Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kad se svjetski manageri ne mogu složiti o mogućim trendovima u različitim brodarskim kompanijama, kako ćemo se onda mi složiti, osim da drukamo svaki na svoju dionicu.

Deutsche Bank: Shipping Stocks Upgraded
http://www.marketnewsvideo.com/?id=201001Shipping011210&mv=1&start=&rpp=

Zadnji put kada su "apgrejdali" DSX negdje u 11. mjesecu prošle godine, otišla je s 12 na 18 USD.

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Dry-Bulk Rates to Recover in 2010
http://www.thestreet.com/_yahoo/story/10663163/1/dry-bulk-rates-to-recover-in-2010-ceo.html?cm_ven=YAHOO&cm_cat=FREE&cm_ite=NA
"…expects the Baltic Dry Index, a measure of dry-bulk shipping rates across vessel sizes, to move between a range of 3,000 and 4,000 on average during 2010…"

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


Deutsche Bank: Shipping Stocks Upgraded
http://www.marketnewsvideo.com/?id=201001Shipping011210&mv=1&start=&rpp=

Zadnji put kada su "apgrejdali" DSX negdje u 11. mjesecu prošle godine, otišla je s 12 na 18 USD.

od 13.01. 2010. otkako su ga apgrejdali DSX je u jednom trenutku gubio skoro 20% svog Mcapa, odnosno pao sa 16,5$ na 13 i kusur $ u petak.

رحمك الله يا قائد الوطن نعم فلسطين لن تعرف قائد محنك وصلب مثلك ووفق الله جميع فصائلنا البطلة وارجو

razmišljam o kupovini nekog brodara.dvoumim se između TNPL, LPLH i ATPL.
doduše, najviše mi se sviđa TNPL, ima li koji od kolega nekakvu usporednu peer analizu za ove brodare, razlog za mogući diskont ili premiju na neki od navedenih, kao i općenito mišljenje o budućoj perspektivi , dolasku novogradnji, planovima uprava, opasnostima, prenostima.
hvala

رحمك الله يا قائد الوطن نعم فلسطين لن تعرف قائد محنك وصلب مثلك ووفق الله جميع فصائلنا البطلة وارجو

Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)


….

@ mark 1

Kolega a šta tebe kvalificira da daješ prosudbu o kvaliteti Hrvatske brodogradnje? Da li su ti poznati slučajevi kad su brodovi bili pogrešno projektirani i nisu mogli postići ugovorenu brzinu pa su na probnim vožnjama lažirali brojeve okretaja i išli u preopterečenje. Da li su ti poznati slučajevi problema sa kormilarskim strojevima? I onda udri po Hatlapi koja ih je proizvela. A onda Hatlapa izvadi komunikaciju sa škverom u kojoj ih upozoravaju da nisu dobro proracunali kormila. Na kraju to plate porezni obveznici. Da li si cuo pricu iz Uljanika kad je brod izgrađen bez stroja. Na arbitraži Uljanik naravno izgubio.

Ma mogao bi do sutra.

…..a tko tebe kvalificira da mene prozivaš nisam te niti prozva niti sam se obratio tom tvojem starom nicku…………..proguglaj malo priznanja brodovlju koja su izrađena u našim brodogradilištima…..
[/quote]
mark forum je javno dobro pa ga pokusavam provjetriti od takvih kao sta si ti. Ja sam plovio na brodovima Hrvatske proizvodnje, strane proizvodnje i mogu kazati da sam kvalificiran odnosno da sam osjetio razliku. Priloženi papir dodatno prisnazuje moju kvalifikaciju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


razmišljam o kupovini nekog brodara.dvoumim se između TNPL, LPLH i ATPL.
doduše, najviše mi se sviđa TNPL, ima li koji od kolega nekakvu usporednu peer analizu za ove brodare, razlog za mogući diskont ili premiju na neki od navedenih, kao i općenito mišljenje o budućoj perspektivi , dolasku novogradnji, planovima uprava, opasnostima, prenostima.
hvala

Osobno sad ne bi ulagao u brodare za prijevoz kontejnera i likvidnih tereta, premda me golica TNPL. Volio bi znati koliko keša na računu u Londonu imaju zadrani, a čine mi se jako podcijenjeni, no predviđanja za tankerske vozarine (Marsoft, Trade Winds) u ovoj godinu su jako loša, stoga ipak bulk ako baš moraš u brodare.
Ne mogu se oteti dojmu da bi Crobex po likvidnosti bio Grobex da nije HT na zse.



razmišljam o kupovini nekog brodara.dvoumim se između TNPL, LPLH i ATPL.
doduše, najviše mi se sviđa TNPL, ima li koji od kolega nekakvu usporednu peer analizu za ove brodare, razlog za mogući diskont ili premiju na neki od navedenih, kao i općenito mišljenje o budućoj perspektivi , dolasku novogradnji, planovima uprava, opasnostima, prenostima.
hvala

