Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

može naravno, i trebalo bi, samo pitanje da li hoće. To i je draž burze, klađenje na budućnost. Smatram da na ovim cjenovnim razinama dionica uz ove razine vozarina, ULPL i TNPL daju veći value u korist igrača nego što ga daje ATPL. Sa rastom vozarina suhog tereta, value ide u korist ATPL. ULPL i TNPL su value play. ATPL je forward play. Pitanje je koji si tip ulagača. Meni je trenutno bitnija marža sigurnosti pa bih se radije opredijelio za ULPL. A TNPL je long play [smiley]

I'LL BE BACK

JDPL-1
ULPL-2
ATPL-3
TNPL-4,veliki oprez.Slaba likvidnost,problemi sa Ninom,i to veliki.
Kaj riskirat,kad imate BR1 I BR2

................................................???????????????????

A koji je to problem s ninom?

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

Evo jednog našeg brodara za kojeg većina nije nikad ni čula,to je bivša Mediteranska plovidba

Korkyra Shipping Ltd
Korčula-Croatia

http://www.korship.com/data/fleet.htm

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Kakva je prognaza sutra za brodare?


Kakva je prognaza sutra za brodare?

Mirno more


Kakva je prognaza sutra za brodare?

langsam aber sicher
Vaš link


JDPL-1
ULPL-2
ATPL-3
TNPL-4,veliki oprez.Slaba likvidnost,problemi sa Ninom,i to veliki.
Kaj riskirat,kad imate BR1 I BR2

kolega multinik, nemate znanje. TNPL je uvjerljivo najstabilniji, najsigurniji, nakonzervativniji, financijski najjači, najveći i najbolji brodar u RH i šire, a na ovim cjenovnim razinama daje ponajbolji value u korist kupca dionice. O budućem performance-u dionice se ne usudim pričati jer burza je nepredvidiva, a dionica i firma u nekim trenucima koji mogu trajati i duži period su dva potuno različita pojma. Mogu vam samo reći moja očekivanja, a to je da će dionica TNPL biti skuplja za nekoliko godina nego što je sada, a ako na tom putu bude u kom trenutku i niže nego što je sada, to ne bi trebalo biti puno niže i ne bi trebalo biti dugo tako. Držim da na ovim cijenama ima dobar risk/reward ratio za igrača.

I'LL BE BACK



JDPL-1
ULPL-2
ATPL-3
TNPL-4,veliki oprez.Slaba likvidnost,problemi sa Ninom,i to veliki.
Kaj riskirat,kad imate BR1 I BR2

kolega multinik, nemate znanje. TNPL je uvjerljivo najstabilniji, najsigurniji, nakonzervativniji, financijski najjači, najveći i najbolji brodar u RH i šire, a na ovim cjenovnim razinama daje ponajbolji value u korist kupca dionice. O budućem performance-u dionice se ne usudim pričati jer burza je nepredvidiva, a dionica i firma u nekim trenucima koji mogu trajati i duži period su dva potuno različita pojma. Mogu vam samo reći moja očekivanja, a to je da će dionica TNPL biti skuplja za nekoliko godina nego što je sada, a ako na tom putu bude u kom trenutku i niže nego što je sada, to ne bi trebalo biti puno niže i ne bi trebalo biti dugo tako. Držim da na ovim cijenama ima dobar risk/reward ratio za igrača.
[/quote]

***obrisano***
Preporučiti najgoru brodarsku dionicu svih vremena pokraj ATPL,ULPL i JDPL zahtijeva smrtonosnu dozu BRUTALNOG NEPOZNAVANJA brodarskog sektora i činjenica vezanih uz dotične kompanije.
Kao prvo TNPL je u najgoroj poziciji od svih brodara zbog svog tankerskog biznisa koji je u banani i takav će i ostati slijedećih tri godine prema svim procjenama.Drugo,bilo bi vrlo teško naći goru dionicu na ZSE prema performansama i zaradi za dioničara.Dalje, odnos firme prema dioničarima je takav da bi oni vrlo rado sve svoje male dioničare pozvali na godišnju Skupštinu i tamo ih sve postrijelili kao zečeve da mogu.
Jedina perspektiva koja se nazirala je bila činjenica da je AZ fond u strukturi.
***obrisano***

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Tankerske vozarine su se već sada jako popravile, bile u u banani zadnjih par mjeseci. Tankeri na mediteranu trenutno Ok zarađuju. Ima dosta mišljenja da će napravit u roku godinu dana tankeri ući u superciklus. Tome govore u prilog i cijene tankerskih dionica vani.

