Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Je sve ste lijepo okitili,jedino je JDPL pušiona,sve raste on pada već dosta dugo,možda će u bankrot?

obožavam strvine-posebno ovce




Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Ulpl je NAJBOLJA uprava na burzi…Ljudi rade brutalno

takvi su i prema manjinskim dionicarima…
[/quote]

Kolegice medvjedice

naravno

pogledajte poslovne rezultate ULPL

Definitivno najbolja tvrtka na zse (uz kodt, atgr, ledo,luru..)
[/quote]
ULPL u odnosu na LPLH je bankrot firma.
Koeficijent kratkoročne likvidnost kod ULPL 0,40 a LPLH prekjo 2./prošlost i sadašnjost/
Suhi segmentkod LPLH donosi dobit_100% flote su bulkovi/sadašnjost/
ULPL 3 bulka,4 tankera.Nije dobro.tankeri kotiraju loše kratkoročno,a i dugoročno.
Vidjet ćemo izvješća za petnestak dana.
Ipak menađment ULPL je zakon.Oni ćuvaju svoje dioničare.PR prva liga.Za mene bolji od ATPL.
LPLH PR čisti as-dioničari su im nužno zlo…
[/quote]

Jači pad BDI-a, jača kontrakcija kredita, a to se već počinje događati,naročito u njemačkim bankama koje su tradicionalno najveći kreditori brodarskih firmi, i ULPL to neće preživjeti. ne zato što su loša firma nego zato što su do grla u dugovima.ti dugovi se mogu servisirati toliko dugo dok su banke voljne posuđivati. što ti vrijede fundamenti kad ULPL pleše na rubu provalije.dionica samo za one sa jačim živcima i viškom novaca. nešto kao IGH samo na moru





Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Ulpl je NAJBOLJA uprava na burzi…Ljudi rade brutalno

takvi su i prema manjinskim dionicarima…
[/quote]

Kolegice medvjedice

naravno

pogledajte poslovne rezultate ULPL

Definitivno najbolja tvrtka na zse (uz kodt, atgr, ledo,luru..)
[/quote]
ULPL u odnosu na LPLH je bankrot firma.
Koeficijent kratkoročne likvidnost kod ULPL 0,40 a LPLH prekjo 2./prošlost i sadašnjost/
Suhi segmentkod LPLH donosi dobit_100% flote su bulkovi/sadašnjost/
ULPL 3 bulka,4 tankera.Nije dobro.tankeri kotiraju loše kratkoročno,a i dugoročno.
Vidjet ćemo izvješća za petnestak dana.
Ipak menađment ULPL je zakon.Oni ćuvaju svoje dioničare.PR prva liga.Za mene bolji od ATPL.
LPLH PR čisti as-dioničari su im nužno zlo…
[/quote]

Jači pad BDI-a, jača kontrakcija kredita, a to se već počinje događati,naročito u njemačkim bankama koje su tradicionalno najveći kreditori brodarskih firmi, i ULPL to neće preživjeti. ne zato što su loša firma nego zato što su do grla u dugovima.ti dugovi se mogu servisirati toliko dugo dok su banke voljne posuđivati. što ti vrijede fundamenti kad ULPL pleše na rubu provalije.dionica samo za one sa jačim živcima i viškom novaca. nešto kao IGH samo na moru
[/quote]

Glupost! Ne znam kako to drugačije nazvati!

Multiple su OK al treba gledati šta je iza njih! ULPL je u fazi jake ekspanzije i normalno je u toj fazi da je zadužena! Kratkoročna imovina kod brodara i treba biti niska što znači da je novac angažiran, pojam a kratkoročne obveze uključuje sve obveze koje dolaze na naplatu kroz godinu dana! Ako zbrojite amortizaciju i dobit u godinu dana to su kratkoročna sredstva na raspolaganju za servisiranje obveza u periodu od godine dana, a to je cca 120mil kn! Uvijek postoji mogućnost dugoročnog zaduženja ili dokapitalizacije! A i tržište brodovima je dosta likvidno i nije problem danas prodati brod, pogotovo godišta kojima raspolaže ULPL!

Tvrtka ostvaruje značajnu dobit i dok je god tako nema ni govora o nekakvim problemima s likvidnošću! A s mladom flotom idu niski troškovi i više vozarine u odnosu na prosjek, to je najveća prednost ULPL!






