Brodari i usporedba brodara

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Brodari i usporedba brodara

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo, veliki prijevoznici su u mogućnosti prolongirati svoje ugovore novogradnji, što opet ne znači da ih kasnije ne mogu otkazati i na taj način kontrolirati udio u kontejnerskom prijevozu :

ISRAEL’S Zim Integrated Shipping has reached agreement with two South Korea shipyards to delay its post-Panamax box ship orderbook.

The agreement includes the push-back of four 10,000teu vessels originally due to be delivered next year from Hyundai Samho HI. These have now been delayed until 2014 or 2015.

In addition, nine 12,600teu ships on order at Samsung HI will be similarly delayed.

Zim’s CEO Rafi Danielli said: "This extension of delivery dates marks a major step in completing ZIM’s recovery plan, enhancing the company’s cashflow by deferring investments of up to $2Bn. This understanding reflects the shipyards’ clear expression of confidence in Zim’s recovery plan and in the company’s long-term commercial success."

The move by Zim follows on from similar recent steps taken by other major liner operators to delay their large box ship newbuilding schedules. These include CSAV, OOCL, Wan Hai Lines and Yang Ming, all of which have succeeded in gaining delays for a significant part of their newbuilding backlogs.


Kolega PersJesus kad vi procjenjujete da će završiti ova Golgota brodara, lagano mi idu na jetra

Nemam pojma kad će završiti. J
ednako kao što i svi ostali nemaju pojma. [rolleyes]


Kolega PersJesus kad vi procjenjujete da će završiti ova Golgota brodara, lagano mi idu na jetra

dok svi ne prodate nema nam rasta cjene….. [yawn]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Po mojem mišljenju, brodari sa Handysize brodovima trebali bi bolje proći ova loša vremena, vozarine za manje brodove ne padaju, niti se ne predviđa pad. Istina, svi naši brodari imaju Handysize brodove u floti, ali mislim da ipak treba izdvojiti Jadroplov i Lošinjsku plovidbu čije flote pretežno imaju manje brodove.

Osim toga, nije isto da li se firma bavi isključivo brodarstvom, ili je diverzificirana, pa s te strane treba izdvojiti Atlantsku i Lošinjsku plovidbu.

Pretpostavljam da to kod nas nitko ne gleda pa da neće imati bilo kakvog utjecaja na cijenu…

Znači danas idemo u kupnju!
Dok je barel nafte bio 140 dolara ovi isti analitičari govorili su da ide na 500 dolara a pao je ispod 30 dolara. Pametnom dosta. Šteta što nemam više keša da kupim brodare.
Natatlitet raste, pogotovo u Aziji i to je glavni pokazatelj da će trebati više svega pa tako i brodova. A i vozarine će za godinu dana porasti najmanje 5 puta u odnosu na danas.

Trenutno svi loše pišu i pričaju o brodarima, što je dobar znak za kupnju ili držanje brodara. Mnogi kukuaju što nisu kupili građevince prije ovog zadnjeg rasta, što je i logično svi želimo zaraditi. Zanima me po čemu su građevinci u boljem položaju od brodara, kada vlada nelikvidnost, država smanjuje investicije za infrastrukturne radove, pada prodaja stanova, otežano kreditiranje, radnici u građevinskim tvrtkama se otpuštaju ili prijete štrajkovima, sve su to problemi građevinaca koji su rasli a HR brodari ipak nemaju takve probleme. Odavno sam skužio da na burzi ne treba tražiti logiku i zato strpljivo čekam u brodarima…

Glikos..da si pročitao bilo koju knjigu o dionicama, u svakoj ti piše da nema logike na burzi i da moraš raditi suprotno od logike i od analitičara. Teško je ispočetka to shvatiti ali čovjek se nauči. Trebale su mi 3 godine.
sad u crnilu treba kupovati a dok bu sve bajno, tamo na 3000 prodavati. naravno ako si dugoročan kao ja, čekati i na 5000 ili više .

Njbolje se rješiti brodara jer za njih nema budučnosti.

http://www.poslovni.hr/127750.aspx
Dionice brodara u padu
Veliki broj narudžbi novih brodova iz razdoblja prije krize doveo je do porasta ponude zbog čega su snižene vozarine brodara, a ne očekuje se niti oporavak
Zbog te činjenice oporavak vozarina tankera ne očekuje se u kraćem razdoblju kao niti već sopmenuti oporavak vozarina za brodove za rasute terete.
Može se reći da se ponuda i potražnja kreću u obrnutim smjerovima, a situacija će se samo pogoršati slijedećih godina kad se očekuje veći broj novih brodova u usporedbi s 2009. godinom

Zbogom brodari situacija sve gora i gora!!!


Glikos..da si pročitao bilo koju knjigu o dionicama, u svakoj ti piše da nema logike na burzi i da moraš raditi suprotno od logike i od analitičara. Teško je ispočetka to shvatiti ali čovjek se nauči. Trebale su mi 3 godine.
sad u crnilu treba kupovati a dok bu sve bajno, tamo na 3000 prodavati. naravno ako si dugoročan kao ja, čekati i na 5000 ili više .

Uf, teško bi odolio držati JDPL do 5.000.


Natalitet raste, pogotovo u Aziji i to je glavni pokazatelj da će trebati više svega pa tako i brodova.

Ovo je već iz očaja! [thumbsup]

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

He he!
Hebite japanci trebaju vas hrvatski brodari!

Bolje zaraditi malo nego izgubiti puno.

Idalje loše prognoze za brodare [sad]
Vaš link

New Report

Close