Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Stavio sam maloprije na Atlantsku, a odnosi se na sve brodare koji imaju bulkere, pa evo sada i ovdje.
Ovako to izgleda na clarksons.net. Dakle najnoviji čarteri, cijena po danu, isporuka, trajanje ugovora. I dnevno 50-60000 us$, mjesečno 1.800.000, pola godine 10.000.000US$.
Može li bolje?[smiley1]

Pessimism Is Your Friend

RIJEKA,10. rujna 2007.(Hina) – Potpredsjednik IDS-a Damir Kajin danas je u Rijeci reagirajući na ocjene sa subotnjeg sučeljavanja stranačkih gospodarskih stratega u Zagrebu i izjave o potrebi zatvaranja nekih brodogradilišta i privatizacije pulskog Uljanika, kazao da se političari “ne bi smjeli igrati sudbinom toga kraja”.

Kajin je ustvrdio da se političari danas nadmeću, kako je rekao, obećanjima o zatvaranju brodogradilišta, a da će to i učiniti nakon dolaska na vlast, ocijenivši da to treba brinuti i plašiti.

Vlada ne bi trebala gasiti brodogradilišta ni privatizirati Uljanik, rekao je Kajin, već bi trebala odobravati kreditna jamstva brodogradilištima.

Zbog dosadašnjeg izostanka takvih jamstava, ustvrdio je, brodogradilišta gube narudžbe, a samo riječki 3. Maj i Brodosplit zbog toga su otkazali poslove ukupne vrijednosti 100 milijuna eura.

Njima bi kao primjer trebao poslužiti Uljanik, koji također ima problema s državnim jamstvima, ali zbog pozicije na tržištu i uredne likvidnosti onemogućava otkazivanje poslova, kazao je Kajin.

No respect

I još jedna:

ZAGREB, 10. rujna 2007. (Hina) – Predsjednik Vlade Ivo Sanader sastao se u ponedjeljak u Zagrebu s premijerom Šri Lanke Ratnasirijem Wickermanayakeom i s njime razgovarao o širenju gospodarske i političke suradnje dviju zemalja, priopćeno je iz Vlade.

Dvojica premijera su nakon sastanka objavila zajedničku izjavu u kojoj su izrazili želju za produbljenjem i proširenjem bilateralne suradnje na nova područja zbog gospodarske dobiti i napretka obiju zemalja.

I Hrvatska i Šri Lanka imaju široke interese u pomorskom, lučkom i mornaričkom sektoru, uključujući i brodogradnju. Obje su se strane složile da se utvrdi buduća suradnja u tim sektorima, posebno brodogradnji. U objema zemljama vlada i privatni sektor zajedno sudjeluju u razvoju ovih aktivnosti, navodi se u priopćenju.

No respect

Potpredsjednik IDS-a Damir Kajin danas je u Rijeci reagirajući na ocjene sa subotnjeg sučeljavanja stranačkih gospodarskih stratega u Zagrebu i izjave o potrebi zatvaranja nekih brodogradilišta i privatizacije pulskog Uljanika, kazao da se političari “ne bi smjeli igrati sudbinom toga kraja”.

