Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)
okrenite se tnpl, vidi se ko ima iskustva u brodarskom biznisu
Tnpl je jedini pravi brodar u Hrvatskoj a i šire. Sve drugo je samo životarenje. Tnpl ima 45% brt svih prodara u Hrvatskoj!
A tek objašnjenje "zbog relativno niskih vozarina na svjetskom tržištu", tko je ovdje lud.
[/quote]
Ne likujem.Najgori menađment,najgori poslovni rezultat od svih brodara..Za mene neugodno iznenađenje.Očekivao sam pozitivnu nulu.
A što su dokovali sada,a ne kada su vozarine bile nisko kao što je napravila LPLH.
LPLH će vjerovatno imati pozitivno poslovanje iako će je ubiti negativne tečajne razlike.Ipak da jedna LPLH sa starim kantama bolje posluje od ATPL.
Drukeri i inseideri su se iskrcali ,a vi mali ste ponovno izgorili.
Još jedanput potvrđeno pravilo,da fundamentalno precijenjena dionica ne donosi dobit.
Ne razmišljajte,nego RiZ.Veliki neka se misle kako će se izvući.
[/quote]
daj ne govori gluposti.
[/quote]
Ovo je već šesti kvartal u nizu sa gubicima u brodarstvu ATPL.To je vrlo ozbiljno.
Ja kupujem dobit ,a ne gubitke.
Volio bi da sam bio u krivu.Većina smatra da ja ne volim ATPL.Ne volim precijenjene firme koje stvaraju gubitke u dužrm vremenskom razdoblju.
Katastrofa.
Tnpl je jedini pravi brodar u Hrvatskoj a i šire. Sve drugo je samo životarenje. Tnpl ima 45% brt svih prodara u Hrvatskoj!
To je sigurno.Kamate na kredite su im najmanje od svih brodara.Ne više od 2% godišnje.
ATPL plača kamate blitu 5%.,a to pokazuje koliko lošije kotiraju od TNPL.Ali TK to ne priznaje.
Po ovom pokazatelju LPLH je bolja od ATPL,a ULPL najgora jer je prezadužena.ULPL izdaje
blagajničke zapise sa daleko većim kamatama,a morala je prodati i brod da bi bila likvidna.
TNPL je priča za sebe,jača od svih ostalih skupa,ali PR iz starog vijeka.I zato cijena dionice stoji.
Rekao je jedan moj prijatelj da je TNPL tamnica novaca.
ATPL nema više gubitaka u osnovnoj djelatnosti tj. pomorskom prijevozu…
gubitak je u turizmu zbog pripreme sezone i u avio prijevozu … prema tome kod usporedbe treba biti pošten pa uspoređivati samo pomorski dio ATPL
jel to pošteno Lopina? tko još od brodara u RH ima 3 hotela u Dubrovniku i Avio kompaniju? budite objektivni kad pišete i odvojite poslovanje koje ne predstavlja osnovnu djelatnost.
kolega lopina toliko se trudite diskvalificirati ulpl, no teško će vam to proći. A sa druge strane kupujete dionice koje su na rubu propasti nadajući se da će te nešto ušićariti
ATPL nema više gubitaka u osnovnoj djelatnosti tj. pomorskom prijevozu…
gubitak je u turizmu zbog pripreme sezone i u avio prijevozu … prema tome kod usporedbe treba biti pošten pa uspoređivati samo pomorski dio ATPL
jel to pošteno Lopina? tko još od brodara u RH ima 3 hotela u Dubrovniku i Avio kompaniju? budite objektivni kad pišete i odvojite poslovanje koje ne predstavlja osnovnu djelatnost.
