Idemo malo oživiti ovu temu,brodari dolaze u fokus trgovine,koji bi mogao najviše porasti ?
1. JDPL
2.ULPL
3.TNPL
4.LPHO
5.ATPL
Po meni JDPL ,ovu dionicu će skupljati čvrste ruke sve do 300kn,do tamo je puno prostora.Drugi favorit bi mogla biti TNPL,previše je pala a igre oko Sueza bi je mogle naglo podići.
Što vi mislite ?
ATPL je probila trokut,brodari su u fokusu, mislim da bi se mogla lako dići ponovo na noge,
po mome do 950 bez problema ovih dana [thumbsup]
1.ATPL
2.JDPL
3.ULPL
4.TNPL
5.LPLH
ATPL je imala uvijek najvecu likvidnost i najbolji rast u brodara,JDPL je malo živnula…
Ulpl također polako kreće,a tnpl i lošinjska totalno nelikvidni,i mislim sa najmanjim šansama za rast bez obzira na događanja na tržištu.
1. JDPL – privatizacija je na vratima, realno je očekivati taj proces tijekom godine
2. ATPL – likvidnost, fundamentalna podcijenjenost, krajem 2012 imati će zaista respektabilnu flotu
3. ULPL – nije skupa, ali je problem nestručna Uprava, nedostatak iskustava na globalnom marketu
4. TNPL- nelikvidnost, odlična, zdrava firma ali slaba dionica
5. LPLH – previše lutaju, core bussines nema pravi status
Redosljed je napravljen isključivo za dionice ne i za firme da ne bude zabune, jer naravno da je TNPL neusporedivo bolja firma od npr.JDPL ali, po meni, puno lošija dionica
jedva našao temu …
Japan the game-changer
Japanese reconstruction could fundamentally change the outlook for bulker owners this year, according to Hellenic Carriers’ chief Fotini Karamanlis.
http://www.tradewinds.no/drycargo/578517/japan-the-gamechanger
Mislim da je prema svim pokazateljima ULPL danas brodar broj 1, JDPL je blizu nadam se da privatizacija može donijeti puno.
1. JDPL – privatizacija je na vratima, realno je očekivati taj proces tijekom godine
2. ATPL – likvidnost, fundamentalna podcijenjenost, krajem 2012 imati će zaista respektabilnu flotu
3. ULPL – nije skupa, ali je problem nestručna Uprava, nedostatak iskustava na globalnom marketu
4. TNPL- nelikvidnost, odlična, zdrava firma ali slaba dionica
5. LPLH – previše lutaju, core bussines nema pravi status
Redosljed je napravljen isključivo za dionice ne i za firme da ne bude zabune, jer naravno da je TNPL neusporedivo bolja firma od npr.JDPL ali, po meni, puno lošija dionica
Kolega, ne razumjem ključ po kojem ste poredali brodare i koja je svrha. Dovoljno je pogledati FI za nekoliko godina unazad, fundamentalne pokazatelje i dobit ćete sliku svake od navedenih tvtki. Usput, zašto ste zaključili da je Uprava Uljanik plovidbe nestručna? Pa to je ternutno najkvalitetnija brodarska tvrtka u RH.
jedva našao temu …
Japan the game-changer
Japanese reconstruction could fundamentally change the outlook for bulker owners this year, according to Hellenic Carriers’ chief Fotini Karamanlis.
http://www.tradewinds.no/drycargo/578517/japan-the-gamechanger
Potres je jednostavno preiznenadan događaj da bi se mašinerija zarade pokrenuula, trebalo je vremena da se pravi igrači nakrcaju.
Ovo je vjerojatno začetak dugih rasprava hoće li input autput prema Japanu za brodare biti negativan ili pozitivan. Za sada se zna da autoindustrija i elektronička industrija u čitavom svijetu usporavaju zbog ovisnosti o japanskim proizvodima, tako, kada ponovno prorade kapaciteti u Japanu, plus obnova, ima rezona da brodovlje bude traženo.
navodno pokretanje proizvodnje u pogođenim djelovima Japana počinje u utorak, trebati će nekoliko tjeadana da se razmaše.
jedva našao temu …
Japan the game-changer
Japanese reconstruction could fundamentally change the outlook for bulker owners this year, according to Hellenic Carriers’ chief Fotini Karamanlis.
http://www.tradewinds.no/drycargo/578517/japan-the-gamechanger
Potres je jednostavno preiznenadan događaj da bi se mašinerija zarade pokrenuula, trebalo je vremena da se pravi igrači nakrcaju.
