Bez konkurencije kao brodar.nadajmo se da će i PR biti bolji.Tada bi 2.500 bilo lako dostupno.
Nažalost, sumnjam da će PR biti na razini ATPL ili ULPL.
Ovim načinom privatizacije uprava i radnici sami drže praktički 85% firme. Da bilo tko od nas ima 85% udjela u jednoj firmi, sigurno ga i ne bi toliko bilo briga za burzu, izvješća, vanjske investitore kad su praktički cjelokupni vlasnici, pa im manjina od 15% takoreć smeta. Situacija je dijametralno suprotna kod recimo Atlantske ili Uljanika. Normalno je da njihove uprave moraju biti na "ti" sa burzom, investitorima i fondovima, jer im igra ulogu cijena dionice, pa se eventualno jednog dana mogu time i okorsititi na način da prodaju svoje udjele, stave šolde na banku, oroče i dignu sve četri u zrak.
Meni je jedino ža što Mustać i ekipa iz uprave i NO stavljaju u isti koš ostale dioničare tankerske, praveći se neprikosnovenim vlasnicima. Znam da nitko od njih ne čita ovaj forum, ali gospodo draga treba unaprijediti odnos sa ostalim dioničarima jer Tankersku nisu stvorili ni Stanko Banić ni Ive Mustać već mnogobrojni pomorci i ostali kadrovi vezani uz brodove, što će reć, naši didovi i očevi.
Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
Ukupno zaduženje Jadroplova je 150 milijuna kuna a imaju 110 miljuna keša na računu. [thumbsup]
Uljanik plovidba ima ukupno zaduženje od 1 Milijarde kuna a ima 50 milijuna keša na računu.[shocked]
Kako netko u ovoj situaciji može kupiti ULPL umjesto JDPL je stvarno misterija.Ovdje se mirno spava sa odnosom dug na kapital od 25% . Zato ako opet dođe do produbljivanja krize Jadroplov ne može propasti da hoće a ovi drugi propadaju u roku odmah.
A da ne pričam o privatizaciji….
Nadam se da će PBZ mirovinac početi uviđati svu podcijenjenost oovg bisera od dionice i početi ozbiljno skupljati na ovim razinama koje su stvarno smiješne
Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
Ukupno zaduženje Jadroplova je 150 milijuna kuna a imaju 110 miljuna keša na računu. [thumbsup]
Uljanik plovidba ima ukupno zaduženje od 1 Milijarde kuna a ima 50 milijuna keša na računu.[shocked]
Kako netko u ovoj situaciji može kupiti ULPL umjesto JDPL je stvarno misterija.Ovdje se mirno spava sa odnosom dug na kapital od 25% . Zato ako opet dođe do produbljivanja krize Jadroplov ne može propasti da hoće a ovi drugi propadaju u roku odmah.
A da ne pričam o privatizaciji….
Nadam se da će PBZ mirovinac početi uviđati svu podcijenjenost oovg bisera od dionice i početi ozbiljno skupljati na ovim razinama koje su stvarno smiješne
Jadno kolega [embarass] Drukanje po jednom brodaru u korist drugoga, pa to je kategorija ala lopina.Zasto ulpl posluje pozitivno usprkos krizi dok drugi imaju gubitke? Brodari imaju lako utrzivu imovinu, pa mislim da se ne treba bojati.Recimo nisi spomenuo prosjek starosti brodova u floti jadroplova.Nisi spomenuo ni dividende koje jadroplov daje, a vidim da se nisi pohvalio ni sa odlicnim izvjescem.
Slazem se u potpunosti, jedino bi tnpl dao izmedju 1700 i 1800
[/quote]
ULPL 780 LPLH 170 780:170 =4 četiri puta skuplja
Kako vi mislite da ULPL sa flotom od cca 350.000 DWT/od toga 4 tankera kojima ne cvetaju ruže i tri bulka/,može zaraditi četiri puta više od LPLH sa sedam bulkera kojima dobro ide/Ok dva puta,jer pola brodova pripada manjincima/ sa cca 240.000 DWT.ULPL treba servisirati dugove od
mislim 800 mil kn,a LPLH cca 300,ok 150 pola manjincima.To jednostavno nije realno moguće.
Mislim da ćemo to već vidjeti na prvom kvartalnom izvješču 2010.
ULPL je sa ovakvom dobiti ostvaruje cca 11 kn dobiti po dionici.
Analogno ovoj vašoj tvrdnji LPLH bi trebala ostvariti 3,75 kn po dionici].Mislim da će biti više od 10.Kada dođe izvješće to ću vam prezentirati,ako bude više a i ako bude manje.[/u]
Ovaj omjer između ULPL i LPLH fundamentalno precjenjuje ULPL više od dva puta ,što ne znaći da cijena dionice
neće biti u tom omjeru.Ovo je ZSE bara.Razočaran sam da lupetate ovakve nebuloze,jer ste dobar
poznavalac brodara.
Usporedbom ostvarenog prometa po dionici došli bi do još drastičnijih razlika na štetu LPLH.
Pa nije valjda da ULPL plovi na nekim drugim morima.
[/quote]
Kolega lopina kad će prezentacija izvješća LPLH i najavljene dobiti sa vaše stane od barem 10kn po dionici,koliko ste samo postova napisali u vezi Atpl i lošem izvješću a sad vas nema ni čut,i onda kažete da ne drukate [bye]
Kolega Malibu zar niste primjetili da odavno nisam ništa napisao protiv ATPL,a osnovni razlog je veliki rast vozarina kao i pad cijena nafte što garantira da će drugi kvartal biti pozitivan,a naročito s obzirom na prodaju Zagreba što će dodatno povečati dobit,istina jenokratnu.
