Kolega toknezev, koliko je mogao vrijediti ovaj brod prije 2 mjeseca, kad je prodan:
višenamjenski brod dužine 193 metra i nosivosti 24.500 DWT, 1981. godina.
8-9 milijuna $?
Otprilike, toliko bi bila cijena. Priznaj, Ist je u pitanju [smiley2]
No trebalo bi znati u kakvom je stanju sam brod što znatno utječe na cijenu polovnih brodova. Recimo, kad je ATPL kupovala Petku (ak se dobro sjećam), iako je brod bio star 7 godina, bio je u vrhunskom stanju. Kažu da su ga švicarski vlasnici predali u stanju skoro kao da je potpuno nov. I za to je ATPL platila premiju.
Takođe, na cijenu broda utječe i trajanje tc na koji je ugovoren. Brodovi istih osobina i karakteristika od koji jedan nije vezan za nikakav tc i slobodno se može ugovoriti na trenutno vrhunskom marketu, i jedan koji donosi sa sobom dugogodišnji tc (kao recimo Arena, tj Trogir od ULPL kojeg je kupila JDL) ne mogu biti jednako vrednovani.
Vezano za raspravu o konverziji VLCC u VLOC evo odlično štivo
SLK:
”
Kolega toknezev, koliko je mogao vrijediti ovaj brod prije 2 mjeseca, kad je prodan:
višenamjenski brod dužine 193 metra i nosivosti 24.500 DWT, 1981. godina.
8-9 milijuna $?
”
Otprilike, toliko bi bila cijena. Priznaj, Ist je u pitanju [smiley2]
Hehe, nije. [smiley11]
Ovaj je u pitanju: http://tinyurl.com/2lex7z
Hvala na mišljenju.
Techman: ” … Kolega uopce nije bitno da li sam ja svjestan. Bitno je da li je potez opravdan ili nije. Ponavljam brodogradilista su leglo kriminala bez buducnosti. ” Tu neman treba zatrti, bagerima poravnati zemlju i zasadit masline na njima… IMHO
Deimos ne sve pod masline. Ipak smo mi zemlja sa izvrsnim uvjetima za uzgoj banana.
deimos: ” bragoc: ” Evo ja sam iz tih krugova. Za nas stručno osoblje iz uništenih brodogradilišta Punat, V. Lenac pa i Kraljevica više nije bilo posla u primorju. Neki su otišli u Zagreb, neki u Italiju, ostali su se snašli (hrvi, burza, mirovina). Sve u svemu mišljenja sam da svatko ko ima takovu viziju razvoja hrvatske griješi! ” Kakvu viziju? ” Viziju da treba zatrti svaku firmu koja upadne u poteškoće, bagerima poravnati zemlju i pokloniti podobnima da sade masline ili grade poslovne zgrade. A radnici neka idu na trošak fondova, koje će financirati druge firme, koje će zbog toga upasti u gubitke…. Tu viziju imao je i pokojni Tuđman i ekipa ’90, pa je uništeno pola industrije.
Kolega mala ispravka. Jedna stvar je firma koja upadne u probleme. Za razliku od nje Hrvatska brodogradnja nije upala u probleme vec je u problemima zadnjih dvadeset godina. To je kronicna bolest koja ulazi u terminalnu fazu.
Svjez primjer. BIS je ponudjen posao, BIS nema kapaciteta i ponudi podizvodjacu kojeg znamo iz prosle afere, podizvodjac prihvati a onda se nadje u problemu kako to odraditi. Nakon groznicavog razmisljanja dodje do spasonosnog rjesenja. To ce napraviti BIS-Specialni objekti u 100% vlasnistvu BIS. Nadam se da me pratite. Finale je da Splitsko brodogradiliste daje posao svojoj firmi preko posrednika. Pa nema sta. Razvili su business do savrsenstva. I onda to cijela Hrvatska treba sufinancirati.
Evo radnika na djelu: PULA,11. rujna 2007.(Hina) – “Protivimo se privatizaciji brodogradilišta Uljanik, no ako se to ipak mora dogoditi, borit ćemo se za kontrolni paket dionica”, istaknuo je glavni povjerenik Sindikata metalaca Hrvatske (SMH) u Uljaniku Đino Šverko na današnjoj konferenciji za novinare u Puli. Dodao je kako će to biti po modelu 25 posto plus jedna dionica u ruke radnika kako bi se sačuvala radna mjesta i osigurala dugoročna zaposlenost. Županijski povjerenik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske Slobodan Kapor istaknuo je da je u pulskom brodogradilištu nužno povećati osnovnu plaću jer, drži on, Uljanikovi radnici uspijevaju dobiti plaću veću od tri tisuće kuna samo kada rade cijeli mjesec. Sa svega dva dana bolovanja, dodao je, plaća “pada ispod tri tisuće kuna”. Naime, u sindikatu smatraju da je osnovica od 1500 kuna bruto prenizak prag za dostizanje plaće koja bi bila primjerena za granu kao što je brodogradnja. “Pula je najskuplji grad u Hrvatskoj, a poskupljenja koja su zaredala u posljednje vrijeme dodatni su argument o nužnosti dogovaranja veće osnovice”, poručio je povjerenik Sindikata metalaca u “Uljaniku” Đino Šverko.