Premješteno iz teme: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Ulpl je NAJBOLJA uprava na burzi…Ljudi rade brutalno

takvi su i prema manjinskim dionicarima…
[/quote]

Kolegice medvjedice

naravno

pogledajte poslovne rezultate ULPL

Definitivno najbolja tvrtka na zse (uz kodt, atgr, ledo,luru..)
[/quote]
ULPL u odnosu na LPLH je bankrot firma.
Koeficijent kratkoročne likvidnost kod ULPL 0,40 a LPLH prekjo 2./prošlost i sadašnjost/
Suhi segmentkod LPLH donosi dobit_100% flote su bulkovi/sadašnjost/
ULPL 3 bulka,4 tankera.Nije dobro.tankeri kotiraju loše kratkoročno,a i dugoročno.
Vidjet ćemo izvješća za petnestak dana.
Ipak menađment ULPL je zakon.Oni ćuvaju svoje dioničare.PR prva liga.Za mene bolji od ATPL.
LPLH PR čisti as-dioničari su im nužno zlo…
[/quote]

Jači pad BDI-a, jača kontrakcija kredita, a to se već počinje događati,naročito u njemačkim bankama koje su tradicionalno najveći kreditori brodarskih firmi, i ULPL to neće preživjeti. ne zato što su loša firma nego zato što su do grla u dugovima.ti dugovi se mogu servisirati toliko dugo dok su banke voljne posuđivati. što ti vrijede fundamenti kad ULPL pleše na rubu provalije.dionica samo za one sa jačim živcima i viškom novaca. nešto kao IGH samo na moru
[/quote]

Glupost! Ne znam kako to drugačije nazvati!

Multiple su OK al treba gledati šta je iza njih! ULPL je u fazi jake ekspanzije i normalno je u toj fazi da je zadužena! Kratkoročna imovina kod brodara i treba biti niska što znači da je novac angažiran, pojam a kratkoročne obveze uključuje sve obveze koje dolaze na naplatu kroz godinu dana! Ako zbrojite amortizaciju i dobit u godinu dana to su kratkoročna sredstva na raspolaganju za servisiranje obveza u periodu od godine dana, a to je cca 120mil kn! Uvijek postoji mogućnost dugoročnog zaduženja ili dokapitalizacije! A i tržište brodovima je dosta likvidno i nije problem danas prodati brod, pogotovo godišta kojima raspolaže ULPL!

Tvrtka ostvaruje značajnu dobit i dok je god tako nema ni govora o nekakvim problemima s likvidnošću! A s mladom flotom idu niski troškovi i više vozarine u odnosu na prosjek, to je najveća prednost ULPL!

[/quote]

Uopće me ne čudi da ne znate kako to drugačije nazvati. to obično kažu oni koji nemaju argumenata kao što ih ni vi nemate.I DRYS je bio u fazi jake ekspanzije pa je skoro bankrotirao. mogućnost dugoročnog zaduženja postoji dok postoji a kao što sam ja rekao u slučaju onog što se već počinje dešavati a to je ponovna kreditna kontrakcija, u tom slučaju vaša mogućnost zaduživanja više ne postoji.a to onda znači samo jedno.a to je nemogućnost izvršavanja obveza. ali vi ćete prodavati brodove u tom slučaju što će odlično djelovati na prihode i mogućnost kolaterala a naravno prodavati ćete ih po manjim cijenama nego što ste kupovali. ne znam otkud ti da dobit ima veze sa likvidnošću. pa i Đakovština je iskazala dobit.svaka šuša može iskazati dobit na papiru pa tako i ULPL.

Samo argumenti…

Poslovanje DRYSa i ULPLa je drastično različito isto kao što je različit trenutak o kojem pričamo, DRYS prije 2 godine i ULPL danas. To je neusporedivo. Brodari su prošli dno i u fazi smo polaganog ali sigurnog rasta poslovanja brodara.

Poslovna politika ULPLa je da daju brodove u duge najmove dok je DRYS imao sasvim suprotnu politiku. To znači da je ULPL drastično, neuporedivo manje ovisan o tjednim, mjesečnim pa i godišnjim promjenama vozarina. Naravno to znači da ULPL neće iskoristiti drastična povećanja vozarina ali i da će pri drastičnim padovima poslovat s dobiti. Usporedite izvješća ULPLa i ATPLa u zadnje tri godine pa će biti jasno o čemu se radi.