lopinjo ima jednu specifičnu mjericu za objektivnost koja je baždarena tako da lošinjsku plovidbu koja je imala katastrofalnu 2009 uspoređuje s atpl (to je ko da usporediš nk dragovoljac s fc totenhemom s osnove da i jedan i drugi igraju nogomet) . kada radi te usporedbe onda izdvoji samo poslovanje brodarskog sektora u kvartalu koji mu ide u prilog – u ovom slučaju to je 4Q , a ostatak holdinga (jer lošinjska to jest) nije bitan u analizi jer je uzrok gubitaka u poslovanju . e moj lopinjo vidila žaba di se konji kuju pa i ona digla nogu . a to da ti ne kupuješ gubitaše mi je stvarno novost [lol] , a šta bi sa elektroprometom , đakovštinom , pounjem svojedobno [lol] , ne da mi se dalje nabrajat .
ovo s atpl-om je postalo stvarno degutantno s tvoje strane . neću dalje jer smo u nekim istim dionicama , a tamo je lopinjova mjerica za objektivnost pomaknuta u pravom smjeru [wink]
JJURE
Još nije izašlo izvješće za LPLH.S obzirom da LPLH ćini otprilike trećinu flote ATPL,da ima turistički
biznis kao i ATPL,da ima i brodogradnju ove dvije dionice su idealne za usporedbu bilo bi logično
da LPLH ostvari trečinu gubitka ATPL tj.otprilike 6 mil kn.Od toga 3 mil.holdingu ,a 3. manjincima.
Iako nemam nikakve inseid informacije ,iako znam da LPLH prikazuje lošije poslovne rezultate
kada tečaj US$ raste ,a u zadnjem kvartalu tečaj US$ je 7% veći usuđujem se da će LPLH imati barem 10 kn dobiti po dionici,a to bi opravdalo
cijenu od 400 kn po dionici.Fundamentalno LPLH na 400 ATPL na 1.000.I to je realnost.
Za dva dana ćemo vidjeti da li sam bio u pravu.
Nemam ništa protiv ATPL.Ali protiv uprave koji je ATPL pretvorila u tvornicu gubitaka svakako.
Svi brodari su robovi loših poslovnih rezultata ATPL.
lopinjo , jednom ti je čini mi se governor ukazao na pogrešan pristup kod tvojih analiza koje se temelje na prekratkom tajm frejmu . meni fi1Q uopće ne izgleda loše , u čemu je problemn – prihodi lagano rasli, kratkoročne obveze znatno manje , keša na računu 300 milja , rashodi smanjeni . konsolidirano je u minusu iz razloga koji su jasni i budali . gubitak rade avioni i hoteli , al u iduća dva kvartala će i ova dva segmenta uprihodit dovoljno da pokriju svoje rashode , a šta ćemo onda . brodovi će u narednom periodu na vakim vozarinama donosit značajniju dobit i onda dolazimo do onih prognoza našeg ante o 20-ak milja usd do kraja godine [cool] . iskreno meni se ne sviđa ova diverzifikacija naročito avijacija , ja bi to davno prodo pošto poto , al oće ante u avijatičare pa šta ćeš [lol] .
e da zadržana dobit miljardu kunjerosa [cool]
Uprava ATPL već duže uporno vuče krive poteze(nekoliko njih se uporno spominje na temi ATPL, pa ih neću ponavljati). Ono što mene brine kao dioničara ATPL je ovaj turističko-avionski biznis. Neki te gubitke uporno odvajaju iako se minusi nadoknađuju iz zajedničke kase. Povrat investicije u hrv. turizmu koji traje 2mj godišnje je jedno 100god. Avioni moraju letiti svaki dan, cijeli dan a ne dovesti grupu njemačkih turista jednom tjedno….. U upravi sjede svi neki kapetani, trebali su se držati struke.
Mislim da ću sačekati izvještaje i drugih brodara,a onda pomalo naći novog favorita među brodarima.Uprava ATPL me uporno razočarava.
meni uopće nisu jasni ovi njihovi potezi, drži se biznisa, a ne ovo šaranje sa turizmom-avio biznisom i stvaranje gubitaka od 18-20 miliona.