Gospodin Kain se nebi trebao igrati sudbinom Hrvatske radi lokalpatriotskih interesa!!! Znaci cijela Hrvatska treba biti talac odredjenog broja radnih mjesta u njegovom lenu!!!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kolega Techman, ja itekako mislim da će ići, samo da dođe jedan ozbiljan kupac, postavi pravila igre, izbaci pijance i neradnike, za 6 mjeseci evo ti brodogradilišta. Nedavno je bila grupa Korejanaca u Hrvatskoj u posjetu nekim škverovima, samo se upravama gaće tresu da ih ovi kupe, jer bi trebalo radit. U Koreji nema rasprave sa šefom, zašto ovako, mogli smo onako…. A, što se tiče 3D modeliranja brodskih prostora i cjevovoda, Hrvati to već godinama primjenjuju, ništa manje loše nego Korejanci, ali i oni fulaju s cijevima pa natežu da boli glava, ali su im zato sekcije dimenzionalno točne gotovo u milimetar. I da pokušam odgovoriti na vaša pitanja…. Da li je vrijedno ulagati svake godine miljarde kuna u subvencije i pokrivanje gubitaka kako bi desetak malih firmi proizvodilo? Uskoro ce krenuti privatizacija brodogradilista. Trenutno imamo jedino Uljanik koji navodno posluje pozitivno sa nekom sicim dobiti. Sta nislite da li ce se naci kupac? Ulaskom u EU drzava vise nece moci davati subvencije i ta danasnja dobit ce se automatski pretvoriti u gubitak. Ne vrijedi ulagati u subvencije, ali treba nešto promijeniti (cijelu garnituru ljudi, tehnologiju, sagraditi suhe dokove), vjerojatno znate na šta mislim. Kupaca ima, Daewoo je kupio ili sagradio brodogradilište u Rumunjskoj na Crnom Moru, Daewoo Mangalia http://www.dmhi.ct.ro/ , evo linka pa pogledajte, Korejanci se šire okolo, na Filipinima su napravili kompletno novi škver, http://www.hhic-phil.com/ Već imaju narudžbi da boli glava. Dakle, ako su Korejanci naučili Filipince i Rumunje raditi brodove, zaključak je jasan. MI već znamo raditi brodove, pomorska smo zemlja s dugom tradicijom i treba neke stvari riješiti prije ulaska u EU, a naši političari očito to nisu sposobni kad daju ovakve nebulozne izjave da škverove treba zatvoriti.

Kolega Alamo zurim na lignje pa cu kratko. O akvizicijama dalekoistocnih brodogradilista sam vec pisao. Zasto Filipini i Rumunija? Zbog izuzetno niske cijene radne snage (bar 3 puta nize u Rumuniji i mozda 5-6 puta na Filipinima). To im daje zalihu od mozda 3-5 godine da naprave restrukturiranje i unaprijede proizvodnju. To vrijeme kod nas nemaju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Excel Maritime Carriers “buy,” target price raised – update

Friday, September 07, 2007 10:23:21 AM ET
Cantor Fitzgerald

NEW YORK, September 7 (newratings.com) – Analysts at Cantor Fitzgerald reiterate their “buy” rating on Excel Maritime Carriers Ltd (ticker: EXM), while raising their estimates for the company. The target price has been raised from $42 to $49.

In a research note published this morning, the analysts mention that the demand for dry bulk commodities has been stronger than anticipated and there has been a continuous rise in spot rates. Excel Maritime Carriers’ Panamax and Handymax vessels are likely to receive higher-than-previously-anticipated average daily rates in the remainder of 2007 and in 2008, the analysts say. The EPS estimates for FY07 and FY08 have been raised from $3.22 to $3.50 and from $4.13 and $4.99, respectively.

Snimite ove cijene za brodove stare 27 i 28 godina… Joj od kad li su samo oni već trebali biti izrezani.. (pažnja: informacije stare dva tjedna a od tada je i market otišao koji desetak posto gore):

“HONG YUN” 37,428/79 – GREECE – SUL 12,000 – 7HH – C 6X22T – 8,040 LDT Sold for $10.7 mill. to Greek buyer.

“ATHINA” 34,173/80 – POLAND – SUL 12,000 – 7HH – C 2X16T – GRABS – 10,200 LDT Sold for $10.3 mill. to Turkish buyer.

“DONG SHUN OCEAN” 27,311/80 – NIPPONKAI H.I. – B&W 10,700 – 5HH – C 4X25T – 6,586 LDT Sold for $9.5 mill. to undisclosed buyer.

All shipping lanes lead to China.

Kolega toknezev, koliko je mogao vrijediti ovaj brod prije 2 mjeseca, kad je prodan:
višenamjenski brod dužine 193 metra i nosivosti 24.500 DWT, 1981. godina.

8-9 milijuna $?

