minimini
sve ukazuje na rast vozarina samo ja se pitam kako će to nama u ATPL pomoći … postajemo robovi dividendnih dionica … bojim se promjene trenda prije nego se to rasčisti… pitam se kolika bi cijena bila da nema tih "dopunskih"
Nažalost kolega nama to baš i ne pomaže. Prije druge polovne 2010. odnosno do objave rezultata za 3 Q ne očekujem neki rast. Naši vrli analitičari i fond manageri će prvo čekati da vide rezultate rasta BDI u izvješćima naših brodara, pa će tek onda odlučiti o kupovini.
Po mom mišljernju šanse za rast ima prvo ULPL jer ima sposoban mangment koji će pronaći način za rast dinice bilo novom dokapitalizacijom, bilo izlaskom na stranu burzu za što još nije vrijeme.
Drugi je JDPL koji će porastom cijena polovnih brodova napraviti revalorizaciju i iskazati znatnu dobit.
LPLH ima staru flotu ali uz ostale segmente poslovanja imati će pozitivne rezultate u idućoj godini.
ATPL će prvenstveno ovisiti o strategiji fond managerčića i potezima uprave koje će morati pokazati da se zna nositi sa krizom, prvenstveno na strani troškova koje će morati staviti pod kontrolu i odustati od nekih investicija, te svakako eliminirati zračni prijevoz.
Nažalost kolega nama to baš i ne pomaže. Prije druge polovne 2010. odnosno do objave rezultata za 3 Q ne očekujem neki rast. Naši vrli analitičari i fond manageri će prvo čekati da vide rezultate rasta BDI u izvješćima naših brodara, pa će tek onda odlučiti o kupovini.
Po mom mišljernju šanse za rast ima prvo ULPL jer ima sposoban mangment koji će pronaći način za rast dinice bilo novom dokapitalizacijom, bilo izlaskom na stranu burzu za što još nije vrijeme.
Drugi je JDPL koji će porastom cijena polovnih brodova napraviti revalorizaciju i iskazati znatnu dobit.
LPLH ima staru flotu ali uz ostale segmente poslovanja imati će pozitivne rezultate u idućoj godini.
ATPL će prvenstveno ovisiti o strategiji fond managerčića i potezima uprave koje će morati pokazati da se zna nositi sa krizom, prvenstveno na strani troškova koje će morati staviti pod kontrolu i odustati od nekih investicija, te svakako eliminirati zračni prijevoz.
stotka za ovo…bocno gibanje do daljnjeg ….pozdrav
Posljednja dva tjedna primjetan je povratak volatilnosti kod brodara, ponovo se doduše vrlo blago reagira i na kretanje BDI-a. Povratak volatilnosti odrazio se i na promet, koji je standarno dobar na ATPL, a malo se pojačao na ULPL i JDPL, dok TNPL i LPLH su i dalje nažalost izvan fokusa. Osobno mislim da ako BDI nastavi pozitivnu seriju i pređe granicu od 4000 bodova da će brodari odraditi rast u prosincu ali samo do razina s početka lipnja.
Diana Shipping Inc. Reports Financial Results for the Third Quarter and Nine Months Ended September 30, 2009
http://money.cnn.com/news/newsfeeds/articles/globenewswire/177921.htm
Baltic Dry Index (BDI) +133 3748
polako ali sigurno nastavljamo rast i sve smo bliži 4 milje…..
BDI je trenutno na cca 35% svog ATH (11000), dok su dionice svih brodara na ZSE oko 20-25% od svog ATH , naravno BDI i vrijednost dionica nisu u direktnoj korelaciji ali je za očekivati određenu nivelaciju.
Također kada bi uzeli kao kriterije vrijednosti burzovnih indexa i brodarskih duionica onda bi opet došli do rezultata koji ukazuju na trenutnu podcijenjenost brodarskih dionica na ZSE.
U Hrvatskoj brodari ravna crta…kod nas turiraju peglice izgleda…
nije mi više jasno štopa li cijenu želja za dividendnim dionicama AP ili se sakuplja keš jer očigledno je kako u prvom slijedećem rastu Crobexa brodari su ti koji trebaju predvoditi…
Vrlo jednostavno, ATPL je rob dividendnih dionica, a ULPL i JDPL su robovi ATPL.
Ali zato je DSX free as a bird…
a bit ce da je ovo razlog likvidnosti tankerske… [yawn]