Dakle,u drugom kvartalu ATPL će poslovati pozitivno i zato neću pisati protiv.
Ali LPLH će poslovati još pozitivnije,iako kod LPLH rast US$ loše utjeće na bilancu,jer se tečajne
razlike po kreditima prikazuju kao troškovi,a istovremeno se ne revalorizira vrijednost flote.
Prošle godine su ostale djelatnosti u LPLH ostvarile dobit od cca 2mil kn u prvom kvartalu..Ove godine gubitak
i u ostalim djelatnostima.Gube u svim djelatnostima kao i ATPL.
Istovremeno manjinski kapital povećan za cca 10 mil kn u odnosu na 31.12.2009.
Neka ćudna knjigovodstvena kozmetika istovremeno smanjila kapital holdinga za 2 mil kn.Isparilo
desetak miliona kn.I sa ova dva iz ostalih bi bilo očekivanih 15 i 20 kn po dionici.
Trebalo bi napraviti detaljnu analizu bilance LPLH.
Ipak koeficijent likvidnosti za LPLH iznosi vjerovali ili ne:
144.584:33.675=4,29-preko 50% pad kratkoročnih obveza
Istovremeno su dugoročne investicije cca 15 mil kn izvršene iz vlastitih sredstava,jer nije uzet ni jedan novi kredit što je vidljivo iz novčanog tijeka.
Do povečanja dugoročnih obveza je vjerovatno došlo zbog rasta US$ i tu je glavni razlog rasta
dugoročnih zaduženja i "gubitaka" u brodarsstvu.
Dakle,bez knjigovodstvene kozmetike izvrsno izvješće.Prodaja Rijeke nije evidentirana i
to će biti provedeno tek u drugom kvartalu.
Dakle,nakon dobrog prvog kvartala možemo očekivati izvrstan drugi.Velike vozarine i pad cijena nafte će imati veći pozitivni utjecaj na LPLH u odnosu na sve ostale naše brodare s obzirom na to da su brodovi Lošinjske plovidbe uglavnom na spotu.I rast US$ će i pored negativnog utjecaja
knjigovodstvene kozmetike će napumpati ovu dobit.
LPLH ću dokupljivati ako lizne 140,a možda i više ako se situacija na ZSE poboljša.
Kolega lopina evo vam jedan info u vezi Rijeke,negdje na pola stranice pod Secondhand Sales,Roros
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/intermodal_weekly_17-2010.pdf
Ovaj link mi je bio koristan, ali više ne radi:
http://www.exchange.imarex.com/bdi-futures-closing-prices/category1048.html
Imate li neku drugu sličnu stranicu?
ZSE je ciganska burza.
Cigo se raduje kada je kiša,jer poslije kiše dolazi sunce.
Tako i naši brodari bolje kotiraju što cijena nafte više raste,a BDI/BPI,BSI,BHSI/što više pada.
U zadnjae tri sedmice BPI je pao lijepih 23%,a ATPL stoji kao stina.A ULPL raste,iako je ULPL na
dugoročnim ugovorima pa ove oscilacije i ne utječu kratkoročno.Ali ne kupujemo li mi
budućnost.
LPLH je malo otklizala,a i treba s obzirom na vozarine i cijenu nafte zadnjih dana.Ali zato nije rasla
kada joj je sve išlo u prilog.I zato je i dalje najpodcijenjeniji brodar bez obzira na trenutnu lošiju
situaciju.
Brutalni kapital odlučuje.Glago onima koji su blizu brutalnom kapitalu.On zna gdje će dionica.
Na koga od nasih brodara se ovo odnosi?
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/brodari-uvodi-se-porez-prema-nosivosti-broda%2c-manji-porez-za-kadeturu,82560.html
Na koga od nasih brodara se ovo odnosi?
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/brodari-uvodi-se-porez-prema-nosivosti-broda%2c-manji-porez-za-kadeturu,82560.html
Pa naravno da sve treba uništiti. Samo sam čekao kad će se kreteni toga dosjetiti. Treba ubit Hrvatsku zastavu. Uvođenjem tonnage tax Hrvatski privatni brodari ce napraviti flag out i otici pod zastavu gdje nema takse. Ostavit ce jedan brod na Hrvatskoj zastavi kako bi se deklariraki kao Hrvatski brodari ako odluće nešto gradit u Hrvatskoj i koristiti povlastice. Kad god naša domaća pamet počme mislit proizvede g…o. Njemci su imali jednu od najvecih flota pod stranom zastavom i za državu od toga niš koristi. Odlučili su uvest oslobađanje od poreza ali su to i uvjetovali. Jedan uvjet je bio da se brodovi vode iz Njemačke (zaposljavanje) Drugi je uvjet bio da su par ključnih pozicija na brodu morali biti Njemci (opet zapošljavanje) a zatim je došao i fiskalni efekt (takse i naknade zastave). I kakav je bio odaziv? Masovni povrat pod Njemačku zastavu. I sad umjesto da učimo od pametnijih naša pamet (ja je zovem sa greškom) donosi odluke u korist svoje štete. [cry] Mogao bi cijenjeni Cap babic poceti izradu contigency plana za samoukidanje Ministarstva pomorstva.
Sad mi je jasno kolega Techman , zašto ste otišli na ovu temu..od ovih fanatika na ATPL se nemre
živjeti normalno….
Hoći li hrvatski brodari registrirati dio svojih brodova pod stranim zastavama ?
ZSE je ciganska burza.
Cigo se raduje kada je kiša, jer poslije kiše dolazi sunce.
ne, nego jer ima pun tamić kišobrana.
iza lakoće postojanja stoji planiranje i priprema. [thumbsup]