Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Ova 2009. završava puno bolje za brodare od svih očekivanja i prognoza. JDPL i ULPL će poslovnu godinu završiti s pristojnom dobiti, TNPL vjerojatno oko pozitivne nule do milje USD gubitka (predviđanja su bila oko 10-12 milja USD gibitka) ATPL sa minusom od 4-6 milja USD (i to kao posljedica ne brodarskih aktivnosti najviše avio kompanije), LPLH također će godinu završiti s 2,5 milje USD gubitka ali s urađenim remontima na brodovima i restrukturiranom flotom (rješili se kontejneraša i prešli na suhe i rasute terete bulk-carriere). Treba istaknuti da su svi HR brodari ove godine puno investirali i iskoristili ovu krizu za povoljnu obnovu i širenje flote.

Koliko ja znam jdpl nije ni proširio ni povoljno obnovio flotu.( a ni lplh)
[/quote]

Za vašu informaciju riješili su se kontejneraša, što je samo po sebi veliki plus.
O povoljnoj obnovi bi se dalo raspravljati ali je činjenica da se flota obnavlja i to je važno.
Najvažnija je mala zaduženost i jaka cash pozicija koja garantira mirnu plovidbu u kriznim vremenima. Vozarine su na solidnim razinama koje garantiraju pozitivno poslovanje kompanijama sa niskim zaduženjem i novijom flotom.


A jel to poslovanje oko 0 znak da neće biti ništa od dividende u brodara?

Dividende će biti kao i prošle godine kod ULPL i ATPL sigurno.
Zaboravio sam napomenuti skrivene rezerve dobiti kod JDPL u revaloriziranoj vrijednosti flote.
I na kraju sutra BDI okreće trend i polako kreće UP. Kao što ste primjetili Panamaxi stoje jako dobro u odnosu na Cape koji šepaju zbog zastoja u Kineskom uvozu i pregovaranja o cijenama rudače, te problema u lukama. Da bi BDI značajnije krenu rasti Cape moraju značajno skočiti i trenutno oni štopaju BDI.

Oče li atpl doći do 1500kn u ovoj godini?
Il tnpl do 2500kn?
Jel tko zna okvirno o dolasku novogradnji?

idući tjedan će bit bolje...

ne
ne
ne

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Sorry mislio sam u 2010g.

idući tjedan će bit bolje...

Razmišljam koliko bi mogla vrijediti ova dionica kada se flota proširi za 8 novih brodova, kada nosivost flote pređe 2.000.000 DWT uz očekivani oporavak vozarina dnevni prihod od vozarina bit će minimalno
1.000.000 USD. Ovo je sve ćista i očekivana realnost a ne nekakva SF-teorija.


Sorry mislio sam u 2010g.

ako bi ATPL po tvojoj želji došla do te cijene, i ako kupiš barem 100 kom. po ovoj cijeni ,bio bi to dobar "ulov".


Razmišljam koliko bi mogla vrijediti ova dionica kada se flota proširi za 8 novih brodova, kada nosivost flote pređe 2.000.000 DWT uz očekivani oporavak vozarina dnevni prihod od vozarina bit će minimalno
1.000.000 USD. Ovo je sve ćista i očekivana realnost a ne nekakva SF-teorija.

Jos da je dodat vremenski okvir post bi bio za stotku. Ovako je u domeni spekulacija i drukanja pa si kolega zavrijedio od mene jedinicu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Razmišljam koliko bi mogla vrijediti ova dionica kada se flota proširi za 8 novih brodova, kada nosivost flote pređe 2.000.000 DWT uz očekivani oporavak vozarina dnevni prihod od vozarina bit će minimalno
1.000.000 USD. Ovo je sve ćista i očekivana realnost a ne nekakva SF-teorija.

Jos da je dodat vremenski okvir post bi bio za stotku. Ovako je u domeni spekulacija i drukanja pa si kolega zavrijedio od mene jedinicu.
[/quote]



Razmišljam koliko bi mogla vrijediti ova dionica kada se flota proširi za 8 novih brodova, kada nosivost flote pređe 2.000.000 DWT uz očekivani oporavak vozarina dnevni prihod od vozarina bit će minimalno
1.000.000 USD. Ovo je sve ćista i očekivana realnost a ne nekakva SF-teorija.

Jos da je dodat vremenski okvir post bi bio za stotku. Ovako je u domeni spekulacija i drukanja pa si kolega zavrijedio od mene jedinicu.
[/quote]

To nije ni u domeni špekulacije.
To je u domeni Alise u zemlji čudesa

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA




Razmišljam koliko bi mogla vrijediti ova dionica kada se flota proširi za 8 novih brodova, kada nosivost flote pređe 2.000.000 DWT uz očekivani oporavak vozarina dnevni prihod od vozarina bit će minimalno
1.000.000 USD. Ovo je sve ćista i očekivana realnost a ne nekakva SF-teorija.

