Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
neki se ovdje poistovjecuju sa sobom
Neki imaju kredit za stan i auto, pa ih je strah devalvacije…
stoga misle da su i tvrtke koje su zadužene automatski rizicne..
Kolega ne znam o kakvim devalvacijama pričaš, ali vidio sam da si dioničar Uljanik Plovidbe.
To je jedna jako rizična dionica i vrlo zadužena kompanija. Ja ne bi mogao mirno spavati da imam tu dionicu znajući koliki je rizik bankrota tog brodara. I naravno da su visoko zadužene kompanije najrizičnije. Trkeljaš bezveze. Ne postoji drugi rizik za kompaniju osim rizika od nemogućnosti podmirenja svojih obveza a u slučaju Uljanika to je enormno zaduženje. Vidjete ćemo da li će uspjeti to uredno servisirati.Mislim da bi u slučaju duplog dna recesije ta kompanija bankrotirala. Zato mene u Jadroplovu uopće ne tangira mogućnost duplog dna jer Jadroplov ne može propasti da hoće.A Uljanik plovidba može itekako
[/quote]
Kolega Wanderlei koliki je rizik bankrota ULPL ako je imao dobit JEDINI od nasih brodara na povijesnim najnizim razinama vozarina te uspio i povecati prihode.Kolega dali ste mu proucili cash flow,kako to da jedini od brodara ove godine isplacuje izdasnu dividendu i kako to da od svog osnutka nikada nije ostvario gubitak i zar stvarno mislite da sa duplim dnom recesije ULPL opet nebi ostvario dobit ili imate bar jednu cinjenicu da to pobijete.
Kolega malo vise ulagati u znanje a malo manje trkeljati jer se blamirate.
Sto se tice JDPL ok dionica ali svi dobro znaju sto se ovdje ceka a to je privatizacija
Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
Kolega ne znam o kakvim devalvacijama pričaš, ali vidio sam da si dioničar Uljanik Plovidbe.
To je jedna jako rizična dionica i vrlo zadužena kompanija. Ja ne bi mogao mirno spavati da imam tu dionicu znajući koliki je rizik bankrota tog brodara. I naravno da su visoko zadužene kompanije najrizičnije. Trkeljaš bezveze. Ne postoji drugi rizik za kompaniju osim rizika od nemogućnosti podmirenja svojih obveza a u slučaju Uljanika to je enormno zaduženje. Vidjete ćemo da li će uspjeti to uredno servisirati.Mislim da bi u slučaju duplog dna recesije ta kompanija bankrotirala. Zato mene u Jadroplovu uopće ne tangira mogućnost duplog dna jer Jadroplov ne može propasti da hoće.A Uljanik plovidba može itekako
[/quote]
Kolega Wanderlei koliki je rizik bankrota ULPL ako je imao dobit JEDINI od nasih brodara na povijesnim najnizim razinama vozarina te uspio i povecati prihode.Kolega dali ste mu proucili cash flow,kako to da jedini od brodara isplacuje dividendu i kako to da od svog osnutka nikada nije ostvario gubitak i zar stvarno mislite da sa duplim dnom recesije ULPL opet nebi ostvario dobit ili imate bar jednu cinjenicu da to pobijete.
Kolega malo vise ulagati u znanje a malo manje trkeljati jer se blamirate.
Sto se tice JDPL ok dionica ali svi dobro znaju sto se ovdje ceka a to je privatizacija
[/quote]
Kolega Geronimo, kad već spominjete blamiranje, mislim da oni koji čekaju turiranje vašeg V12 , tu riječ povezuju prvenstveno sa vama.Niste li se vi nakupovali ULPL na 740 kuna i najavili V12?
A to što spomijete nekakve dividende i povećanje prihoda meni govori da uopće niste svjesni u kakve se rizike upuštate u toj dionici.Vidim da vama nije jasno čemu služi dividenda i vidim da ne znate proanalizirati operativni cash flow u odnosu na dobit.To je zato što ne poznajete dovoljno knjigovodstvo.
Jer da poznajete, ne bi vam palo na pamet kupovati ULPL. Ne postoji rizičnija dionica na ZSE
Mislim da je POGLAVICA GERONIMO puno svjesniji rizika kupnje ULPL nego pojedinici koji su kupili stan na kredit i auto ( ako se te tačke uopce mogu nazvati autom)…
Nadam se da ce ubrzo devalvacija kune, ima puno ljudi koji bi kupili jeftine zapljenjene stanove…
A tad nece biti ni za švercani ronhil
Kolega Wanderlei moja preporuka je bila strong buy za sve ispod 680kn(za investiranje) sto ima i dokumentirano na ovom forumu istina je da sam malu kolicinu kupio i na 720kn ali isto tako je dokumentirano i da sam puno vece kolicine kupovao izmedju 580-620 kn.Toliko o tim neistinam da sam kupovao po 740.Posto vidim da se zanimate za moje trenutno stanje na ULPL sa isplatom dividende sam u ljepom plusu.
