Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Pa zar nije nedavno bio mijenjan taj zakon (cca prije kojih 9-10 godina) s ciljem poreznih olakšica i u svrhu povratka svih brodova domaćih brodara pod hrvatsku zastavu? znam konkretno da je tankerska od 2000. brodove počela registrirat u Hrvatskoj.

Teorije koje su 50% vremena u pravu manje su ekonomične od bacanja novčića.


Sad mi je jasno kolega Techman , zašto ste otišli na ovu temu..od ovih fanatika na ATPL se nemre
živjeti normalno….
Hoći li hrvatski brodari registrirati dio svojih brodova pod stranim zastavama ?


Svi profitno orjentirani (privatni) da.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Na koga od nasih brodara se ovo odnosi?
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/brodari-uvodi-se-porez-prema-nosivosti-broda%2c-manji-porez-za-kadeturu,82560.html


Mogao bi cijenjeni Cap babic poceti izradu contigency plana za samoukidanje Ministarstva pomorstva.
[/quote]
Pa bilo bi najbolje da cijela Hrvatska ode pod stranu zastavu, npr. njemačku, i što bi se onda dogodilo, jedini koji se nigdje ne bi mogli zaposliti bila bi ekipa iz banskih dvora i njima nasuprot. Ostali bi se naravno uklopili u pametan sistem. Najgore što je u ovoj državi je nažalost u banskim dvorima i saboru. Gomila niškoristi a pate svi ostali zbog njihove megalomanije.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

No comment. Vaš link

Brodarski sektor najveći gubitnik na azijskim burzama

Na azijskim su burzama cijene dionica danas pale, jer jučerašnji skroman rast vodećih indeksa na Wall Streetu nije ohrabrio ulagače, zabrinute zbog usporavanja oporavka najvećih svjetskih gospodarstava.

Jučer objavljeni podaci pokazali su da američki uslužni sektor i dalje jača, no ne tako snažno kao prije. Azijske ulagače razočaralo je i to što na Wall Streetu Dow Jones indeks nije uspio zadržati dobitke od početka jučerašnjeg trgovanja, pa je njegov prvotni skok za više od 150 bodova splasnuo na 50-ak.

Japanski automobilski div Nissan Motor, koji na SAD računa kao na svoje najveće tržište, oslabio je na burzi u Tokiju za 2,5 posto. Samsung Electronics, južnokorejska tehnološka kompanija koja 83 posto prihoda ostvaruje na stranim tržištima skliznula je 0,8 posto. Sony je izgubio 1,7 posto.

Na gubitku je danas bio i brodarski sektor pa je Baltic Dry indeks potonuo 4 posto. Mitsui O.S.K. Lines je pao 2,1 posto, Kawasaki Kisen Kaisha se spustio 3, a China Shipping Container Lines je zaronio 2,9 posto. Kineske banke su također izgubile na vrijednosti. Industrial & Commercial Bank of China je oslabio 1,6 posto.

Regionalni azijsko-pacifički indeks MSCI dan je završio 0,7 posto u crvenom na 113,06 bodova. Japanski indeks Nikkei 225 je izgubio 0,63 posto, Hang Seng je pao 1,23, a kineski CSI 300 indeks je porastao 0,69 posto. Južnokorejski indeks Kospi se spustio 0,55 posto.

Na glavnim europskim burzama indeksi na početku današnjeg trgovanja padaju. Londonski indeks FTSE 100 je trenutno u minusu 0,94 posto, frankfurtski se DAX spustio 0,59, a pariški je indeks CAC 40 na gubitku 0,97 posto.

poslovni dnevnik

moji postovi su moje osobno mišljenje,nisu investicijski savjeti niti poziv na trgovanje dionicama!!!

http://www.economist.com/blogs/newsbook/2010/07/shipping_rates_slump

http://www.poslovni.hr/vijesti/uvodenje-tonnage-tax-sustava-za-hrvatske-brodare-u-medunarodnoj-plovidbi-157667.aspx
Evo novih troškova.
E sad, trebao bi nam neki porezni stručnjak da nam objasni kako će se to npr. odraziti na TNPL koji praktički svaki brod ima registriran kao zasebnu firmu negdje u Liberiji ili tako nešto. Ako ih u takvom slučaju ne mogu oporezivati, onda očekujem masovni egzodus preostalih hrvatskih brodova u jeftinije i toplije krajeve.

Ako je suditi po danasnjem naglom skoku DRYS, trebalo bi i nasim brodarima osvanuti…

šta je sa ovom temom? zašto je krepala?

politička kriza i prosvjedi u egiptu, nema interneta u cijeloj zemlji, zvecka se i oružjem a upravo gledam kako neki analitičari najvaljuju mogućnost zatvaranja suezkog kanala. za brodare dobra vijest

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


politička kriza i prosvjedi u egiptu, nema interneta u cijeloj zemlji, zvecka se i oružjem a upravo gledam kako neki analitičari najvaljuju mogućnost zatvaranja suezkog kanala. za brodare dobra vijest

A s ovim vozarinama su došli do samoga ruba provalije, ako ovo potraje samo najbolji će ostati a mnogi će staviti ključ u bravu.

Lijep pozdrav sindikalnoj organizaciji kako predsjedniku tako i svim članovima.

Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Ne mogu ne napisati, slušam neki dan uvaženog Krunu Peronju kako se hvalisa uspjesima Jadroplova od 2003 i ogromnoj dobiti koju ostvaruje i uz to je u većinskom vlasništvu države. Nazove ga jedan mali dioničar i pita Krunu kao malo dijete iskreno i pošteno, a zašto nema dividende kad je tako ogromna dobit gospodine predsjedniče nadzornog odbora, i zašto je smijenjen direktor kad ostvaruje dobit kako ste rekli na svjetskom tržištu kapitala a ne u Hrvatskoj. Ovaj se malo lecne ali kao pravi HDZ-kadar brzo se snađe i reče da dive nema jer da sa dobiti pokriju ogromne gubitke koji su nastali od prije 2003 a da su direktora smijenili jer da je tako odlučila vlada tj naša glavna pastirica. Želim Jadroplovu sve najbolje jer jedu isti kruh sa sedam kora ali tamo se jasno vidi u čijim džepovima završava dobit.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

New Report

Close