Osobno sad ne bi ulagao u brodare za prijevoz kontejnera i likvidnih tereta, premda me golica TNPL. Volio bi znati koliko keša na računu u Londonu imaju zadrani, a čine mi se jako podcijenjeni, no predviđanja za tankerske vozarine (Marsoft, Trade Winds) u ovoj godinu su jako loša, stoga ipak bulk ako baš moraš u brodare.
Ne mogu se oteti dojmu da bi Crobex po likvidnosti bio Grobex da nije HT na zse.
[/quote]

kako vidite mokri i suhi sektor na rok od 5 godina?
te procjene vozarina su budalaštine i druke pojedinih analitičara.mislim da sam s vama pisao da im ja ništa ne vjerujem, predviđali su i BDI visoko, pa vidite gdje je sad.

objektivno, TNPL mi se čin kao naš najjači brodar, JDPL je trenutno možda i fundamentalno najbolji, ali ne idem u državne firme.dakle zanima me horizont na 5 godina, kolebanja cijene me ne zanimaju, zanima me perspektiva firme, management,?LPLH je isto zanimljiva, ima jednu drža blage špekulacije.dugoročno sam bullish na commoditije, pa mislim da je shipping kao sektor OK, što ne znači da će plovidba biti mirna.

رحمك الله يا قائد الوطن نعم فلسطين لن تعرف قائد محنك وصلب مثلك ووفق الله جميع فصائلنا البطلة وارجو


Premješteno iz teme: JDPL (Jadroplov d.d.)

….mo



….

@ mark 1

Kolega a šta tebe kvalificira da daješ prosudbu o kvaliteti Hrvatske brodogradnje? Da li su ti poznati slučajevi kad su brodovi bili pogrešno projektirani i nisu mogli postići ugovorenu brzinu pa su na probnim vožnjama lažirali brojeve okretaja i išli u preopterečenje. Da li su ti poznati slučajevi problema sa kormilarskim strojevima? I onda udri po Hatlapi koja ih je proizvela. A onda Hatlapa izvadi komunikaciju sa škverom u kojoj ih upozoravaju da nisu dobro proracunali kormila. Na kraju to plate porezni obveznici. Da li si cuo pricu iz Uljanika kad je brod izgrađen bez stroja. Na arbitraži Uljanik naravno izgubio.

Ma mogao bi do sutra.

…..a tko tebe kvalificira da mene prozivaš nisam te niti prozva niti sam se obratio tom tvojem starom nicku…………..proguglaj malo priznanja brodovlju koja su izrađena u našim brodogradilištima…..
[/quote]
mark forum je javno dobro pa ga pokusavam provjetriti od takvih kao sta si ti. Ja sam plovio na brodovima Hrvatske proizvodnje, strane proizvodnje i mogu kazati da sam kvalificiran odnosno da sam osjetio razliku. Priloženi papir dodatno prisnazuje moju kvalifikaciju.
[/quote]

……..provjetri ti malo svoju glavu šta si me se zapeo…ti kao sudski vještak ploviš na stranim i domaćim brodovima….šta se mene tiće moga si zalipit i rolu WC papira…..ovjde dokazuješ pamet…da ja počnem svoje lipit ..pa ne bi se nikad spustio tako nisko i jadno….živio sudski vještak i svi mu se klanjajte…. niti sam ti se prvi obrato niti sam ti išta napisa očito ti je triba povod za pokazat kako si ti sudski vještak….bravo čestitam…..
[/quote]
Ne diraj nam Techmana.On je institucija foruma od kojeg svi skupa imamo puno koristi.
Molio bi gosp.Techmana da što više komentira i da nas ne napušta zbog ovakvih napada.Ali on je
prekaljeni borac koji je očvrsnuo u ovakvim prepucavanjima.
Komunikacija mora biti tolerantna.

tako je, tehman je potkovan u ovome. glavno da piše jer i kad druka pametan čovjek to vidi i izvlači svoje zaključke. 😉
u jamerici popto. odavno nije bilo bežanije ko danas. od 5-8%.
vidit ćemo kako će naši sutra reagirat. nisu ni oni tamo od lipnja imali tolike padove.


(…) očito ti je triba povod za pokazat kako si ti sudski vještak….bravo čestitam…..

U svakom slučaju, ako se čovjek već malo pohvalio i istaknuo svoju kvalifikaciju, bolje da se pohvalio s pokrićem (dokumentom) nego bez njega. [smiley] Kamo sriće da Hrvatska ima što više iskusnih, kvalificiranh i obrazovanih ljudi…

FI 2002 ULPL – debelo najbolje izvješće među brodarima i općenito!!!

EPS: 95 kn
P/E: 6,63
P/S: 1,5

Lansiranje u ponedjeljak!
Vaš link

Samo najmudriji i najgluplji ne mogu se promijeniti. (Konfucije)

New Report

Close