TNPL – 1500 kn
ATPL – 900
ULPL – 600
JDPL – 300
LPHO – 150
TO je realni redosljed cijena ?
Zašto?
———–BV——-Cijena -ovisnik—–ccaP/BV
TNPL 2.500 ———1.500—————-0,60
ATP 980————–900—————-0,90
ULPL 1.000————-600—————-0,60
JDPL 300————-400—————-0,75
LPLH 150————500—————–0,30
Vi imate neke ćudne kriterije.U ATPL je prema vašim razmišljanjima ista imovina vrijedi više od 1,5puta nego u TNPL.
a čak preko tri puta nego u LPLH.Vi smatrate da jedan brod od 75.000dwt vrijednosti cca 30 mil US$ vrijedi više
od neke stare kante u LPLH od 40.000 DWT vrijednosti cca 6 mil US$.Ja smatram da je taj brod ATPL
30:5=6 puta vrijedniji,a vi da je to dvadesetak puta.Valjda na račun menađmenta ATPL koji se potpuno
izgubio u krizi sa mjenjanjem odluka o gradnji,kupnji,veličini,ulazak u tekuće,odustajanje od
tekućih,cape,panamax itd.Katastrofa.Najgori od svih brodara 2009.na ZSe je ATPL.A 2010.isto.
ATPL je olovni uteg svih naših brodara.
složio bih se da je TNPL možda najbolja, ali nema trgovine, pa nije interesantna traderima, ali firma je jako moćna kompanija.
Zašto?
Zato jer bi TNPL trebala biti na 1800 ali malo je tu dionica za trženje,zatvoreno i netransparentno.
ATPL možda i previsoko ali likvidna,ne volim svaštarenje isto vrijedi i za LPHO,posebno mi smeta kod ATPL isplata bonusa upravi.
Najpodcjenjeniji su TNPL i posebno JDPL.
Zašto?
Zato jer bi TNPL trebala biti na 1800 ali malo je tu dionica za trženje,zatvoreno i netransparentno.
ATPL možda i previsoko ali likvidna,ne volim svaštarenje isto vrijedi i za LPHO,posebno mi smeta kod ATPL isplata bonusa upravi.
Najpodcjenjeniji su TNPL i posebno JDPL.
Zato što tako mislite?
Potkrijepite to brojevima.Ja mislim da je LPLH najpodcijenjenija.
P/BV =150:499=0,30
Ovakav omjer nema ni JDPL
170:408=0,42
Mislite da kao državna firma može više zarađivato od LPLH.Ja mislim da ne može.Podcijenjen je,
ali manje od LPLH.Za dugoročnog investitora LPLH je najbolja investicija,ali velika nelikvidnost
ove dionice je stvarno veliki problem.Uskoro će izaći FI za 2009.za LPLH i TNPL pa bi mogli
usporediti sve naše brodare.
Ipak u slijedećem razdoblju očekujem da će se početi smanjivati zaostajanje svih naših brodara
uz odnosu na ATPL.Razlog će biti izvještaji koji će potkrijepiti ovu tvrdnju.Svatko tko hoće vrlo lako ovo može utvrditi.
Ipak ATPL je Mišo Kovač kao mega zvjezda.Ali vrijeme sve stavi na svoje mjesto.Slava je prolazna.
Shipping Market Worst Since World War II, Fisher Says (Update1)
Share Business ExchangeTwitterFacebook| Email | Print | A A A By Alaric Nightingale
March 16 (Bloomberg) — The world shipping market is mired in its biggest slump since World War II, said James Fisher & Sons Plc, a U.K. hauler of oil products.
“This is the worst shipping recession since the war,” Chairman Tim Harris said today in a telephone interview. He spoke after the Barrow-in-Furness, England-based company reported little-changed annual profit. Prospects for a rebound at its shipping unit hinge on the timing of any increase in industrial output in northwest Europe, Harris said.
Demand to haul cargoes has plunged because of the global recession, sending charter rates lower and spurring carriers to take vessels out of service. BW Gas Ltd., the world’s biggest shipper of liquefied petroleum gas, said last week it idled four tankers because rates plunged so low that each vessel was losing the company about $25,000 a day.
“There’s been an unparalleled collapse in demand,” said Harris, who was previously chairman of Clarkson Plc, the world’s largest shipbroker. Fisher has a fleet of tankers that haul oil products around U.K. waters.
Fisher slid 17 pence, or 4 percent, to close at 403 pence in London trading. The shares have declined 9.4 percent this year, cutting the company’s market value to 201.2 million pounds ($305 million).
Spot Rates
Net income for 2009 was 18.4 million pounds, or 37 pence a share, compared with 18.3 million pounds, or 36.7 pence, a year earlier, Fisher said in a statement. Its shipping unit, which accounted for 28 percent of sales, lost 1.6 million pounds. Revenue climbed 6.8 percent to 249.6 million pounds.
Weaker cargo-shipping demand from U.K. oil companies forced Fisher to put more of its fleet to work in the single-voyage, or spot, market, where rates slid as much as 40 percent, the statement shows. The portion of its ships on spot charters rose about 10 percentage points to 30 percent.
Fisher will seek to ensure that 80 percent of its fleet is earning fixed daily income that doesn’t vary with movements in the spot market, said Harris. That compares with 70 percent now.
The company also has units that provide services for the defense industry and equipment to the shipping industry such as fenders that protect vessels when docking. Fisher raised its second-half dividend to 8.8 pence a share, increasing the full- year payout to 13.6 pence.
Torm A/S, Europe’s biggest oil-products shipper, said March 11 it probably will report another loss this year after the recession hurt trade.
