Izgleda da su prodani: FR8ADRIA $26,5m, PRIDE $8,5m, MONTE CARLO $35,0m
FR8ADRIA Uljanik plovidba
PRIDE Jadroplov
MONTE CARLO je brod koji su njemci naručili od 3 maja pa su odustali,3 maj ga je prodavao za 35mil. eura a na kraju ga prodali kinezima za 35mil. dolara
ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.
Kratkorocna likvidnost za brodare je potpuno nobitna jer imaju lakoutrživu imovinu
ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.
Kratkorocna likvidnost za brodare je potpuno nobitna jer imaju lakoutrživu imovinu
[/quote]
Da,ali za prezadužena firmu kao što je ULPL kratkoročna likvidnost postaje dugoročni problem.
Komercijalni zapisi i eventualna dokapitalizacija rješavaju ovaj problem.Prodaja brodova nebi
bilo dobro rješenje jer su svi brodovi novi i sigurno kreditno opterećeni.
Za FR8ADRIA glavnica kredita na 31.12.2009. je iznosila 22.755.000.$. U plusu su cca 3.745.000$ a možda i malo više zbog eventualno plaćenih rata u 1Q 2010.
ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.
Kratkorocna likvidnost za brodare je potpuno nobitna jer imaju lakoutrživu imovinu
[/quote]
? ovo je jedna od boljih ROLF
ULPL
KRATKOTRAJNA IMOVINA 56.549
KRATKOROČNE OBVEZE 149.145
DUGOROČNE OBVEZE 681.641
šta je ovdje nebitno??
ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.
Kratkorocna likvidnost za brodare je potpuno nobitna jer imaju lakoutrživu imovinu
[/quote]
? ovo je jedna od boljih ROLF
ULPL
KRATKOTRAJNA IMOVINA 56.549
KRATKOROČNE OBVEZE 149.145
DUGOROČNE OBVEZE 681.641
šta je ovdje nebitno??
[/quote]
Ma sve je u redu dok raste,tada svi zarađuju,najviše banke,ako je kamata niska onda ostane nešto i dioničarima.Meni se kod ULPL ne sviđaju stalne dokapitalizacije,zato radije čućim u JDPL.
ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.
Kratkorocna likvidnost za brodare je potpuno nobitna jer imaju lakoutrživu imovinu
[/quote]
? ovo je jedna od boljih ROLF
ULPL
KRATKOTRAJNA IMOVINA 56.549
KRATKOROČNE OBVEZE 149.145
DUGOROČNE OBVEZE 681.641
šta je ovdje nebitno??
[/quote]
Sa prodajom Adrie ovi pokazatelji će se popraviti,a naročito kratkoročna likvidnost.
TNPL nastoji nove tankere u izgradnji nastoji konvertirati u bulkove.ULPL prodaje bulkove,a
gradi tanker producte.Neko je došao pred zid.Mislim da je to ULPL.Smanjivati bulk flotu sada kada
su vozarine ovako visoke ?Koliko je to dobar potez?
Ipak moramo priznati da ULPL ide naprijed i da su jako poduzetni.A DA DAJU I DIVIDENDU.
Dokapitalizacije_pa to je specijalnost ULPL u kojima su uvijek dobro prolazili dioničari.
I treba očekivati da će se to dogoditi prvom prilikom kada bude viška novaca na tržištu kapitala.
Sorry, nisam vidio post prije, pa malo kasnim. Uglavnom, moje info iz Londona kažu da je ULPL pokušala u par navrata dobiti lovu od bankara no nisu ih baš mogli uvjeriti da im "posude" nešto gotovine, pa su se okrenuli "dokapitalizacijama" i manjim marginalnim bankama (Erste). Nelikvidna dionica gdje Uprava u potpunosti kontrolira cijenu, i skočiti će kad i ako njima bude odgovaralo, ne bi hvala. Osim toga, pored zicera kao što su (privatizacija) JDPL i ATPL zašto riskirati? Doduše na malim prometima, kao u slučaju ULPL, lako je špekulativno dići cijenu i ne isključujem taj scenarij, no to nije investiranje nego kockanje.
Sa prodajom Adrie ovi pokazatelji će se popraviti,a naročito kratkoročna likvidnost.
TNPL nastoji nove tankere u izgradnji nastoji konvertirati u bulkove.ULPL prodaje bulkove,a
gradi tanker producte.Neko je došao pred zid.Mislim da je to ULPL.Smanjivati bulk flotu sada kada
su vozarine ovako visoke ?Koliko je to dobar potez?
Ipak moramo priznati da ULPL ide naprijed i da su jako poduzetni.A DA DAJU I DIVIDENDU.
Dokapitalizacije_pa to je specijalnost ULPL u kojima su uvijek dobro prolazili dioničari.
I treba očekivati da će se to dogoditi prvom prilikom kada bude viška novaca na tržištu kapitala.
Kolega lopina, mislim da ste pogrijesili. ADRIA je tanker, tj. tako barem stoji na web stranici ULPL…