Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

2014 će brodari raditi sa plusom…a budućnost je ono što kupujemo…zar ne?
Neki zbog prodaje brodova i revalorizacije imovine bi mogli i ove godine bit blizu nuli…
Burza uvjek uračuna u cijenu slijedećih 6 mjeseci…Ciklus je počeo…po meni idu sada dvi dobre i jedna odlična godina…

A BALVANA!!! :) :) :)

7 godina pada je dosta….a likvidnost će se pojavt na većim razinama kao što je to bilo 2006 i 2007..)…
Ne predmjevam onakav brutalan rast ali svakako oporavak i neke normalne razine kako vozarina tako i brodara..

A BALVANA!!! :) :) :)

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $40005 (UP 1608)
BPI Average of the T/C routes $12845 (UP 743)
BSI Average of the T/C routes $10311 (UP 158)
BHSI Average of the T/C routes $8075 (UP 95)

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $42211 (UP 2206)
BPI Average of the T/C routes $13989 (UP 1144)
BSI Average of the T/C routes $10579 (UP 268)
BHSI Average of the T/C routes $8204 (UP 129)

http://www.dryships.com/pages/report.asp

jesu li brodari spremni za raketu? ako vozarine ovako brutalno nastave rasti, probijanjem 400 kn na atpl ima da sve podivlja.

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $40813 (DOWN 1398)
BPI Average of the T/C routes $14386 (UP 397)
BSI Average of the T/C routes $10941 (UP 362)
BHSI Average of the T/C routes $8328 (UP 124)

Kakva je danas situacija na spotu za Panamaxe, probijamo 15.000 USD
[emo_smijeh]

Kad vremena nisu bila teška i kad novaca nije bilo malo???? Tko se toga sjeća???

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $36425 (DOWN 1598)
BPI Average of the T/C routes $14388 (DOWN 48)
BSI Average of the T/C routes $11279 (UP 100)
BHSI Average of the T/C routes $8520 (UP 47)

Ja sam uglavnom u TNPL, dosta manje u JDPL i još manje u ATPL. A vi?

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

kolega vranjo, može komentar na vozarine i ugovore na 6 mjeseci, godinu, dve??

http://www.dryships.com/pages/report.asp

jel pametnije ugovoriti sad brodove na 6 mjeseci po cca 18.000$ jel to donosi dobit u poslovanju? ili se fiksirati na 12-13.000 u sljedeće 3 godine pa biti na cca nuli sa poslovanjem?

ako je 6 mjesečni ugovor na oko 18k dali će spot biti manji/veći od toga?

tko zna zašto je scraping posustao, možda jer je ekipa nanjušila da će i sa starom kramom može fino zaraditi, svi su već odavno amortizirani i izrabljeni, pa sad samo pokupit lovu,

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]

Kolega bugs, nisu svi brodari te sreće da mogu sada ugovoriti. Neki su ugovorili brodove ranije ove godine kako bi izbjegli još veće gubitke na spotu i sad moraju voziti ispod razine profitabilnosti. Inače, na platou je vidljivo da su svi FFA ugovori u crvenom. Q1 2014 za panamaxe iznosi oko 9000, dakle tko ima ugovor do kraja godine, sklapat će po niskim cijenama novi. Uz pad BDI-a već drugi dan, osnovno je pitanje može li opet krenuti up ili će se stagnacija nastaviti sve do kraja godine i cijene BPI od cca 9000.[emo_bijesan]

tu se slažemo da nisu svi te sreće da baš danas mogu sklopiti povoljne ugovore, al drugo su nagađanje, malo su u crvenom, malo u zelenom ugovori,

ne vjerujem da su potpisali dugogodišnji ugovor po iznosima koji ima donose takve gubitke i to u najlošijem preiodu za vozarine, pa onda moraš bit stvarno bud.la, a iz poslovanja prošlih godina je vidljivo da to nisu 🙂

New Report

Close