Sto se tice dividende i cash flowa da vi znate proanalizirati operativni cash flow u odnosu na dobit (sada se tek vidi kolike su rupe u znanju)nebi pricali ovakve gluposti i trkeljali ali nebih vam sada ulazio u detaljne analize jer bih vas morao uciti neke tajne zanata a to ipak kosta.
Ipak mi niste dali odgovor kako to da tvrtka koja od svog osnutka nije imala gubitak je rizicna i jos je uspijela povecati prihode u najgoroj godini za brodare.
Kolega Geronimo, stvarno mi se ne da prepucavati sa nekim tko je jako zaglibio, u minusu je i nije više objektivan jer biti 100 kuna po dionici u minusu nije mala stvar.Sad bi vi na silu htjeli nas uvjeriti kako se vi razumijete u cash flow i rizike poslovanja. Vi ste svoje znanje pokazali kad ste kupovali ULPL na 740 i 720 i najavljivali V12, kao i vaš sinovac Delux.
Sad je kasno.Neka vam ovo bude škola za drugi puta.Još ćete puno puta izgubiti novce ali bitno je da izvučete pouke iz toga.
Eto volili bi i vi da ste zaglibili ko ja kolega Saki. Nemogu vjerovati da ste se spustili na takvu razinu pisanja bez argumenata pa bar vi ste uvijek trazili pisanje sa argumentima.Kolega Saki jer trebam vaditi svoj post za preporuku kupnje ispo 680kn ili cete i dalje ovo ponavljati ko papiga o 720 i 740, zato jer nemate argumenta ipak to nije nikada bio vas stil.
Ipak mi niste dali odgovor kako to da tvrtka koja od svog osnutka nije imala gubitak je rizicna i jos je uspijela povecati prihode u najgoroj godini za brodare. Lagano se preskace odgovor [cool]
Eto volili bi i vi da ste zaglibili ko ja kolega Saki. Nemogu vjerovati da ste se spustili na takvu razinu pisanja bez argumenata pa bar vi ste uvijek trazili pisanje sa argumentima.Kolega Saki jer trebam vaditi svoj post za preporuku kupnje ispo 680kn ili cete i dalje ovo ponavljati ko papiga o 720 i 740, zato jer nemate argumenta ipak to nije nikada bio vas stil.
Ipak mi niste dali odgovor kako to da tvrtka koja od svog osnutka nije imala gubitak je rizicna i jos je uspijela povecati prihode u najgoroj godini za brodare. Lagano se preskace odgovor [cool]
Gledaj Alabama, to što ste ti i Saki zaglibili u ULPL to je vaš problem.Nemoj se izvlačiti sad na nekakve argumente.Koje bolje argumente ja trebam nego to da si ti kupovao ULPL na 720 kuna i preporučivao svima na forumu? Mislim da to dovoljno govori o tvom znanju.Ili bolje reći neznanju
Ova razina pisanja je sada vec debelo ispod mog nivoa.
Ulazite u znanje kolega.
LJepi pozdrav.
Ipak mi niste dali odgovor na pitanje [wink]
Ova razina pisanja je sada vec debelo ispod mog nivoa.
Ulazite u znanje kolega.
LJepi pozdrav.
Ipak mi niste dali odgovor na pitanje [wink]
Jedino što je ispod tvoje razine je trenutna cijena ULPL i DLKV. A kad ti prestaneš mene zvati Saki onda neću ni ja tebe zvati alabama. Što se tiče nekakvog mog odgovora, ne mogu ti odgovoriti jer ti to ne bi razumio. Pa zato i jesi kupovao ULPL po 720 jer ne razumiješ neke stvari.Kako da ti ja objasnim da si u minusu 100 kuna po dionici kad ti misliš da oni povećavaju prihode?
Premješteno iz teme: LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)
Bv 514!
[thumbsup] [thumbsup]
otplovili su pozitivno 2009!
a vozarine 50 posto veće od prosjeka 2009!
nije loše.. [wink]
15 kn po dionici u četvrtom kvartalu je dobit dostatna za cijelu godinu,a ne za kvartal
da ali mjesec dana dolazi FI 1Q 2010.Dobit po dionici bi mogla iznositi i 30 kn s obzirom na veliki rast vozarina,rast US$ iako nas malo tuće nafta.
