2014 će brodari raditi sa plusom…a budućnost je ono što kupujemo…zar ne?
Neki zbog prodaje brodova i revalorizacije imovine bi mogli i ove godine bit blizu nuli…
Burza uvjek uračuna u cijenu slijedećih 6 mjeseci…Ciklus je počeo…po meni idu sada dvi dobre i jedna odlična godina…
7 godina pada je dosta….a likvidnost će se pojavt na većim razinama kao što je to bilo 2006 i 2007..)…
Ne predmjevam onakav brutalan rast ali svakako oporavak i neke normalne razine kako vozarina tako i brodara..
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $40005 (UP 1608)
BPI Average of the T/C routes $12845 (UP 743)
BSI Average of the T/C routes $10311 (UP 158)
BHSI Average of the T/C routes $8075 (UP 95)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $42211 (UP 2206)
BPI Average of the T/C routes $13989 (UP 1144)
BSI Average of the T/C routes $10579 (UP 268)
BHSI Average of the T/C routes $8204 (UP 129)
jesu li brodari spremni za raketu? ako vozarine ovako brutalno nastave rasti, probijanjem 400 kn na atpl ima da sve podivlja.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $40813 (DOWN 1398)
BPI Average of the T/C routes $14386 (UP 397)
BSI Average of the T/C routes $10941 (UP 362)
BHSI Average of the T/C routes $8328 (UP 124)
Kakva je danas situacija na spotu za Panamaxe, probijamo 15.000 USD
[emo_smijeh]
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $36425 (DOWN 1598)
BPI Average of the T/C routes $14388 (DOWN 48)
BSI Average of the T/C routes $11279 (UP 100)
BHSI Average of the T/C routes $8520 (UP 47)
Ja sam uglavnom u TNPL, dosta manje u JDPL i još manje u ATPL. A vi?
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
kolega vranjo, može komentar na vozarine i ugovore na 6 mjeseci, godinu, dve??
http://www.dryships.com/pages/report.asp
jel pametnije ugovoriti sad brodove na 6 mjeseci po cca 18.000$ jel to donosi dobit u poslovanju? ili se fiksirati na 12-13.000 u sljedeće 3 godine pa biti na cca nuli sa poslovanjem?
ako je 6 mjesečni ugovor na oko 18k dali će spot biti manji/veći od toga?
tko zna zašto je scraping posustao, možda jer je ekipa nanjušila da će i sa starom kramom može fino zaraditi, svi su već odavno amortizirani i izrabljeni, pa sad samo pokupit lovu,
[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)[/color]
Kolega bugs, nisu svi brodari te sreće da mogu sada ugovoriti. Neki su ugovorili brodove ranije ove godine kako bi izbjegli još veće gubitke na spotu i sad moraju voziti ispod razine profitabilnosti. Inače, na platou je vidljivo da su svi FFA ugovori u crvenom. Q1 2014 za panamaxe iznosi oko 9000, dakle tko ima ugovor do kraja godine, sklapat će po niskim cijenama novi. Uz pad BDI-a već drugi dan, osnovno je pitanje može li opet krenuti up ili će se stagnacija nastaviti sve do kraja godine i cijene BPI od cca 9000.[emo_bijesan]
tu se slažemo da nisu svi te sreće da baš danas mogu sklopiti povoljne ugovore, al drugo su nagađanje, malo su u crvenom, malo u zelenom ugovori,
ne vjerujem da su potpisali dugogodišnji ugovor po iznosima koji ima donose takve gubitke i to u najlošijem preiodu za vozarine, pa onda moraš bit stvarno bud.la, a iz poslovanja prošlih godina je vidljivo da to nisu 🙂