To contact the reporter on this story: Alaric Nightingale in London at anightingal1@bloomberg.net.
Dajte kolega vaso.To su stare vijesti, pogledajte gdje je BDI.Uvijek vam vlasnici kukaju i plaču.To je normalno. Tako su kukali i kad je BDI bio na 10 000
Ovakvi članci na hellenicu kasne po mjesec dana obzirom na stanje na marketu , pa često nemaju smisla.
Ostavite se pustih članaka i uključite mozak. Vozarine za Panamaxe i Supramaxe su vrlo korektne i donoso odličnu zaradu za naše brodare. Problem su Cape koji drže BDI tu gje je i predstavljaju uteg njegovom rastu. Ako neko treba kukati to su brodari koji imaju Cape brodove i kojima su vozarine u rangu Panamaxa, i zato kukaju jer brokd koji su platili masno donosi isto novca kao duplo manji brod.
Toliko od mene i pamet u glavu. Treba samo čekati da dupeglavcima u fondovima proradi mozak pa da cijena krene gore.
Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
neki se ovdje poistovjecuju sa sobom
Neki imaju kredit za stan i auto, pa ih je strah devalvacije…
stoga misle da su i tvrtke koje su zadužene automatski rizicne..
Kolega ne znam o kakvim devalvacijama pričaš, ali vidio sam da si dioničar Uljanik Plovidbe.
To je jedna jako rizična dionica i vrlo zadužena kompanija. Ja ne bi mogao mirno spavati da imam tu dionicu znajući koliki je rizik bankrota tog brodara. I naravno da su visoko zadužene kompanije najrizičnije. Trkeljaš bezveze. Ne postoji drugi rizik za kompaniju osim rizika od nemogućnosti podmirenja svojih obveza a u slučaju Uljanika to je enormno zaduženje. Vidjete ćemo da li će uspjeti to uredno servisirati.Mislim da bi u slučaju duplog dna recesije ta kompanija bankrotirala. Zato mene u Jadroplovu uopće ne tangira mogućnost duplog dna jer Jadroplov ne može propasti da hoće.A Uljanik plovidba može itekako
Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
neki se ovdje poistovjecuju sa sobom
Neki imaju kredit za stan i auto, pa ih je strah devalvacije…
stoga misle da su i tvrtke koje su zadužene automatski rizicne..
Kolega ne znam o kakvim devalvacijama pričaš, ali vidio sam da si dioničar Uljanik Plovidbe.
To je jedna jako rizična dionica i vrlo zadužena kompanija. Ja ne bi mogao mirno spavati da imam tu dionicu znajući koliki je rizik bankrota tog brodara. I naravno da su visoko zadužene kompanije najrizičnije. Trkeljaš bezveze. Ne postoji drugi rizik za kompaniju osim rizika od nemogućnosti podmirenja svojih obveza a u slučaju Uljanika to je enormno zaduženje. Vidjete ćemo da li će uspjeti to uredno servisirati.Mislim da bi u slučaju duplog dna recesije ta kompanija bankrotirala. Zato mene u Jadroplovu uopće ne tangira mogućnost duplog dna jer Jadroplov ne može propasti da hoće.A Uljanik plovidba može itekako
[/quote]
Wanderlei lupaš gluposti. ULPL ima jako mlade brodove koji imaju svoju vrijednost, a iz poslovanja uredno otplaćuje kredite i ostvaruje dobit. O kakvom bankrotu ti govoriš ?
Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)
Kolega ne znam o kakvim devalvacijama pričaš, ali vidio sam da si dioničar Uljanik Plovidbe.
To je jedna jako rizična dionica i vrlo zadužena kompanija. Ja ne bi mogao mirno spavati da imam tu dionicu znajući koliki je rizik bankrota tog brodara. I naravno da su visoko zadužene kompanije najrizičnije. Trkeljaš bezveze. Ne postoji drugi rizik za kompaniju osim rizika od nemogućnosti podmirenja svojih obveza a u slučaju Uljanika to je enormno zaduženje. Vidjete ćemo da li će uspjeti to uredno servisirati.Mislim da bi u slučaju duplog dna recesije ta kompanija bankrotirala. Zato mene u Jadroplovu uopće ne tangira mogućnost duplog dna jer Jadroplov ne može propasti da hoće.A Uljanik plovidba može itekako
[/quote]
Wanderlei lupaš gluposti. ULPL ima jako mlade brodove koji imaju svoju vrijednost, a iz poslovanja uredno otplaćuje kredite i ostvaruje dobit. O kakvom bankrotu ti govoriš ?
[/quote]
Ne radi se o lupanju gluposti,nego o analizi bilance.ULPL je dužna kao Grčka i kao takva je
najugroženija,a BDI se i dobro oporavio,ali "mokre" vozarine ne stoje najbolje,a ULPL ima
takva četiri broda i još jedan u izgradnji,a samo tri bulka.
Ali i nakon kupnje ova dva skupa supra i JDPL će ostati bez keša,a krediti će se povečati pa će
i njegova bilanca pokazivati slabosti jer će se povečati kreditne obaveze,a kratkoročna imovina
stanjiti.U svemu treba imati mjere.Previše keša na računu ,ako stoji, zaustavlja razvoj.Preveliko
zaduženje isto je omča oko vrata.To vam je isto kao sa marginima.U dobra vrimena dug je ekstra
profit,a u loša dug je zao drug.Treba imati i sreće.U brodarstvu je kao na kladionici.
Ali ipak možemo smatrati da su brodari prošli svoju kalvariju u 2009. i da je sada dobro.Ali strah
od dvostrukog dna uvijek postoji i treba biti oprezan,ali ne i kukavica.