Dakle sa 1.05.2010 očekujem
P/BV
160/545=0,29
Dobit po dionici cca 30 kn kvartalno ,a tekuće vozarine koje su početkom ovoga kvartala
veće od tromjesečnog prosjeka kvartala iza nas.Dakle,sve ispod 300 kn ovo je bagatela.
S obzirom da smo prema recimo ATPL bili podcijenjeni preko tri puta sada je to več blizu četiri.
Strpljivi će ovdje puno zaraditi.
[/quote]
A tek na novim kantama JDPL?
Premješteno iz teme: LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)
15 kn po dionici u četvrtom kvartalu je dobit dostatna za cijelu godinu,a ne za kvartal
da ali mjesec dana dolazi FI 1Q 2010.Dobit po dionici bi mogla iznositi i 30 kn s obzirom na veliki rast vozarina,rast US$ iako nas malo tuće nafta.
Dakle sa 1.05.2010 očekujem
P/BV
160/545=0,29
Dobit po dionici cca 30 kn kvartalno ,a tekuće vozarine koje su početkom ovoga kvartala
veće od tromjesečnog prosjeka kvartala iza nas.Dakle,sve ispod 300 kn ovo je bagatela.
S obzirom da smo prema recimo ATPL bili podcijenjeni preko tri puta sada je to več blizu četiri.
Strpljivi će ovdje puno zaraditi.
[/quote]
A tek na novim kantama JDPL?
[/quote]
Vidi rezultate ostalih brodara:
ULPL najmlađa flota _4.kvartal gubitak
ATPL mlada flota cca 6 god:veliki gubitak
TNPL isto mlada flota caa 8 god:značajan gubitak u 4.kvartalu
JDPL brodovi stari cca 11 god_veliki gubitak u poslovanju u zadnjem kvartalu
LPLH_stare kante prosječna starost 23 god _dobit boli glava u kvartalu.
Novi brod nije garancija dobiti za JDPL,naročito ako budu skupi kao što kažu brodograditelji.Kažu da su
cijene fiksne tj.po 52 mil $ po supramaxu.Vidjet ćemo razvoj situacije kako će proći JDPL.
Da ti novi brodovi ne postanu omča oko vrata ili da ne bude gubitaka,ako budu preskupi i budu trajno isisavali dobit zbog visoke amortizacije.Ali vozarine su dosta visoke
pa bi i ostali brodari trebali krenuti za LPLH i početi zarađivati.Jer svi dugoročni TC koji budu
isticali predstavljaju dobru šansu za nove ugovore sa većim vozarinama.A LPLH je kompletno na
spotu i to je bitna prednost ovog trenutka u odnosu na ostale naše brodare.
LPLH ima 120 mil keša i to se uskoro morati staviti u promet.Tekući prihodi su dostatni za servisiranje postojećih obveza i ovo je višak.Ima prostora i za dividendu i za nove brodove.
Iskreno radije dva polovna po petnaestak miliona US$ od jednog novog.Jer izgleda da je
stari brod kao i vino.Što stariji to bolji.Nisam rekao vrijedniji,nego bolji.A bolji je onaj koji zarađuje.Za sada LPLH dobro brodi.A ostali naši i ne baš.
JDPL_do sada nikada nije isplačivao dividendu,pa vjerovatno neće ni sada
LPLH je jednom dala 10 kn dividende/mislim preklani/,a zadržana dobit je velika,a rezerve keša
velike.Da li će se smilovati ove godine i dodijeliti nešto.Samo da vozarine ostanu ovako visoke ili
barem da ne padnu.A kod ovih brodara nikada ne možeš znati.I veliki Nostradamusi bucaju,a gdje
neće leminzi kao i mi.Ali sadašnji trenutak moramo prepoznati.
LPLH je nelikvidna i biti će nelikvidna dok se ne počme trgovati od 200 prema 300.
Premješteno iz teme: LPLH (Lošinjska plovidba d.d.)
Što se tiče usporedbe sa JDPL i njegovim gubitkom treba imati na umu da bi poslovanje Jadroplova na kraju godine bilo pozitivno da nisu opet napravili vrijednosno usklađenje i maknuli 77 mil. kuna.
Što će se desiti sa rezultatom Jadroplova kada usklade vrijednost ali ovaj put u drugom smjeru možet3e samo pretpostaviti. Izgleda da se tamo trude što više smanjiti vrijednost kompanije radi skore privatizacije.
Također ako uspoređujemo te dvije kompanije po uspješnosti ulaganja fin. imovine koja je približno ista, Lplh je ostvarila bolji rezultat 150 % veći od Jadroplova.