@tigrus
Naravno da nije zavrsila,jer u narednom periodu uz konstantni rast dolazit ce i do korkcije.
Ja se sa tobom apsolutno ne slazem..
Ali to je tvoje misljenje.
Siguran sam da ces reci iako ovo nije tema da korekcija na gradevinarima nije ni na vidiku i da recimo igh po tebi vrijedi 3000 kn…
Ja stapom nebih dotakao niti jednog gradevinca..
tigrus, jel korekcija završila ili nije djelomično se slažem ali kao i na igh netko treba kupovati od 90-105 (a već je porasto preko 60% od dna) da bi danas bio na 400 .. iako sam ga se riješio prerano kao što sam prerano i kupovao
I ja čekam korekciju na par bidova ATPL i JDPL pa nikako da dođe.. Volio bih uzet još malo pojeftino što je relativan pojam, ali možda i ne uspijem.. Šteta što kinezi slave novu godinu 15 dana, baš me zanima koliko BDI može ići dole dok to ne prođe.. Ako je direktor Jadroplova rekao da napokon očekuje pozitivno poslovanje u 1Q 2017 godine , znači da vjeruje u oporavak sektora, tržišta i bolje ugovore.. Nadam se da sadašnja cijena ATPL i JDPL nije već uključila taj pozitivni trend pa ne odradi još rasta do ljeta..
Ma sve pet tigre..
Ali ti ulazes na osnovu crteza.. Nekad pogodis nekad ne..
Ajde mi prokomentiraj oca i kako ga ja zovem “Boga” TA Elliota.
Imas gore link… Otvori… Na dnu je ispod BABE.
Taj govori vise od tisucu rijeci.
Cisti bull market.
Za neupucene rijec je od BDI indexu..
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Vidi se da su se neupuceeni u market prepali da im dionice ne pobjegnu.
Vani usa brodari rastu vec mjesecima i na jucerasnju korekciju se odmah neki hvataju i nije 10% kao sto neki karikiraju.
Ovo su ljudi koji su u drugim dionicama i koji bi se rado ukrcali u veliki vlak zvani brodari a strah ih je da im ne pobjegne.
To vam govori onaj tko ima 12 godisnje iskostvo citanja ovog foruma i procijene pojedinih piskarala ovdje
Pogotovo onih koji kupuju dionice na 15 booka kao igh pomocu tehnicke analize na ovakom plitkom trzistu i gospodina bilokapica cije prezime dolazi iz okolice Sinja i koji je jako upucen u brodski market…i govori o stvarima koje nisu tocne i o kojima veze nema… .
Bas su se nasla dva za komentirati.
Decki pogledajte ovu sliku povise… I pogledajte danas vozarine i brodske dionice.
Bit ce zanimljivo.
Masala
Budući da mi je ovaj post izbrisan sa atpl…a nemogu ga pronaći gdje je…sam sam ga sebi kopirao u word da ne pišem ponovo kao i mnogi postovi koje sam napisao i to pišući po pola sata da bi na kraju bili izbrisani.
Stoga ovim putem molim moderatora još jednom da ne obriše ovaj post zato jer smatram da je unutra sve korektno i evo sada sam ga stavio “valjda” na temu koja bi trebala odgovarati..
Je… Ja bi nadodao da me vise interesira na kolikoj ce se razini stabilizirati dugorocno…. Jer da ce sada vozarine rasti znamo svi… I to barem 60-90 dana… A onda ocekujem stabilizaciju panamaxa na 18000-20000 usd per day…. A supre 16500-19000 usd per day i prvom valu…a na jesen jos dodatnih 20-30% vise…
Zaista smatram da je doslo vrijeme jer kao sto sam vec nekoliko puta napisao i bio bezrazlozno izbrisan jos jednu losu godinu kao proslu koja je bila najgora u povjesti brodarstva gotovo svi nebi izdrzali.
A to bi onda znacio potop svjetske ekonomije i kriza takvih razmjera da ne zelim niti razmisljati..
Onda nece vise biti vazno tko je u kojim dionicama kada ce sve pasti jer ce kompletna ekonomija kolabrirati.
Ne pisem pesimisticki… Bas suprotno optimisticki… Jer inaj tko zaziva jos jednu losu godinu brodara koji cine 90% svjetske trgovine nezna sto ce se desiti i koga ce to sve povuci za sobom ako se to ovistini.
Ne zelim niti pomisljati da ce se to desiti i zato sam gotovo siguran u oporavak brodskog marketa i to streloviyo jer su gotovo svi na koljenima.. I nece ni izdrzati do kraja ove godine..
Zaloste me podrugljivi postovi koji zazivaku jos nekoliko godina ovakvog stanja na marketu a ti isti nisu svjesni da ako se to desi samo jos jednu godinu da ce sve burze i dionice ici dole tako da ce ti isti koji to zazivaju izgubiti u kojoj god poziciji da bili ili u rivp ili u jmnc..
Sve ce pasti…..
Ovaj post je samo razborito razmisljanje korisnika foruma sa iskjstvom te molim da isti ne bude obrisan jer sve sto je unutra je potpuna istina.