Obzirom da za 2011-2012 skoro uopće nema dogovorenih novogradnji tankera, obzirom da single hull tankeri moraju u rezalište ili se konvertirati u bulkere do kraja 2010, tako da je pitanje tko je u boljoj poziciji.

Gornji kolega se ukracao u gornje 3, pa druka [cool] I ULPL ima tankere, pa to ne smeta jel [cool]


Tankerske vozarine su se već sada jako popravile, bile u u banani zadnjih par mjeseci. Tankeri na mediteranu trenutno Ok zarađuju. Ima dosta mišljenja da će napravit u roku godinu dana tankeri ući u superciklus. Tome govore u prilog i cijene tankerskih dionica vani.

Obzirom da za 2011-2012 skoro uopće nema dogovorenih novogradnji tankera, obzirom da single hull tankeri moraju u rezalište ili se konvertirati u bulkere do kraja 2010, tako da je pitanje tko je u boljoj poziciji.

Gornji kolega se ukracao u gornje 3, pa druka [cool] I ULPL ima tankere, pa to ne smeta jel [cool]

Kolega koliko novogradnji je stiglo ove godine i koliko će u 2010?
10% cjelokupne svjetske flote.To je strašan pritisak.Pa ljudi iz tankerskih krugova pričaju o mogućnosti da cjelokupno desetljeće bude pod pritiskom tih novogradnji.Samo Hyundai ima order book od 350 brodovova za izgradnju u roku od tri godine.Oko 220 VLCC su naručeni u 2008., pa to je skoro 50% sadašnje ukupne flote.Pa pogledajte ove naše brodare i narudžbe.
Procjene IEA za rast potražnje nafte stalno revidiraju na dolje.OPEC stalno reže proizvodnju. Ekonomski oporavak se ne očekuje u slijedeće dvije godine a bez rasta potražnje poslovanje će biti teško.Ne znam, meni to ne zvuči obećavajuće.
Što se tiče ULPL i ona im tankere ali u dosta manjem postotku od TNPL tako da je i manje izložena tankerskom segmentu.
A i pričao sam o tome da je TNPL problematična kao dionica.Ne kažem da je loša kao firma.
***obrisano***

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

Ma možete vi pričati što želite i o mari i o vasem krivom k. mozda ste tu objektivni.
Kod naših brodara nema razlika i uvijek će se vrtiti ista priča.prvo malo smo tržište, 80% ulaže u atpl. Ostatak vjeruje u ostale brodare.
Jel se ikad dogodilo da je atpl narasla 3% a da je neki drugi brodar bio u minusu il obrnuto?
Nije jer kod nas toga nema. Ako netko ugovori posao po dobrim vozarinama il ima isporuku novog broda,il neće niti trznuti il će narasti svi brodari skupa.
Evo vam još jedna priča:
Atpl povukla gore za +5%. I gle vraga raste jdpl i zaustavlja se na +4.87%
Polako se budi ulpl… Dioničari tnpl i lplh su nervozni,nema trgovanja.
Atpl i jdpl su tu negdje a ulpl je već na +5.5%
Skoro je 16h. Pojedinci koji su ostali u kešu gledaju da pada nema i da se nalozi na tnpl izmiću i netko uzima tnpl s prodaje i ona je na +4.40%
Lijep rast za brodare al lplh bez trgovanja.idući dan brodari stagnacija. +0.5% – +0.8%
Gle vraga nisam ni vidio netko je pokupio lplh sad je +6%.

Eto tako to kod nas ide.

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

New Report

Close