan-dva smo na x5 od najniže (100 kn). Koliko će nam trebati za idućih x5, sa 500 do 2.500 kn? :-)))
Da čujem prognoze…
2500 nebus vidio u ovom stoljecu
[/quote]
Ako se ne varam tako govorite uvjek za svaku dionicu koju prodate sa par posto plusa… Pa onda u iscekivanju ponovne kupnje lijepite crteze i stavljate proznoze za 100 godina unaprijed..
Ako vec trejdate radite to u tisini… Jer ako se dobro sjecam vi ste na atpl 150 kn stavljali crteze da ide na 20 kuna…
Brodari su trenutno mlaka roba koja ce tek postati vruca…
Jednom revalorizacijom imovine nav tj book se mjenja za 30-40% koliko su narasle cijene polovnih brodova..
Lijepo je biti na palubi…😎👍✌
https://sputniknews.com/amp/asia/201704171052700593-china-gdp-growth-first-quarter-2017/
Velika je Azija,pa ima.još 😎
http://www.hellenicshippingnews.com/major-ports-of-india-register-6-79-traffic-growth-in-fy2017/