Unaprijed hvala
A da je tomu tako evo dokaza….i Zato Svi bi se trebali zamisliti i očekivati da će vozarine biti visoke tj. održive jer u koliko tako nebude odosmo mi u novu ali ovaj but još jaču krizu koja bi mogla izroditi puno gorih stvari od bankrota Lehman Brothersa i pada nekretnina…Jako..jako mnogo gorih stvari…A onda će dionice i tržište kapitala biti nebitno jer će sve pasti i biti će to tsunami koji će pomesti pola planete..
Ovo vam govori nepopravljivi optimista koji nevoli crnjake.,..
Hanjin drži 14,5 mlrd. dolara tereta
Neto gubitak Maerska 1,94 milijarde dolara, predsjednik uprave podnio ostavku
Neto gubitak Maerska 1,94 milijarde dolara, predsjednik uprave podnio ostavku
A ovaj gornji post je vezan na predhodni jer je ostao na prethodnoj stranici pa evo ću ga još jednom zalijepiti ovdje (vjeko molim te nemoj se ljutiti i brisati)..
Budući da mi je ovaj post izbrisan sa atpl…a nemogu ga pronaći gdje je…sam sam ga sebi kopirao u word da ne pišem ponovo kao i mnogi postovi koje sam napisao i to pišući po pola sata da bi na kraju bili izbrisani.
Stoga ovim putem molim moderatora još jednom da ne obriše ovaj post zato jer smatram da je unutra sve korektno i evo sada sam ga stavio “valjda” na temu koja bi trebala odgovarati..
Je… Ja bi nadodao da me vise interesira na kolikoj ce se razini stabilizirati dugorocno…. Jer da ce sada vozarine rasti znamo svi… I to barem 60-90 dana… A onda ocekujem stabilizaciju panamaxa na 18000-20000 usd per day…. A supre 16500-19000 usd per day i prvom valu…a na jesen jos dodatnih 20-30% vise…
Zaista smatram da je doslo vrijeme jer kao sto sam vec nekoliko puta napisao i bio bezrazlozno izbrisan jos jednu losu godinu kao proslu koja je bila najgora u povjesti brodarstva gotovo svi nebi izdrzali.
A to bi onda znacio potop svjetske ekonomije i kriza takvih razmjera da ne zelim niti razmisljati..
Onda nece vise biti vazno tko je u kojim dionicama kada ce sve pasti jer ce kompletna ekonomija kolabrirati.
Ne pisem pesimisticki… Bas suprotno optimisticki… Jer inaj tko zaziva jos jednu losu godinu brodara koji cine 90% svjetske trgovine nezna sto ce se desiti i koga ce to sve povuci za sobom ako se to ovistini.
Ne zelim niti pomisljati da ce se to desiti i zato sam gotovo siguran u oporavak brodskog marketa i to streloviyo jer su gotovo svi na koljenima.. I nece ni izdrzati do kraja ove godine..
Zaloste me podrugljivi postovi koji zazivaku jos nekoliko godina ovakvog stanja na marketu a ti isti nisu svjesni da ako se to desi samo jos jednu godinu da ce sve burze i dionice ici dole tako da ce ti isti koji to zazivaju izgubiti u kojoj god poziciji da bili ili u rivp ili u jmnc..
Sve ce pasti…..
Ovaj post je samo razborito razmisljanje korisnika foruma sa iskjstvom te molim da isti ne bude obrisan jer sve sto je unutra je potpuna istina.
Unaprijed hvala
našao sam komentar od prije 2 dana koji samo potkrepljuje moje razmišljanje o rastu brod.dionica (vozarina) , za sve imatelje /buduće kupce/i prodavatelje , malo je veći tekst , izdvajam najkraće:
With contraction in vessel supply and healthy demand growth, the dry bulk shipping market is expected to recover from 2017 onwards, according to the latest edition of the Dry Bulk Forecaster, published by global shipping consultancy Drewry
The consultancy has reported an impressive outlook for dry bulk demand coupled with a small orderbook of newbuilds as a percentage of the total fleet capacity will ensure a sustained recovery in the dry bulk market.
Earnings in the dry bulk market are expected to improve from 2017 with a narrowing supply-demand gap. Demand is projected to grow at a healthy pace of 3% while supply is expected to grow by about 1% from 2017, making the dry bulk segment an interesting market to invest in.
Drewry views the growth in demand originating from a rise in iron ore and thermal coal trade. Coal demand is expected to rise mainly from developing Asian countries including Vietnam, South Korea, Taiwan and China.
….
“The outlook for the dry bulk shipping market continues to be positive as the supply and demand gap continues to narrow. Charter rates are expected to improve for most of the dry bulk segments in 2017 with the steepest recovery expected in Capesize segment. Average charter rates are expected to rise from $8,000 per day in 2016 to $12,800 per day level in 2017 and will further improve from 2018,” commented Rahul Sharan, Drewry’s lead analyst for dry bulk shipping.
eto, nadam se da sam barem malo pomogao.