Jos da je dodat vremenski okvir post bi bio za stotku. Ovako je u domeni spekulacija i drukanja pa si kolega zavrijedio od mene jedinicu.
[/quote]

To nije ni u domeni špekulacije.
To je u domeni Alise u zemlji čudesa
[/quote]
Ispričavam se na nekim propustima, prvo moj post se odnosi na TNPL, nisam izmislio da TNPL gradi osam novih brodova već je to službeni podatak kojeg je objavila ta tvrtka, prema tom istom izvoru uvođenjem osma novih brodova u komercijalnu uporabu, noisvost flote će iznositi 2.000.000 DWT, uz oporavak vozarina od oko 20-25% (što je još uvijek debelo ispod vremena prije krize) prihodi od vozarina bi trebali iznositi oko 1.000.000,00 USD dnevno.

Za one koji nisu čitali tiskana izdanja, evo članka koji dosta optimistično zvuči, za razliku od lanjske panike.
http://www.dubrovacki.hr/clanak/15519/u-minusu-samo-atlanska-i-losinjska-plovidba

HRVATSKI BRODARI U NAJVEĆOJ KRIZI ZARADILI 15 MILIJUNA DOLARA
U minusu samo Atlanska i Lošinjska plovidba

Hrvatski brodari uspješno su prebrodili kriznu 2009., flota je ne samo sačuvana već je i pojačana novogradnjama, novčane rezerve nisu istopili i s dosta optimizma očekuju rast te stabiliziranje tržišta. Opća je to ocjena čelnih ljudi naših najvećih brodarskih kompanija zadovoljnih što se crne prognoze s početka 2009. o milijunskim gubitcima u konačnosti ipak nisu ostvarile.

Najbolji rezultat iz osnovne djelatnosti iskazuje pulska Uljanik plovidba. Prema riječima direktora Dragutina Pavletića na razini grupe bilježe dobit iz poslovanja od 11 milijuna US dolara, što je definitivno najbolji rezultat na razini hrvatskog brodarstva. S nešto više od 4 milijuna US dolara u plusu godinu zaključuje i splitski Jadroplov i to zahvaljujući dobrim rezultatima iz zadnjeg kvartala.

S još uvijek dosta opreza na 2010.tu gledaju u Lošinjskoj plovidbi. Prvi čovjek kompanije Zlatko Moković blaže udare krize očekuje još u drugom i trećem kvartalu a tek krajem godine prognozira vidljiviji oporavak.
– Lanjska godina krenula je katastrofalno, vozarine nisu pokrivale niti osnovni trošak broda, unajmitelji su rušili cijene ili otkazivali ugovore. Krizu smo na kraju uspjeli donekle izbalansirati tako da će gubitak za 2009. biti oko 2 milijuna US dolara, ali najbitnije je da nismo ugrozili likvidnost. – kaže Moković.

Sve do ljeta gubitke je bilježila i Atlanska plovidba, iznosili su gotovo 14 milijuna Us dolara no kraj godine Dubrovčani dočekuju sa gubitkom tek nešto većim od 2 milijuna dolara.
– Prošlo je daleko bolje nego što smo očekivali. U 2009. ušli smo planirajući čak 30 milijuna Us dolara gubitka no na sreću nije se dogodilo i što je još važnije nismo gotovo ni načeli akumuliranu dobiti iz ranijih godina. Na početku 2009. na računu smo imali 65 milijuna Us dolara, danas imamo 60 i još 100 milijuna Us dolara u naručenim novim brodovima. Nastavljamo i dalje s investicijskim ciklusom pa do kraja 2012. namjeravamo u flotu uvesti još 4 novogradnje, ističe predsjednik uprave Ante Jerković.

Za razliku od tržišta suhih tereta, tankersko tržište kriza je dohvatila tek u drugoj polovici prošle godine što se negativno odrazilo i na poslovanje zadarskih "tankeraša". No i oni, sudeći prema riječima čelnog čovjeka kompanije Ive Mustaća danas ipak opuštenije dišu. Gubitke smo bilježili sve do kraja 11 mjeseca, no prosinac je sve popravio tako da će konačni poslovni rezultat biti moguće i mala dobit. Ako se ovaj trend vozarina nastavi nemamo nikakvog razloga za pesimizam u 2010. A upravo čitam prognoze Lloyda koje također najavljuju oporavak tržišta. Mogli bi dakle zaključiti da je najteža kriza iza nas i premda smo prognozirali da ćemo 2009. preživjeti trošeći akumulirane rezerve to se na sreću nije dogodilo. Rezerve su sačuvane, a do svibnja ove godine preuzimamo i četiri nova broda, kaže Mustać zadovoljan što su kriznu godinu u konačnosti, suprotno očekivanjima, pregrmili bez ozbiljnijih potresa po kompaniju.

New Report

Close