Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Techman: ” Evo da ne nagadjate. http://www.pancanal.com/eng/maritime/tariff/1010-0000.html ” Ne nagađamo mi, kolega. Eto i vama za Suez. http://www.lethsuez.com/calculator_suez.htm

Sorry bilo je vezano samo na faktore za izracun troskova kanala a imao sam link Paname. Inace prosao sam oba nekoliko puta i nisu bas nesto.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Kao kopneni čovjek “hvali more drž se kraja” pokušavam pratiti vaše postove pa pitanje za Techmana i ostale – trenutno u ovom diskontu tržišta, koja je preporuka od naših plovidbenih uzdanica?

Hvala

When someone asks you a question you don't want to answer, smile and ask, "Why do you want to know?".


Kao kopneni čovjek “hvali more drž se kraja” pokušavam pratiti vaše postove pa pitanje za Techmana i ostale – trenutno u ovom diskontu tržišta, koja je preporuka od naših plovidbenih uzdanica? Hvala

Ovdje pise dosta kompetentnih ljudi i nije bas uobicajeno navijanje. Ja ti mogu kazati koje brodarske dionice ja imam u portfelju a ti donesi odluku. Odavno imam JDPL i BDSS a nedavno sam usao u ATPL. U svakom slucaju definitivno je vrijeme za kupnju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

M/V “D. DUCKLING” (52,064 DWT/Built Sanoyas Japan 2001) je prošli tjedan prodan za $68 mill.. Usporedbe radi, M/V “TARSUS” (52,180 DWT/Built Daedong 2001) je prodan u srpnju za $55 mill.

Nadalje, primjera radi, također prošli tjedan je prodan “CMB TALENT” (52,403 DWT/ TSUNEISHI 2001 ) za $54.3 mill. Kad se to usporedi s DUCKLING-om uočljiv je znatan diskont. A taj je diskont tu jer je TALENT prodan s t/c do kraja 2008 po $20,000/dnevno.

Ovo dajem kako bi se uočilo koliko “nepovoljni” postojeći tc trenutno ruši cijenu broda, i da treba paziti pod kakvim je tc-om brod kad se recimo računa NAV nekog brodara.

All shipping lanes lead to China.


M/V “D. DUCKLING” (52,064 DWT/Built Sanoyas Japan 2001) je prošli tjedan prodan za $68 mill.. Usporedbe radi, M/V “TARSUS” (52,180 DWT/Built Daedong 2001) je prodan u srpnju za $55 mill. Nadalje, primjera radi, također prošli tjedan je prodan “CMB TALENT” (52,403 DWT/ TSUNEISHI 2001 ) za $54.3 mill. Kad se to usporedi s DUCKLING-om uočljiv je znatan diskont. A taj je diskont tu jer je TALENT prodan s t/c do kraja 2008 po $20,000/dnevno. Ovo dajem kako bi se uočilo koliko “nepovoljni” postojeći tc trenutno ruši cijenu broda, i da treba paziti pod kakvim je tc-om brod kad se recimo računa NAV nekog brodara.

Ista stvar je sa Trogirom. Ako se ne varam kupljen je sa TC 16 ili 17000 do kraja godine

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

gospodo , evo cijena nafte bi mogla ići gore kako nam se približava zima !!

može li netko od forumaša prokomentirati kako će se to odraziti na naše brodare !!![smiley7][smiley7][smiley7]

Four Star General


gospodo , evo cijena nafte bi mogla ići gore kako nam se približava zima !! može li netko od forumaša prokomentirati kako će se to odraziti na naše brodare !!![smiley7][smiley7][smiley7]

Cijena nafte u dolarima

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


gospodo , evo cijena nafte bi mogla ići gore kako nam se približava zima !!
može li netko od forumaša prokomentirati kako će se to odraziti na naše brodare !!![smiley7][smiley7][smiley7]

Ako je brod kod charterera, šta nas briga. Ako je u našem društvu, ići će i vozarine gore zbog skuplje nafte.

No respect


luda krava: ” gospodo , evo cijena nafte bi mogla ići gore kako nam se približava zima !! može li netko od forumaša prokomentirati kako će se to odraziti na naše brodare !!![smiley7][smiley7][smiley7] ” Ako je brod kod charterera, šta nas briga. Ako je u našem društvu, ići će i vozarine gore zbog skuplje nafte.

Slazem se, iako je sve u dolarima kod brodara…………….

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


” Slazem se, iako je sve u dolarima kod brodara…………….

Nije. Dobavljaci kreditiraju brodove 60 dana. To je nekakav uobicajeni ciklus da se novac okrene. Opareni stalnim klizanjem dolara vise manje svi proizvodjaci i velika vecina remontnih brodogradilista je okrenula cijene u Euro.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

(Sorry my interruption, ako je netko zainteresiran za investiranje u BDI (certifikat na BDI), stavio sam ga na temi ATPL. Pozdrav.)


vipy: ” ” Slazem se, iako je sve u dolarima kod brodara……………. ” Nije. Dobavljaci kreditiraju brodove 60 dana. To je nekakav uobicajeni ciklus da se novac okrene. Opareni stalnim klizanjem dolara vise manje svi proizvodjaci i velika vecina remontnih brodogradilista je okrenula cijene u Euro.

Mislio sam vise na cijenu nafte i BDI u dolarima…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

New Report

Close