No respect

Malo sam si dao truda i sintetizirao sam one narudžbe što je kolega Alamo izložio po mjesecima te ih pretvorio u godišnje i to po vrstama brodova za rasute terete (bulk carriere).

http://www.maxmart.com.tw/orderbook.htm


Alamo: ” Kolega Techman, ja itekako mislim da će ići, samo da dođe jedan ozbiljan kupac, postavi pravila igre, izbaci pijance i neradnike, za 6 mjeseci evo ti brodogradilišta. Nedavno je bila grupa Korejanaca u Hrvatskoj u posjetu nekim škverovima, samo se upravama gaće tresu da ih ovi kupe, jer bi trebalo radit. U Koreji nema rasprave sa šefom, zašto ovako, mogli smo onako…. A, što se tiče 3D modeliranja brodskih prostora i cjevovoda, Hrvati to već godinama primjenjuju, ništa manje loše nego Korejanci, ali i oni fulaju s cijevima pa natežu da boli glava, ali su im zato sekcije dimenzionalno točne gotovo u milimetar. I da pokušam odgovoriti na vaša pitanja…. Da li je vrijedno ulagati svake godine miljarde kuna u subvencije i pokrivanje gubitaka kako bi desetak malih firmi proizvodilo? Uskoro ce krenuti privatizacija brodogradilista. Trenutno imamo jedino Uljanik koji navodno posluje pozitivno sa nekom sicim dobiti. Sta nislite da li ce se naci kupac? Ulaskom u EU drzava vise nece moci davati subvencije i ta danasnja dobit ce se automatski pretvoriti u gubitak. Ne vrijedi ulagati u subvencije, ali treba nešto promijeniti (cijelu garnituru ljudi, tehnologiju, sagraditi suhe dokove), vjerojatno znate na šta mislim. Kupaca ima, Daewoo je kupio ili sagradio brodogradilište u Rumunjskoj na Crnom Moru, Daewoo Mangalia http://www.dmhi.ct.ro/ , evo linka pa pogledajte, Korejanci se šire okolo, na Filipinima su napravili kompletno novi škver, http://www.hhic-phil.com/ Već imaju narudžbi da boli glava. Dakle, ako su Korejanci naučili Filipince i Rumunje raditi brodove, zaključak je jasan. MI već znamo raditi brodove, pomorska smo zemlja s dugom tradicijom i treba neke stvari riješiti prije ulaska u EU, a naši političari očito to nisu sposobni kad daju ovakve nebulozne izjave da škverove treba zatvoriti. ” Kolega Alamo zurim na lignje pa cu kratko. O akvizicijama dalekoistocnih brodogradilista sam vec pisao. Zasto Filipini i Rumunija? Zbog izuzetno niske cijene radne snage (bar 3 puta nize u Rumuniji i mozda 5-6 puta na Filipinima). To im daje zalihu od mozda 3-5 godine da naprave restrukturiranje i unaprijede proizvodnju. To vrijeme kod nas nemaju.

I jos jedan dodatak raspravi. Detalj vrijednih radnika Brodotrogira.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ah, to nije ništa. Moj poznanik, dipl. ing. strojarstva, zaposlen u 3. maju, još prije koju godinicu nije znao što će sa sobom na poslu, bilo mu je dosadno, čitao je novine, nije imao PC, a kad je malo duže bio na godišnjem odmoru, jedva je čekao da se vrati na posao (ili možda “posao”?), toliko “teško” mu je bilo. Vrtili su palce, primali plaće i skapavali od dosade. Sada se u zadnje vrijeme kao nešto malo pokrenulo.

Neefikasnost na sve strane zbog čega se nabijaju ogromni prekovremeni sati koji primanja tjeraju u natprosječno visoka tako da nije nikakvo čudo ako i fizički radnici, varioci itd. doguraju i do neobično visokih iznosa za branšu, mjesto i vrstu rada. Od VSS da ne govorimo…niti o tome da se godišnji odmori i bolovanja naštimavaju nakon visokih prosjeka…

“Sve će to narod pozlatiti…” (citat)
A ja kažem da riba gotovo uvijek od glave smrdi.


” I jos jedan dodatak raspravi. Detalj vrijednih radnika Brodotrogira.

Ma nije to u Brodotrogiru, to je negdje na Čiovu, samo se vide dizalice u daljini [smiley11]

Pessimism Is Your Friend

New Report

Close