Dobit ima veliki utjecaj na likvidnost zbog niza razloga. Samo za primjer, karikiram, neka su trenutne kratkoročne obveze 100, kratkoročna imovina 1, a dobit 100, tvrtka će od dobiti (a to su kratkoročna novčana sredstva) moći u idućih godinu dana uredno servisirati dug iako je koef.tekuće likvidnosti 0,01! Štoviše, u visini iznosa obračunate amortizacije moći će ući u nove investicije! To je drastičan primjer samo da ilustriram poantu!

Kreditna kontrakcija, recimo da je i to moguće, iako to nikako ne znači da nema kredita, kredita će uvijek biti, nego to znači da će kamatne stope značajno narasti…i šta u tom slučaju. Poslovanje ULPL nikako ne ovisi o mogućnosti ili nemogućnosti dugoročnog zaduživanja, naime, u tom slučaju, ako se prekine s novim investicijama ULPL je u mogućnosti u roku od 5 godina vratiti sve obveze prema stanju od 31.12.2009.

ULPL je većinu brodova kupovao u trenutcima kad su cijene brodova bile niske i nemaju problema visoke nabavne cijene brodova kao neki drugi brodari.

Da zaključim, uspoređivati neusporedivo nije argument. Sve je uz manju ili veću vjerojatnost moguće, ja osobno vjerujem u dobru budućnost flote ULPL (koja je usput 5 tankera i 3 bulkera). A da ima ljudi koji se svakodnevno bave tom problematikom i vjeruju u budućnost tog biznisa pokazuje i potez NM (o čemu sam pisao na temi ULPL) da kupi 13 tankera, iste veličine koje ima ULPL, za cca 457mil$, od čega će cca 123mil$ biti vlastita sredstva a cca 334mil$ kredit. Netko je jako uvjeren da je to izvrstan posao, a uspio je uvjeriti i bankare.


Samo argumenti…

ULPL je većinu brodova kupovao u trenutcima kad su cijene brodova bile niske i nemaju problema visoke nabavne cijene brodova kao neki drugi brodari.


Ovo jednostavno nije točno.ULPL je kupovala nove brodove koji su 2008.bili jeftini s obzirom na
cijene bodova ,a danas su ti brodovi jeftiniji nego što ih je kupovala ULPL.Od 2008/6.mjesec/
pa u samo šest mjeseci cijena bulkova je pala tri puta,a tankera dva puta.Starji brodovi su u toj
kataklizmi još gore prošli.Sa rastom vozarina ,a i porastom cijene čelika smjer je obrnut.Stariji
brodovi dobivaju na cijenama relativno više.
ATPL je u ovoj trgovini najbolje prošla jer je baš 2008.prodala najviše brodova,koje je uspjela
pretvoriti u nove.Doslovno staro za novo.U ovim poslovima je upravo ULPL najgore trgovala jer se
rješavala starijih brodova mislim 2007.i 2008.i prodala ih po nižim cijenama.Bilo bi bolje da su obnovu flote napravili koju godinu kasnije.
JDPL ,niti je kupovao,niti prodavao brodove i prošao solidno.
Najveći dobitnik je bila LPLH koja je sa 85.000 DWT brodova starijih od 30 godina došla do respektabilne flote od 270.000 DWT i razdoblje prosperiteta prošla sa svim brodovima.Ali i oni su
u kupnji bili izvrsni u 2006.i 2007.ali kako ih je srbio višak love kupili su Danicu/bivši Mljet/za
mislim 23 mil $ brod star preko 20.god,a danas za te novce se može kupiti gotovo novi brod.
Ipak se mora priznati da što se tiće trgovanja brodovima,a to je vrlo važan segment poslovanja
možemo ocijeniti:
ATPL do kraja 2008.fenomenalni,2009.izgubljeni u vremenu i prostoru
JDPL,pasivni promartrači velikih valova na tržištu brodova
ULPL,vrlo loši ,mislim najgori od svih jer su prodavali jeftino,nisu imali sreće ili pameti
TNPL,kao gigant dosljedno se drže planova i rokova,ocijena vrlo dobar,najbolji od svih
LPLF,2005.fenomenalni,2006.isto,2007 ludilo,2008.Danica postala mračnica i to im smanjuje prosjek
pa ih u ovim trgovinama brodovima dajem ocjenu vrlo dobar,kontejnerska flota prodana za bagatelu,ali ipak bolje nego da se stvaraju dodatni gubici i smatram da je to dobar poslovni potez
JDPL prodaje kontejnere,jedan prodan,drugi usidren mjesecima i on ide na bubanj

Lopina, ne zaboravi i loš tajming prodaje jadroplovog starog broda Ist. Da su ga prodali kad su mislili cijena bi mu bila 10 puta veća ali se još dobro zarađivalo od vozarina pa se nije puno brinulo.
Pad kontejnerskog tržišta, samim time i cijene njihovih dva broda za tu namjenu te cijena novogradnji za koje se nezna u konačnici kako će izledat, u mnogome je doprinjela cijeni i nelikvidnosti te dionice a o privatizaciji da i ne pričam.



