Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ja jednostavno ne volim tvrtke koje svaštare, pogotovo ako su brodari,isto tako ne volim opcije za upravu što rade ATPL i ULPL.TNPL mi se ne sviđa zbog nepoštene privatizacije i utjecaja lokalne politike.No,polako ali sigurno dolazi bolje vrijeme za brodare,ja tipujem na JDPL iz više razloga,ali njih ću zadržati za sebe.

obožavam strvine-posebno ovce

Lopina, ne piši gluposti [lol] [lol]

LPLH nema amortizaciju
[lol]


Lopina, ne piši gluposti [lol] [lol]

LPLH nema amortizaciju
[lol]


Da ne znam koliko znate bih vam rekao da ste neznalica.Jednostavno niste ni pogledal financijska
izvješča LPLH.

AOP 044 Amortizacija

2003.g 12.301
2004.g.15.004
2005. 18.890
2006. 23.563
2.007. 37.653
2.008. 62.736
2009. 52.310

LPLH ima najveću amortozaciju od svih brodara u odnosu na vrijednost flote.
Mi dobro poznajemo TNPL.
TNPL amortizira tankere za 16 god.
Suhe za 20 godina.Ako LPLH kupi taj stariji brod od 20 god od TNPL za TNPL kupoprodajna cijena je dobit.
Za LPLH ta kupoprodajna cijena je trošak i toliko ga uvode kao povečanje vrijednosti materijalne
imovine.U ovisnosti o procijeni koliko bi godina taj brod mogao biti u voznom stanju oni ga u tom
vremenu i amortiziraju.Ako je to 5 god onda je godišnja amortizacija petina te kupovne cijene
umanjeno za cijenu starog željeza.Ako je 10 god onda je amor.10%.
Za 2009 amortizacija LPLH je preko 8%.Ne amortiziraju se samo brodovi već cjelokupna
dugotrajna materijalna imovina.Mislim da je prosječna amortizacija brodova u LPLH cca 6 god.
Upravo zbog toga što je LPLH "obnovila" flotu i brodove stare trideset godina zamijenila za
dvadesetogodišnjake ima relativno najveću amortizaciju.I ako nalete dobre godine kao što je bila
2008 ili dobra kao što je bio zadnji kvartal 2009.i početak 2010.te stare kante donose najveću zaradu.Sve kupovine koje je napravila LPLH zadnjih pet šest godina su imale izvrsni tajming.Ali
Danica je bila totalni promašaj jer je kupljena kada su vozarine bile na vrhuncu.
Sve u svemu izvrsni poslovni rezultati zadnjih pet godina.I kontinuirano povečanje amortizacije pokazuje da je LPLH u ekspanziji.Jedino 2009 god.imamo smanjenje amortizacije,a razlog je pad
US$,kao i prodaja dva kontejnera i gubitke iz tog poslovanja jer LPLH napušta taj segment.Priča se o kupnji novih brodova
s obzirom na velike rezerve keša,koji se čuva za slućaj :Ne daj Bože.Postojeći krediti se moraju
servisirati i zato se novac čuva.Tu je LPLH u izvrsnoj situaciji.

OK, istina – ono što znamo iz povijesti je da cijena u narednom periodu odražava očekivanja za 2011, 1q 2010 ne znači nista.

Sretan uskrs !


Lopina, ne piši gluposti [lol] [lol]

LPLH nema amortizaciju
[lol]

Ima i preveliku amortizaciju… e kad bi napravili samo revalorizaciju zemljista koje imaju u posjedu… [rolleyes]



Lopina, ne piši gluposti [lol] [lol]

LPLH nema amortizaciju
[lol]

Ima i preveliku amortizaciju… e kad bi napravili samo revalorizaciju zemljista koje imaju u posjedu… [rolleyes]
[/quote]

Eh kad bi, ali nažalost zemljište se ne amortizira.




