Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Nekako mi je ova amortizacija velika, može li neki ekonomista to obrazložiti, malo sam pogledao amortizaciju ULPL i amortizaciju ATPL nekako je ogromna razlika.Dali povečanjem amortizacije smanjuje dobit, a ujedno i puno manji porez Šukiju. Komentari stručnih osoba.
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Nekako mi je ova amortizacija velika, može li neki ekonomista to obrazložiti, malo sam pogledao amortizaciju ULPL i amortizaciju ATPL nekako je ogromna razlika.Dali povečanjem amortizacije smanjuje dobit, a ujedno i puno manji porez Šukiju. Komentari stručnih osoba.
Naravno
medjutim, u krivu ste glede amortizacije ulpl i atpl
Atpl ima vecu amortizaciju jer ima i vecu flotu, noulpl amortizira brodove brže nego atpl..
I brodaje te brodove kada su vozarine na vrhuncu, a kupuje na dnu…
Za razliku od atpl koja narucuje CAP-ove na bdi-u od 10 000 [bye]
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Nekako mi je ova amortizacija velika, može li neki ekonomista to obrazložiti, malo sam pogledao amortizaciju ULPL i amortizaciju ATPL nekako je ogromna razlika.Dali povečanjem amortizacije smanjuje dobit, a ujedno i puno manji porez Šukiju. Komentari stručnih osoba.
U pravu si. Smanjuje se dobit, ali to je obračunska stavka koja nema za posljedicu i smanjenje novca i novčanih ekvivalenata. Prilikom prodaje broda koji je i imovina i roba stvaraju se prihodi kao razlika prodajne vrijednosti i neamortizirane vrijednosti. Tek tada Šuki trlja ruke jer se povećava dobit.
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Nekako mi je ova amortizacija velika, može li neki ekonomista to obrazložiti, malo sam pogledao amortizaciju ULPL i amortizaciju ATPL nekako je ogromna razlika.Dali povečanjem amortizacije smanjuje dobit, a ujedno i puno manji porez Šukiju. Komentari stručnih osoba.
Naravno
medjutim, u krivu ste glede amortizacije ulpl i atpl
Atpl ima vecu amortizaciju jer ima i vecu flotu, noulpl amortizira brodove brže nego atpl..
I brodaje te brodove kada su vozarine na vrhuncu, a kupuje na dnu…
Za razliku od atpl koja narucuje CAP-ove na bdi-u od 10 000 [bye]
[/quote]
Ma slažem se ja s tim ali, ispada da su poslovali s gubitkom, a imaju više love nego prije (a da nisu ipak malo ušminkali tu amortizaciju)
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Nekako mi je ova amortizacija velika, može li neki ekonomista to obrazložiti, malo sam pogledao amortizaciju ULPL i amortizaciju ATPL nekako je ogromna razlika.Dali povečanjem amortizacije smanjuje dobit, a ujedno i puno manji porez Šukiju. Komentari stručnih osoba.
Svaka firma svojim računovodstvenim politikama utvrđuje amortizacijske stope. Međutim, zakonodavac je predvidio najviše porezno priznate amortizacijske stope za svaku pojedinu vrstu dugotrajne imovine. Dakle, ako firma primijeni amortizacijske stope veće od zakonskih, ona ih knjiži u troškove amortizacije ali na razliku između primijenjenih i porezno dozvoljenih amortizacijskih stopa plaća porez na dobit.
Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
Smisao amortizacije je da sačuva sustancu tvrtke za duži period poslovanja i pokrene novi investicijski ciklus. Kako kažu bankari nije sve u novcu (dobiti) nešto je i u imovini [smiley]
Što se tiče aviona, oni su suport hotelima sa 5 *, jer teško bi netko putovao na exclusive resort automobilom. Ako ga poželi uzet će rent-a-car.
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
Evo malo podatak, VRLO VRLO vrijednih
OVDJE JE IZEUZETNO SVE DETALJNO NAPRAVLJENO
http://www.limun.hr/UserDocsImages/ULPL%20Update%20final.pdf
Hvala Delux, ali mislim da Lopina ipak ima bolje analize [lol]
[/quote]
Flota se ne povečava prodajom,nego kupnjom brodova.
Brodovi koji donose dobit se prodavaju zbog nelividnosti.
Najava emisije korporativnih dužničkih papira,što će povečati troškove kamata je dokaz da banke nisu voljne dodatno kreditirati ULPL.Zašto?
Zašto je svaki brod posebno poduzeće.Da u slučaju da neki brod ide na bubanj i cijela firma ne ide na bubanj.Mislite,da strani investitori rado daju kredite takvim firmama.