Ovo je vjerojatno začetak dugih rasprava hoće li input autput prema Japanu za brodare biti negativan ili pozitivan. Za sada se zna da autoindustrija i elektronička industrija u čitavom svijetu usporavaju zbog ovisnosti o japanskim proizvodima, tako, kada ponovno prorade kapaciteti u Japanu, plus obnova, ima rezona da brodovlje bude traženo.
navodno pokretanje proizvodnje u pogođenim djelovima Japana počinje u utorak, trebati će nekoliko tjeadana da se razmaše.
[/quote]
Nuklearna katastrofa u Japanu i opasnost od radijacije će smanjiti potrebu za ovim oblikom energije ,ne samo u JAPANU ,što će dugoročno povečari potrebu za drugim oblicima energije što će povečati potražnju za naftom,plinom i ugljenom što bi moglo povečati potrebu za prijevozom i donijeti brži oporavak
brodara.
Nekome smrkne,nekome svane.
Naravni je zakon da se na brodarima uvijek druka u oba smjera, i ovo preddividendo vrijeme je dušu dalo za trejdanja junacima koji trguju na osnovi masovno psihololoških čimbenika. Znalo se događati slično i na drugim dijonicama ( IPKK; mundus), ali nigdje tako zdušno i konzistentno ko na brodarima.
Zato volim proljeće 🙂 !
Dakle, indexi i brodari su u zadnje vrijeme padali zbog nevolja u Japanu:
http://seebiz.eu/hr/analize/brodarsko-trziste-japanski-problemi-srezali-indekse,107731.html
jedva našao temu …
Japan the game-changer
Japanese reconstruction could fundamentally change the outlook for bulker owners this year, according to Hellenic Carriers’ chief Fotini Karamanlis.
http://www.tradewinds.no/drycargo/578517/japan-the-gamechanger
Potres je jednostavno preiznenadan događaj da bi se mašinerija zarade pokrenuula, trebalo je vremena da se pravi igrači nakrcaju.
Ovo je vjerojatno začetak dugih rasprava hoće li input autput prema Japanu za brodare biti negativan ili pozitivan. Za sada se zna da autoindustrija i elektronička industrija u čitavom svijetu usporavaju zbog ovisnosti o japanskim proizvodima, tako, kada ponovno prorade kapaciteti u Japanu, plus obnova, ima rezona da brodovlje bude traženo.
navodno pokretanje proizvodnje u pogođenim djelovima Japana počinje u utorak, trebati će nekoliko tjeadana da se razmaše.
[/quote]
Nuklearna katastrofa u Japanu i opasnost od radijacije će smanjiti potrebu za ovim oblikom energije ,ne samo u JAPANU ,što će dugoročno povečari potrebu za drugim oblicima energije što će povečati potražnju za naftom,plinom i ugljenom što bi moglo povečati potrebu za prijevozom i donijeti brži oporavak
brodara.
Nekome smrkne,nekome svane.
[/quote]
Eto, baš su tude citirali lopinu
🙂
Između ostalog reče
"One type of shipper that could benefit fairly quickly is dry bulk, the massive carriers that haul coal, iron ore, and other raw materials. The carriers include DryShips, Inc. (NASDAQ: DRYS), Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), and Genco Shipping & Trade Ltd. (NYSE: GNK)."
1. JDPL – privatizacija je na vratima, realno je očekivati taj proces tijekom godine
2. ATPL – likvidnost, fundamentalna podcijenjenost, krajem 2012 imati će zaista respektabilnu flotu
3. ULPL – nije skupa, ali je problem nestručna Uprava, nedostatak iskustava na globalnom marketu
4. TNPL- nelikvidnost, odlična, zdrava firma ali slaba dionica
5. LPLH – previše lutaju, core bussines nema pravi status
Redosljed je napravljen isključivo za dionice ne i za firme da ne bude zabune, jer naravno da je TNPL neusporedivo bolja firma od npr.JDPL ali, po meni, puno lošija dionica
Kolega, ne razumjem ključ po kojem ste poredali brodare i koja je svrha. Dovoljno je pogledati FI za nekoliko godina unazad, fundamentalne pokazatelje i dobit ćete sliku svake od navedenih tvtki. Usput, zašto ste zaključili da je Uprava Uljanik plovidbe nestručna? Pa to je ternutno najkvalitetnija brodarska tvrtka u RH.
[/quote]
Naglasio sam da je redosljed napravljen za dionice a ne za (kvalitet) firme. Uprava Uljanik plovidbe više se bavi financijskim inženjeringom nego brodarstvom, što ukazuje da im core business nije jača strana, a imali su i neke teške "bisere" u poslovnim odlukama.
Obzirom na recentna tragična događanja u Japanu i Libiji vjerujem da će brzo doći vrijeme ubrzane obnove kad će do izražaja doći brodari sa brodovima za teške (specijalizirane) terete, pa bi danas prvo mjesto djelila dionica JDPl i ATPL.