Platama se pozabavio izmedju organiziranja zimnice i Prvomjskog graha.
SLK: ” Kolega toknezev, koliko je mogao vrijediti ovaj brod prije 2 mjeseca, kad je prodan: višenamjenski brod dužine 193 metra i nosivosti 24.500 DWT, 1981. godina. 8-9 milijuna $? ” Otprilike, toliko bi bila cijena. Priznaj, Ist je u pitanju [smiley2] No trebalo bi znati u kakvom je stanju sam brod što znatno utječe na cijenu polovnih brodova. Recimo, kad je ATPL kupovala Petku (ak se dobro sjećam), iako je brod bio star 7 godina, bio je u vrhunskom stanju. Kažu da su ga švicarski vlasnici predali u stanju skoro kao da je potpuno nov. I za to je ATPL platila premiju. Takođe, na cijenu broda utječe i trajanje tc na koji je ugovoren. Brodovi istih osobina i karakteristika od koji jedan nije vezan za nikakav tc i slobodno se može ugovoriti na trenutno vrhunskom marketu, i jedan koji donosi sa sobom dugogodišnji tc (kao recimo Arena, tj Trogir od ULPL kojeg je kupila JDL) ne mogu biti jednako vrednovani. Vezano za raspravu o konverziji VLCC u VLOC evo odlično štivo
Toknezov ispravak. Ist je i dalje vlasnistvo JDPL.
…
Županijski povjerenik Saveza samostalnih sindikata Hrvatske Slobodan Kapor istaknuo je da je u pulskom brodogradilištu nužno povećati osnovnu plaću jer, drži on, Uljanikovi radnici uspijevaju dobiti plaću veću od tri tisuće kuna samo kada rade cijeli mjesec. Sa svega dva dana bolovanja, dodao je, plaća “pada ispod tri tisuće kuna”. Naime, u sindikatu smatraju da je osnovica od 1500 kuna bruto prenizak prag za dostizanje plaće koja bi bila primjerena za granu kao što je brodogradnja.
…
Ako je meni to jasno, uljanik ima 2800 radnika i troskove osoblja u 2006. 300 mil kn. Ili oko 9k kn po zaposlenom mjesecno? Di grijesim?
…
Svjez primjer. BIS je ponudjen posao, BIS nema kapaciteta i ponudi podizvodjacu kojeg znamo iz prosle afere, podizvodjac prihvati a onda se nadje u problemu kako to odraditi. Nakon groznicavog razmisljanja dodje do spasonosnog rjesenja. To ce napraviti BIS-Specialni objekti u 100% vlasnistvu BIS. Nadam se da me pratite. Finale je da Splitsko brodogradiliste daje posao svojoj firmi preko posrednika. Pa nema sta. Razvili su business do savrsenstva. I onda to cijela Hrvatska treba sufinancirati.
Amateri. Da vidite kako to izgleda kod nogometnih klubova, pao bi vam mrak na oci…
Toknezov ispravak. Ist je i dalje vlasnistvo JDPL.
Da, znao sam to. Mislio sam da SLK računa nav jadroplova pa se zato interesira. Nije bitno.
Ponoviti cu ovdje post kojeg sam danas stavio na forum BDSS. Katastrofa sta ljudi rade.
Quote
Ovo je nevjerovatno sta ljudi rade??? Jucer su se dionice prodavale na nivou 380-420. Cijena od 420 je 80 dolara. Ukupno je emitirano 372331 dionica sta bi znacilo da BDSS trenutno vrijedi 29.786.480,00 USD. Samo brodovi po konzervativnoj racunici vrijede preko 50.000.000,00 , plus 2 novogradnje, plus traze dva polovna broda sto znaci da imaju i casha na racunu, plus upravna zgrada na Splitskoj rivi kompletno renovirana, plus hotel u Istri. Jednom rijecju da netko dodje Batinici sa 30 milja i zeli kupiti firmu ovaj bi mu narucio psihijatra. Molim vas da ovo ne shvatite navijacki vec pokusaj da dionicarima predocim sta imaju i ne prodaju za sicu. Problem BDSS je sto nije JDD i muci nas netransparentnost. FI doznajem preko poznanika.
Unquoting
USD se na tecajnici HNB-a današnjim padom od 0,29% spustio na najnižu razinu prema kuni u zadnjih 11 godina.