Samo argumenti…

ULPL je većinu brodova kupovao u trenutcima kad su cijene brodova bile niske i nemaju problema visoke nabavne cijene brodova kao neki drugi brodari.

ATPL je u ovoj trgovini najbolje prošla jer je baš 2008.prodala najviše brodova,koje je uspjela
pretvoriti u nove.Doslovno staro za novo.U ovim poslovima je upravo ULPL najgore trgovala jer se
rješavala starijih brodova mislim 2007.i 2008.i prodala ih po nižim cijenama.Bilo bi bolje da su obnovu flote napravili koju godinu kasnije.
JDPL ,niti je kupovao,niti prodavao brodove i prošao solidno.
Najveći dobitnik je bila LPLH koja je sa 85.000 DWT brodova starijih od 30 godina došla do respektabilne flote od 270.000 DWT i razdoblje prosperiteta prošla sa svim brodovima.Ali i oni su
u kupnji bili izvrsni u 2006.i 2007.ali kako ih je srbio višak love kupili su Danicu/bivši Mljet/za
mislim 23 mil $ brod star preko 20.god,a danas za te novce se može kupiti gotovo novi brod.
Ipak se mora priznati da što se tiće trgovanja brodovima,a to je vrlo važan segment poslovanja
možemo ocijeniti:
ATPL do kraja 2008.fenomenalni,2009.izgubljeni u vremenu i prostoru

JDPL prodaje kontejnere,jedan prodan,drugi usidren mjesecima i on ide na bubanj
[/quote]

Pardon, Mljet je prodan Lošinjskoj za 31 miljun USD za što je kupljen novi brod Sv.Vlaho.
Najviše vjerujem u privatizaciju JDPL što se tiče zarade na burzi, zatim u fundamente, iskustvo, tradiciju i znanje ATPL i TNPL, ostalo nije vrijedno spomena kod naših brodara.




Samo argumenti…

ULPL je većinu brodova kupovao u trenutcima kad su cijene brodova bile niske i nemaju problema visoke nabavne cijene brodova kao neki drugi brodari.

ATPL je u ovoj trgovini najbolje prošla jer je baš 2008.prodala najviše brodova,koje je uspjela
pretvoriti u nove.Doslovno staro za novo.U ovim poslovima je upravo ULPL najgore trgovala jer se
rješavala starijih brodova mislim 2007.i 2008.i prodala ih po nižim cijenama.Bilo bi bolje da su obnovu flote napravili koju godinu kasnije.
JDPL ,niti je kupovao,niti prodavao brodove i prošao solidno.
Najveći dobitnik je bila LPLH koja je sa 85.000 DWT brodova starijih od 30 godina došla do respektabilne flote od 270.000 DWT i razdoblje prosperiteta prošla sa svim brodovima.Ali i oni su
u kupnji bili izvrsni u 2006.i 2007.ali kako ih je srbio višak love kupili su Danicu/bivši Mljet/za
mislim 23 mil $ brod star preko 20.god,a danas za te novce se može kupiti gotovo novi brod.
Ipak se mora priznati da što se tiće trgovanja brodovima,a to je vrlo važan segment poslovanja
možemo ocijeniti:
ATPL do kraja 2008.fenomenalni,2009.izgubljeni u vremenu i prostoru

JDPL prodaje kontejnere,jedan prodan,drugi usidren mjesecima i on ide na bubanj
[/quote]

Pardon, Mljet je prodan Lošinjskoj za 31 miljun USD za što je kupljen novi brod Sv.Vlaho.
Najviše vjerujem u privatizaciju JDPL što se tiče zarade na burzi, zatim u fundamente, iskustvo, tradiciju i znanje ATPL i TNPL, ostalo nije vrijedno spomena kod naših brodara.
[/quote]
daj barem kratku ocijenu zašto ulpl nema za tebe perspektive




Samo argumenti…

ULPL je većinu brodova kupovao u trenutcima kad su cijene brodova bile niske i nemaju problema visoke nabavne cijene brodova kao neki drugi brodari.