Dobit od 6 do 7 mil kn sada,u prošlom kvartalu čak i gubitak ne daje velike nade da će dobit rasti,
te bi ta ciljana cijena od 760 kn po dionici mogla biti samo želja.
Bio bi zadovoljan da mi se svi vlasnici podruguju i to nakon boljih poslovnih rezultata.
[/quote]
hebate lopina koji si ti znalac……pa na svakoj temi si strucnjak ….. [rolleyes]
[/quote]
Nisam stručnjak,samo imam zdrav razum.Znam čitati brojeve.Bistro oko,kako kaže narod.
Nemam ništa ni protiv jedne dionice,ni protiv ULPL,ni ATPL.Ali ako su skupe kao ATPL onda ronjigam.Čak smatram da je ATPL u ovom trenu precinjena u odnosu na ULPL barem za 30 do
40%,ali to ne znaći da neće biti i precijenjenija.Ipak je ULPL najzaduženiji od svih hrvatskih
brodara,a tko je dužan i za Božić je tužan.
Pa upravo zbog zaduženosti i postoji ovako veliki diskont u odnosu na ATPL.
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
Lopina…………..
Oni sve svoje dugove uredno servisiraju i u vremenima najveće krize su poslovali sa gubitkom……..
A kako se tržište bude oporavljalo bit će i plus veći………..
Ova analiza od ERSTEA je napravljena vrhunski………..
A to da je ULPL podcjenjena zbog toga je……….po meni i 50 % u odnosu na ATPL………ali ta zadušenost je debelo uračunata u cjenu…………..
Ja se ne bojim za ULPL jer sam siguran da uz ovakovu upravu možemo samo rasti i širiti flotu…….
A oni će povećanje temeljnog kapitala riješit kroz još jednu…kažu jako skoro…dokapitalizaciju…
Još jedan razlog zašto je kupovina ulpl trenutno br.1 od svih brodara…………
jednini daju najveću dividendu………..
jdpl i lplh je upoće ne daju………
Pogledaj malo ovo od ERSTEA……………
Po meni je ULPL najbolja kupnja u ovom trenutku jer uza svu zaduženost ima najveći potencijal rasta……i najbolji je brodar na zse……..
Pa svi su radili sa gubitcima u krizi osim njih……….
Lplh je možda trenutno u boljoj situaciji ali im je flota prestara i za godinu dvje to će se osjetiti itekako………
Jdpl –privatizacija je jedino što ih može spasit jer ovo što uprava radi od jdpl i kako spšašava državni proračun je nevodi nigdje………po meni u odnosu na poslovanje i upravu precjenjena u odnosu na ulpl 20%………….
O atpl neću pričati jer samim time što se održava na 1000 sve govori………. Evo kako ja VIDIM SITUACIJU…………KAKAV BI BIO REALAN OMJER CJENA uračunavajući sve pokazatelje i trenutno stanje te projekciju budućnosti i budućeg stanja na marketu i podmirivanja svojih obaveza………. ULPL-………….. 730-780
Da nije fondova već odavno bi bila na 700 kn………što je u ovom trenu realna cjena…..n
Moje viđenje trenutnih fer cjena:
ATPL…………….750-800
JDPL………… 150-170
LPLH…………….140-150
TNPL…………….1550-1700
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
ivano7@svaki cigo svoga konja hvali….. [yawn] nemam niti jednu od navedenih
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
Prvo cigo nisam………..
Ovo nije hvaljenje ili kuđenje nego moje viđenje………….
Ako ti to smatraš hvalom i to povezuješ sa ciganima i konjima onda si kolega dragi falio ne planetu nego sunčev sustav…………..
Ja ulažem na osnovu svojih saznanja računica i predviđanja,,,,,,……….
Dakle moje mišljenje…………
Ako neki to drugačije shvaćaju njihov problem………..
Ja znam da ću na ULPL zaraditi puno više nego recimo na JDPL ili ATPL…………….
Premješteno iz teme: ULPL (Uljanik plovidba d.d.)
Dakle mene interesira potencijalni rast uz što manji rizik iako rizik uvjek postoji…………
Možda je u ovom slučaju i velik iako su ovi iz erstea naveli da je srednji što je za ULPL u ovakovom trenutku sa ovakvim stanjem ravno mizeriji od rizika……………..
ULPL-………….. 730-780
ATPL…………….750-800
JDPL………… 150-170
LPLH…………….140-150
TNPL…………….1550-1700
Slazem se u potpunosti, jedino bi tnpl dao izmedju 1700 i 1800