1. JDPL – privatizacija je na vratima, realno je očekivati taj proces tijekom godine
2. ATPL – likvidnost, fundamentalna podcijenjenost, krajem 2012 imati će zaista respektabilnu flotu
3. ULPL – nije skupa, ali je problem nestručna Uprava, nedostatak iskustava na globalnom marketu
4. TNPL- nelikvidnost, odlična, zdrava firma ali slaba dionica
5. LPLH – previše lutaju, core bussines nema pravi status
Redosljed je napravljen isključivo za dionice ne i za firme da ne bude zabune, jer naravno da je TNPL neusporedivo bolja firma od npr.JDPL ali, po meni, puno lošija dionica
Kolega, ne razumjem ključ po kojem ste poredali brodare i koja je svrha. Dovoljno je pogledati FI za nekoliko godina unazad, fundamentalne pokazatelje i dobit ćete sliku svake od navedenih tvtki. Usput, zašto ste zaključili da je Uprava Uljanik plovidbe nestručna? Pa to je ternutno najkvalitetnija brodarska tvrtka u RH.
[/quote]
Naglasio sam d. Uprava Uljanik plovidbe više se bavi financijskim inženjeringom nego brodarstvom, što ukazuje da im core business nije jača strana, a imali su i neke teške "bisere" u poslovnim odlukama.
.
[/quote]
Gje vi tu vidite financijski inžinjering..
Dajte primjer.
Hvala
Naglasio sam d. Uprava Uljanik plovidbe više se bavi financijskim inženjeringom nego brodarstvom, što ukazuje da im core business nije jača strana, a imali su i neke teške bisere u poslovnim odlukama.
.
Gje vi tu vidite financijski inžinjering..
Dajte primjer.
Hvala
[/quote]
Možda u dokapitalizacijama? 🙂
gardist: 1. JDPL – privatizacija je na vratima, realno je očekivati taj proces tijekom godine
Prije nego sam zakoračio na ZSE čuo sam tu mantru o privatizaciji Jadroplova. Mnogi su na taj vic ošišani i danas zebu i bleje.
Gje vi tu vidite financijski inžinjering..
Dajte primjer.
Hvala
[/quote]
Možda u dokapitalizacijama? 🙂
[/quote]
Dajte malopojasnite, meni nije jasno sto je to u dokapitalizacijama financijski inzinjering…svaki dionicar je imao iste uvjete, tako da mi nije jasno sto je tu bilo sporno
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Koji brodar je najpodcijenjeniji kojeg se isplati kupiti.
sudeći po ffa danas, vozarine idu gore i danas .
http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx
Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize
Evo malo i usporedbi brodara!
ATPL debelo najniže, pa čak i nekih 12% više od DSX-a je pala.
2 hotela, 17 ili 18 brodova, poslovni objekti, novac na računu….dugovanje drastično smanjeno, uplata 6 novogradnji jednim dijelom…. mene samo zanima može li netko na papir baciti izračun BV iliti knjigovodstvene vrijednosti.
Neki dan su mnogi pisali kako se stranci trguju na 0,2booka i slično!
ATPL po mojoj nekoj računici je na 0,31 book-a, a DSX na 0,51 book-a.
Dakle, ATPL da naraste 66% izjednačila bi BV sa DSX-om.
Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize
Evo malo i usporedbi brodara!
ATPL debelo najniže, pa čak i nekih 12% više od DSX-a je pala.
Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize
Evo malo i usporedbi brodara!
ATPL debelo najniže, pa čak i nekih 12% više od DSX-a je pala.
Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize
Evo malo i usporedbi brodara!
ATPL debelo najniže, pa čak i nekih 12% više od DSX-a je pala.
Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize
Evo malo i usporedbi brodara!
ATPL debelo najniže, pa čak i nekih 12% više od DSX-a je pala.
Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize
Evo malo i usporedbi brodara!
ATPL debelo najniže, pa čak i nekih 12% više od DSX-a je pala.
Neznam tko je crtao ove grafikone, ali potpuno pogrešno i to očito ciljano. Damas se najviše isplati kupiti ULPL po 400 kn koliko iznosi i njegova nominalna vrijednost.