Zanimalo bi me da li doista TNPL od prije 2 dana vrijedi 50-100% više, a da su ostale brodarske kompanije fer vrednovane…hmm
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)[/color]
Meni je sve jasno, a vidim da vama nije,a ostatak flote dry bulk? Što je s dry bulkom i tamo ruže cvatu?
Imate lijepo izvješće od TNPG pa pogledajte kako je sve transparentno, sve se lijepo vidi za koliko pojedini brodovi voze.
Što se tiće ULPL izvješća, zaključite sami? I dobro pogledajte sve stavke, a ne samo zadnju dobit ili gubitak.
Zaboravio si napomenuti da brodarska zvijezda ZSE nije TPNG već stara old-fashioned Tankerska plovidba. Malo mi je žao što je uprava Tankerske odlučila firmu odvesti u netransparenst upravu u trenutku kad je dionica bila spremna na veliki povratak na zaslužene razine. Nova tankerska je zanimljiva dionica ali je i pošteno valuirana na burzi pa svaki konkretan rast cijene dionice mora imati fundementalne uzorke. TNPL je trenutno debelo podcijenjena bez obzira što je ove godine već napravila rast veći od 100%. Nadam se što prije izvještaju na stranicama Fine jer danas bi po svim fundamentima cijena dionice trebala biti iznad 2000 kn. Zato ekipa okanite se sumnjivih brodaskih firmi i proanalizirajte tankersku dok je još na 700 kn.
nastavno na post kolege graditelja..
Dali ste registrirali porast BDTI od 25% u proteklih 7 dana? 🙂
vrlo interesantno za pročitati – http://www.hellenicshippingnews.com/shippers-reap-increase-in-tanker-rates/ [hellenicshippingnews.com]
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Nije da se veselim padu ali za sada ne vidim nikakav triger da se nešto mijenja. Padajući trend i dalje postoji, nema velikih prometa (koji su često znak promjene trenda), vijesti ili naznaka bilo čega da će uskoro doći do promjene. Lijepo sam pisao na 300 kn da će ATPL još dolje ali onda su se neki vodili logikom da su ATPL i TNPL u nekoj korelaciji pa treba prodati tankersku i kupovati atlantsku. Nadam se da nisu potrošili sav keš. Jedina nada je dno prije 2-3 godine na 200 kn ali mislim da to nije dovoljno. Treba nešto konkretno. Ja i dalje pratim na pristojnoj udaljenosti. A kad se trend okrene neće mi biti žao plati 10-15% skuplje nego na dnu i udariti po asku. Loviti dno je put u propast.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Ljudi kakav je to argument ovliko brodova a 36m € na burzi? Trenutno Atlanska prema izvješaju za 1Q/2015 ima još svega 800m Kn kapirala i rezervi i kvartalni minus 45m kn ili skoro 200 na razini godine. Svaki kvartal imovina dioničara vrijedi 45m kn manje ili ovim tempom još 15 kvartala do defaulta. Zato je cijena dionice tu gdje je. Tko želi kupiti imovinu koja svaki kvartal vrijedi 5-6% manje?
Ja se pitam zašto npr. Tankerska koja svaki kvartal proizvodi sve veću dobit i koja ima sve veći book svaki kvartal se trguje isto na cijenama sličnima Atlanskoj, ispod 0.3 booka??? E, to nema nikakvog smisla i siguran sam da neće još dugo biti tako.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
graditelju, gubiš se polako, kako sad ako je po tebi vrijednost TNPL u 2014 porasla za iznos sveobuhvatne dobiti od 120m istovremeno ATPL vrijedi kvartalno 45m manje? pa valjda je onda u kvartalno porasla 40m koliko je sveobuhvatna dobit ne? [emo_plazi]
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
graditelju, gubiš se polako, kako sad ako je po tebi vrijednost TNPL u 2014 porasla za iznos sveobuhvatne dobiti od 120m istovremeno ATPL vrijedi kvartalno 45m manje? pa valjda je onda u kvartalno porasla 40m koliko je sveobuhvatna dobit ne? [emo_plazi]
nisam mislio na tečajne razlike. Tnpl proizvodi sve veći profit svaki kvartal iz redovnog poslovanja, tečajne razlike i porast vrijednosti flote su čisti bonus a Atpl proizvodi veliki minus iz redovnog poslovanja, ogromna razlika.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
ne kužim, dakle bonus se računa kad radiš profit, a kad ti je poslovanje u minusu onda ti se ne priznaje? a šta to znači sad kad u Q2 tečajne razlike budu negativne onda će se taj minus računati samo kod ATPL a ne kod TNPL, ili kako? [emo_namigusa]
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Ne kužim o čemu vi pričate. Sve je savršeno jasno, to pokazuje i cijena i trend jedne i druge dionice… Ne mislim se prepirati, svatko zna što i zašto drži, kupuje ili prodaje.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)[/color]
Evo malo usporedbe Tankerske i Uljanik plovidbe.
Netko namjerno štopa ULPL, jer da prati TNPL bila bi
bar na 350kn.
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)[/color]
Nešto se i ovdje zakočilo… Nije teško postavljat nove naloge na ask, naravno…
Nije se zakočilo kolega već MM pušta i zadnje naivce da se iskrcaju.
Al se boji spustiti naloge niže jer ovo jednostavno mora samo UP.
Evo imate usporedbu s jednom tankerskom firmom da vidite koliko su oni rasli
zadnjih 10 mjeseci. Od konačnog dna do sada rast preko 350%.
Al to je zdrav rast jer morate pogledati volumene.
Lijepo sam Vam rekao bit će ovdje raketa i točka.
Ovo nije ATPL niti JDPL koji rade debele gubitke. Pa ULPL je kumulativno
preko 30milja do sada u plusu, a na kraju godine očekujem plus preko 70milja kuna.
Upravo koliko vrijedi na burzi.
Vlak kreće, tko nije unutra shvatit će uskoro što je propustio.
Baš gledam gornje postove o ATPL i TNPL. Prošlo 5 mjeseci a ATPL sa 200 na 125 kn. TNPL se drži sasvim solidno. Podijelili lijepu dividendu i idu dalje u nove projekte, prodan jedan suexmax, ugovoreno do 4 nova, TPNG je već na 6 brodova ako dobro brojim. Vozarine rastu u oba segmenta. A kupci i prodavači? Mogli bi svi za jednan stol sjesti 🙂 Okanite se čorava posla i uložite u budućnost. Tankerska se trenutno trži na 30% NAV i to nije održivo. Isto kao što nije bilo ni prošle godine na 300 kn nije niti sada na 800-900.