ATPL je u ovoj trgovini najbolje prošla jer je baš 2008.prodala najviše brodova,koje je uspjela
pretvoriti u nove.Doslovno staro za novo.U ovim poslovima je upravo ULPL najgore trgovala jer se
rješavala starijih brodova mislim 2007.i 2008.i prodala ih po nižim cijenama.Bilo bi bolje da su obnovu flote napravili koju godinu kasnije.
JDPL ,niti je kupovao,niti prodavao brodove i prošao solidno.
Najveći dobitnik je bila LPLH koja je sa 85.000 DWT brodova starijih od 30 godina došla do respektabilne flote od 270.000 DWT i razdoblje prosperiteta prošla sa svim brodovima.Ali i oni su
u kupnji bili izvrsni u 2006.i 2007.ali kako ih je srbio višak love kupili su Danicu/bivši Mljet/za
mislim 23 mil $ brod star preko 20.god,a danas za te novce se može kupiti gotovo novi brod.
Ipak se mora priznati da što se tiće trgovanja brodovima,a to je vrlo važan segment poslovanja
možemo ocijeniti:
ATPL do kraja 2008.fenomenalni,2009.izgubljeni u vremenu i prostoru

JDPL prodaje kontejnere,jedan prodan,drugi usidren mjesecima i on ide na bubanj
[/quote]

Pardon, Mljet je prodan Lošinjskoj za 31 miljun USD za što je kupljen novi brod Sv.Vlaho.
Najviše vjerujem u privatizaciju JDPL što se tiče zarade na burzi, zatim u fundamente, iskustvo, tradiciju i znanje ATPL i TNPL, ostalo nije vrijedno spomena kod naših brodara.
[/quote]

To za mljet i lplh je istina, ali zar toliko mnogo love je atpl dobila za mljet???? To je mnogo vise nego sto sam mislio? Hej samo malo, 31 mil usd??? to je bilo kad je dolar bio nisko, mozda 4,5 kn ali svejedno to je bila cijela TK jadroplova na 85 kn, odnosno stara kanta "mljet" da je prodana po cijeni od 50% trzisne kapitalizacije jadroplova danas????? 31*4,5=139,5 mil kn. TK jadroplov 1,636674*170 kn=278,23 mil kn. Hej, ili ja atpl napravila posao ipo ili je lplh napravila bedastocu. mislim da je ta cifra 31 mil usd preuvelicana. Ja sam mislio da se radi o nekih 17-20 mil usd??? Obzirom na iskustvo u rasutim teretima, sto jest jest, ako jdpl proda kontejnerase, naj brand za rasute terete je atpl i ako ima ikada jdpl biti privatiziran, atpl bi mogla biti ozbiljan igrac. Jedino, sto su ulupali novac posvuda okolo, pa ne znam koliko ce imati za takvo preuzimanje. a jdpl svejedno dobro stoji,pa kao drzavna firma i ne mora ici tako skoro u privatizaciju. nekka ga kupi i stranac, ali kroz godinu dvije, a i ne mora jer ce jdpl prezivjeti krizu.

ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.


ULPL povlaći logične poteze.Loša kratkoročna likvidnost,veliko zaduženje,gradnja jednog tankera
u 3.maju.Financijska situcija jako loša.
Ulaze u službenu kotaciju,imaju dva market makera i pravo na zaduživanje i izdavaju komercijalne
zapise da bi se dočepali 150 mil kn.Tako se radi.Ovaj menađment je nenadj..v.
Svi bi trebali ići u školukod Pavletića..Čak su dali i dividendu,a planiraju još toliko.A da će biti jedna prava
dokapitalizacija to znaju i vrapci na krovovima.Ali kada se odluće na nju neće propasti kao INGR.
Oni izvrsno muljaju i treba im čestitati.A brodova sve više,istina i dugova.
Ova ULPL može poslužiti kao primjer razvoja kompnije sa tuđim kapitalom.
Najbolji su,ali ipak me malo strah ovih velikih zaduženja.Ipak nisu najbolji, ali bi to mogli postati.
Ovdje će biti :ili opa ili tropa.

U potpunosti se slažem [wink]

New Report

Close