Neznam gdje da stavim ovaj triangl (kina, brazil, australia) da se vidi ko kolo vozi i kako će teško biti protiv kineza !
Vaš link
režu se troškovi…………
Lloyd Fonds, Ship Financier, Cuts $458.8 Million Vessel Orders Print E-mail
Thursday, 01 October 2009
lloyd_fonds1_ag.jpgLloyd Fonds AG, the German company that specializes in shipping and aviation funds, cut $458.8 million of orders for new vessels as slumping world trade lowers demand. The company eliminated orders for four container ships and four commodity transporters, Hamburg-based Lloyd Fonds said in a statement on its Web site yesterday. The decision will cut its “shipping pipeline” to 21 carriers from 29, it said.
The industry is grappling with “the worst shipping crisis to date” with 500 idled container ships, the statement said.
CMA CGM SA, the world’s third-largest container shipping line, said yesterday it planned to renegotiate and cancel deliveries of some new ships.
Source: Alaric Nightingale, Bloomberg
http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=67381&Itemid=79
A danas
kakve su vaše prognoze za brodare?
Po meni bez obzira na stagnaciju dok je sve raslo i bez obzira na rast bdi-a. Danas idemo 2-3% dole.
Nadam se da se varam.
ma kako god danas bilo, dugoročno brodari mogu ić samo up up up, i to je jedino što me veseli. 🙂
A danas
kakve su vaše prognoze za brodare?
Po meni bez obzira na stagnaciju dok je sve raslo i bez obzira na rast bdi-a. Danas idemo 2-3% dole.
Nadam se da se varam.
Da ali ne samo brodari.
Ali ipak danas je deblokada za EU.To bi moglo malo ublažiti današnji pad.
Međutim koliko ćemo dole odlućuju veliki.Ako se spuste prenisko na kupnji mogli bi imati veliki pad uz mali
promet,ili veći promet uz manji pad ako se postave malo vuiše.,A otvaranje Europe će imati utjecaj.Jučer su dobro zacrvenili,Ameri još i više. A i Ameri će imati znaćajni utjecaj.
U svakom slućaju interesantan dan za dokup,a možda i za igru prodaj pa kupi.Ali što nas bude
više tako razmišljalo više ćemo potoniti.
Ali likvidne dionice bi u prvom naletu mogle najviše pasti.
ATPL,INGR,JDPL ….? Nadam se da će nas spasiti HT i da tu kupnja neće bježati jer bi to dodatno srušilo burzu.
Bože/veliki igraći/,u ruke tvoje predajm svoj duh.
Pogledavši i usporedivši grafove cijena dionica brodara možemo uvidjeti da se trže ustaljeno od 6. mjeseca na ovim začaranim razinama: jdpl-200, atpl-1200, ulpl-700, tnpl-1800. Manje-više. Pošto na tržištu ne vidim ništa dobro a kod nas nelikvidnost tek dolazi do izražaja, bit će dobro ako se održe ove vrijednosti dionica. Ukratko! [embarass]
slobodna piše…
Vaš link
Former
Podaci stari mjesec dana. Prodao si?
Former , jadan druk , to je postano i komentirano prije mjesec dana [cool]
Trenutno aframaxi na mediternu konačno zarađuju.
Former , jadan druk , to je postano i komentirano prije mjesec dana [cool]
Trenutno aframaxi na mediternu konačno zarađuju.
Nakon FI 3Q doći će do približavanja ATPL i TNPL, mislim u cijeni dionice, zato reagirajte pametno, hladnorazumski i bez emocija, jer sentimentalnost se na burzi kažnjava i osjeti na debljini novačanika.
@ gardist – jako hrabra tvrdnja – živi bili pa vidjeli. Jel to zato što je ATPL kompenzirala minus prodajom broda ?
@ gardist – jako hrabra tvrdnja – živi bili pa vidjeli. Jel to zato što je ATPL kompenzirala minus prodajom broda ?
Ne, već zato jer je ATPL u 3Q vrlo dobro poslovala iako je globalna kriza brodare jako prodrmala. Želio sam ukazati da ako već ima forumaša što žele imati brodare u portfelju neka biraju najbolje sa zse, premda osobno preferiram prehrambene i energetske dionice.
Čini mi se da je bulk bolji izbor od tankera i posebno kontejneraša, a tako će ostati i u 4Q 2009 i 1Q 2010.
Da me krivo ne shvatiš, TNPL je dobra firma ali loša i užasno nelikvidna dionica, no tu smo temu već apsolvirali na forumu. Doduše TNPL fondovi mogu lako podići sa relativnom malom lovom za razliku od ATPL gdje je to puno teže, međutim to je već špekuliranje a ne investiranje.