Lopina, ne piši gluposti [lol] [lol]

LPLH nema amortizaciju
[lol]

Ima i preveliku amortizaciju… e kad bi napravili samo revalorizaciju zemljista koje imaju u posjedu… [rolleyes]
[/quote]

Eh kad bi, ali nažalost zemljište se ne amortizira.
[/quote]

nazalost amortizira se po stopi od 1-2%…

@miro25

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] ….. članak zakona molim [pray]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!



@miro25

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] ….. članak zakona molim [pray]

[lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

pogledaj stranicu 6 priloga… pod stavku nekretnine i amortizacija…

Nekretnine da ali zemljište NNEEE….izgrađeno podliježe amortizaciji a neizgrađeno,znači zemljište ne podliježe amortizaciji… [wink]

Laži izmišljaju ljubomorni i nesposobni šire ih budale a vjeruju idioti!!!


Nekretnine da ali zemljište NNEEE….izgrađeno podliježe amortizaciji a neizgrađeno,znači zemljište ne podliježe amortizaciji… [wink]

pa pise da se u toj stavci nalaze zemljiste i gradevinski objekti i to je amortizirano s oko 2% godisnje… sumnjam da u autokampovima ima toliko vrijednih građevina…

prema ovom izvjesci ispada da je vrijednost nekretnina oko 30 milja kn,,, ako se to podjeli sa 250000 m2 zemljista u vlasnistvu turizma i 200000m2 u firmi uvala poljana koje su takoder vlasnici, ali ne znam u kojem postotku… recimo da je vlasnistvo 50%… to je jos 100000m2… znaci kada podjelimo 30 milja na 350000m2 ispada da se cijena kvadrata sa gradevinama i svime vodi po 85kn/m2…

molim vasu procjenu… jeli to fer vrijednost zemljista na losinju…

Blago Lošinjskoj kad ima dioničare kojima možeš amortizirati zemljište. Revalorizacija i amortizacija su dvije različite stvari, mislim barem to bi trebalo biti jasno.

Kolega lopina ajmo se zadržati samo na ovih par odluka menadžmenta brodara koje najviše volite uspoređivati. Uprava ATPL je kako ste bezbroj puta ponovili nesposobna i izgubljena. Pa ipak su uspjeli naći kupca za 18 godina stari brod po cijeni za koju danas mogu kupiti glanc novi panamax. Kupac je bila Lošinjska plovidba. To smo apsolvirali. To je bilo kićenje par excellence.

Druga situacija je ugovaranje 2 panamaxa po cijeni 32 mil USD/komad u kineskom brodogradilištu. Uprava Jadroplova plaća supramax Brodosplitu 52 mil USD ??! Atlantska će amortizirat dva panamaxa vrijednosti 64 mil USD, a Jadroplov 1 supramax vrijednosti 52 mil USD. Ovo je kićenje par excellence 2. dio, samo sada kiti Brodosplit. Spread vozarina panamax/supramax je povijesno uvijek nosio premiju od 10% – 30% za panamax. Za skoro iste uložene novce će ATPL naplaćivati vozarine za dva nova panamaxa, a JDPL vozarinu za 1 preplaćeni supramax. Tko je ovdje nesposoban, da ne kažem lud?

Jadroplov nije podcijenjen, i ovo je najbolji primjer kako Vlada RH u kupovini socijalnog mira bez premišljanja prelijeva sredstva iz tvrtki u svom portfelju. Naravno na štetu dioničara u ovom slučaju JDPL. TKo tu može sa sigurnošću reći šta sutra može pasti na pamet gospodi Popijaču i Šukeru ako propadne privatizacija škverova. Možda će JDPL naručiti par handysizea u Brodosplitu po 80 mil USD/kom.

Drukanje na rast LPLH je jedna stvar, ali drukati za pad ATPL na 800kn da bi se uspostavio navodni fair value u kojem bi ”podcijenjeni” LPLH bio 280kn, je stvarno nisko, čak i za jednog lopinu.

Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti. (Konfucije)

New Report

Close